1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Samenvatting van Ajax is geweest dus ik laat de spoiler-tags maar weg :)

Wat was Ajax-AZ een mooie wedstrijd (gezien de samenvating).AZ verdiend gewonnen, ook al was de eerste van Shota er niet in. 2 mooie goals van Snijder maar de 2 van Perez waren echt wereldgoals _O_

Ik snap niet hoe Lindenberg zo dom kan zijn om nog een klap uit te delen in de 86/87 minuut als de wedstrijd toch al gelopen is |:-

Wat ik op Talpa heb gezien heeft Rosenberg weer totaal gefaald aangezien je hem volgens mij op zijn uitwisseling na niet in beeld zag

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ongeloofelijk dat er 2x 2x gescoord wordt in 2 minuten. AZ was de tweede helft beter met onmogelijke goals (of was Vonk niet zo goed vandaag?).

Toch vraag ik me af hoe de wedstrijd was verlopen als Lindenbergh de 2-0 gescoord had in het begin en dat die belachelijke vrije trap en die nog triestere actie van Luinge (lees: het toekennen van een goal, wat het absoluut niet was) niet was toegekend.

Toch blijft het feit dat Ajax zelf de grootste schuldige is. Als je niet scoort, win je niet. Was tegen Feyenoord ook al zo. Volgens mij kwam Rosenberg niet eens in de samenvatting voor.

EDIT: dank je Tim, inderdaad alleen bij de wissel kwam hij in beeld.

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  3. mars15

mars15 Guest

Ik zeg het al heel de tijd, wat is die rosenberg slecht, niet voor niets verhuurd in zijn laatste jaar hoor hahaa

4 goals in 12 wedstrijden, kuyt heeft daar maar 2 wedstrijden voor nodig :p

20:16 nog geen Feyenoord gezien :mad:

4. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0

rosenberg speelt wel 12 wedtrijden voor ajax enhij moet allweer weg,, erg domme reactie,,, al scoord ie volgende wedstrijd 3 x zzeg je dat het de beste aankoop sinds jaren.. beetje zielig,

om iemand na 10 wedstrijden al te beoordelen terwijl je hem nog niet eens een seizoen of 2 heb gezien..

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar ze spelen niet op amateur niveau. 2 seizoenen de tijd, pff.

Bovendien was in Studio Sport zijn gemiddelde op tv. Dat was niet best.

6. mars15

mars15 Guest

dat zou ik nooit zeggen..

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon ironisch dat Ajax een spits zoals Arveladze transfer-vrij voorbij laat gaan en voor een veel te hoog bedrag neer legt voor een klungelende Rosenberg, want zeg nu zelf, hij heeft nog niks neer gezet.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies. Rosenberg werd gehaald als grote jongen, en moet je em nu eens zien klungelen.

Dat gelul over Arveladze vind ik wel een btj overdreven. Hij doet het goed bij AZ, maar dat zegt niet dat ie dat ook zal doen bij Ajax.. Ajax speelt anders, en dat je toevallig goed speelt bij een concurrent, hoeft niet per definitie te zeggen, dat je dat overal doet.

9. mars15

mars15 Guest

GEWELDIG DEZE FOTO, kreeg hem toegemaild

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, Arveladze had al eerder gespeeld bij Ajax en dat ging helemaal niet slecht, sterker nog hij werd niet voor niets toegezongen na (!!) de wedstrijd door het Ajax vak.

Ajax heeft al lang bewezen dat ze niet met geld kunnen omgaan, Chariteas (Teh Horror :+). En zo zijn er nog wel meer voorbeelden....

11. mars15

mars15 Guest

vraag wie was de topscoorder bij ajax de afgelopen 10 jaar :p

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik gok Shota ;)

13. mars15

mars15 Guest

hehe ja en wie halen ze dan niet terug :p

1998/99 FC Utrecht 28 5 Eredivisie
    1999/00 FC Utrecht 32 6 Eredivisie
    2000/01 FC Utrecht 32 13 Eredivisie
    2001/02 FC Utrecht 34 7 Eredivisie
    2002/03 FC Utrecht 34 20 Eredivisie
    2003/04 Feyenoord 34 20 Eredivisie
    2004/05 Feyenoord 34 29 Eredivisie
    2005/06 Feyenoord 5 5 Eredivisie
    Totaal 233 105

Kuyt :)

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ajax is veranderd sinds hij weg is. Dat moet jij toch ook wel zien. Nu lopen er allemaal arrogante pupertjes rond..

15. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom was juist een speler zoals Arveladze daar goed geweest, er moet (vanuit Ajax optiek) weer een team komen te staan, geen Sneijdende patsertjes (Oeh woordspeling :+).

16. mars15

mars15 Guest

Of terwijl Feyenoord staat nu al 9 punten voor op ajax

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Er moet sowieso wat meer ervaring komen te staan. Ook in de spits.

Ze hebben nu als ervaring Galasek en Lindenbergh.. voor de rest, zijn het allemaal jongen jochies.. Harry is dan ff ouder volgens mij (24 ofzo? )

Enne, Mars, waar slaat dat op? :+

Btw, mooie woordspeling Lucca :+
    Al is sneijder wel veruit de beste van al die jonkies. Hij werkt tenminste wel, en scoort.

'Wat er bij deze groep nog aan schort is de instelling rondom het voetbal.''Wat er bij deze groep nog aan schort is de instelling rondom het voetbal.'

Quote van Blind op Vi.nl. Vind ik wel kloppen, en hij zegt het tenminste. Koeman bleef dan moeilijk doen, met politiek correcte antwoorden en dergelijke..

Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Zo goed speelde Arveladze ook niet in zijn tijd bij Ajax. Het is nog altijd een groot verschil of je nou bij AZ speelt of bij Ajax. Dat doet niks af aan hoe AZ op het moment speelt, maar ik denk gewoon niet dat Arveladze als ie nu bij Ajax zou spelen ook heel veel zou scoren. Dat hangt gewoon van het team af en hoe ze spelen. AZ is heel erg op elkaar ingespeeld, en grote ploegen moeten vaak weer een tijd wennen aan elkaar, want als er een keer een goede speler komt wordt ie gelijk weggekocht..

Ik zou Babel in de spits zetten. ook jong, maarwel telentvol, dus die goals komen dan wel. En dan misschien Rosenberg of Charisteas nog als aanvallende middenvelder. Qua neusje voor de goal denk ik dat Babel nog de meeste kwaliteiten heeft.

19. mars15

mars15 Guest

hij zat dus wel he ....

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt dus Roos of Harry op de nummer 10? maar dan zou ik ze íets verder naar voren zetten, om Babs heen (8))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina