1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, weer puntverlies voor Ajax. _O_

Stelletje schapen, beetje hele wedstrijd domineren, maar niemand kan die 3-0 erin schieten en dan straft Ado dat keihard en geroutineerd af :+.

Alleen Sneijder maakte een goede indruk, hij blijft echt vooruit gaan, ook jammer :+

Heitinga maakte ook wat mooie acties vooral die twee gele kaarten stelde mij erg tevreden :cool:

Hup alle ploegen, behalve Ajax 8)

2. mars15

mars15 Guest

zo is het
    :9

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    PSV meldt zich voor Filipovic
    PSV heeft Roda JC gevraagd of de club bereid is linksback Predrag Filipovic (30) voor de rest van het seizoen te verhuren.
    De landskampioen, die eerder al aanvaller Arouna Koné op huurbasis wegplukte uit Kerkrade, kampt met grote problemen op de linkerflank na de late transfers van Lee en Wilfred Bouma en de langdurige blessure van de nog maar net aangetrokken Michael Ball (Glasgow Rangers).

Commissaris technische zaken Arnold Hendriks bevestigde de interesse van PSV. Of Roda JC op het aanbod ingaat, kon hij gisteravond niet zeggen. ,,Ik beslis daar niet meer zelf over. Daar moet de raad van commissarissen zich over buigen'', aldus Hendriks.

De vooral aanvallend denkende Filipovic was drie seizoenen lang onomstreden een vaste waarde onder trainer Wiljan Vloet, maar is voor de huidige coach Huub Stevens niet langer onaantastbaar. Tegen Willem II verloor de Serviër voor het eerst, een schorsing van een duel uitgezonderd, zijn basisplaats.

Filipovic zegt op de hoogte te zijn van de belangstelling van de club van Guus Hiddink.
    ,,PSV is een hele mooie vereniging, zeker op mijn leeftijd. Ik ben echter afhankelijk van de medewerking van Roda'', zegt de speler, wiens contract in Kerkrade nog anderhalf jaar loopt.

Roda-trainer Huub Stevens noemt een vertrek van Filipovic ,,onbespreekbaar''. ,,Ik heb eerder juist geroepen dat ik nog een extra verdediger nodig heb.''

Zelf heeft Roda JC zich gemeld bij Feyenoord voor de overname van de in de Kuip overboord gevallen middenvelder Edwin de Graaf.
    De Rotterdammers weigeren de voormalige RBC'er te verhuren en vragen een transfersom van vijf ton voor de 25-jarige voetballer. ,,Dat bedrag zal in elk geval flink omlaag moeten'', liet Hendriks gisteren weten.

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dubbele post |:-

5. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    tjsa wa moet je nou met filipovic...geloof nou niet dat dat een meer waarde in zit, zet er een jongeling neer dei dan lekker kan groeien, ze hebben verzer nog verdedigers zat

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Tja zo zie je weer eens hoe hopeloos PSV ervoor staat dit seizoen.
    Weer een RodaJC speler wel een goede gozer die Filipo net als Kone maar ze passen simpelweg niet bij PSV.

edit: BTW ga eens naar www.vi.nl en kijk eens links onderaan die bladzijde waar je Kuyt en AZ vindt. Daar zie je wat over staan :D

Laatst bewerkt: 22 sep 2005
  7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En Blind de hele tijd maar volhouden dat hij geen spitsen probleem heeft |:-

8. mars15

mars15 Guest

Zondag 25 september, 12.30

FC Twente - Feyenoord (R.Luinge)
    :mad:

9. mars15

mars15 Guest

real madrid weer 0-1 achter bij rust

ze staan 15e kan je na gaan haha

10. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Barcelona doet het ook niet veel beter: 5 uit vier. Ik zie trouwens dat Real voorstaat met 3-1 :)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ze hebben nog met 3-1 gewonnen ondanks het eigen doelpunt en de rode kaart van Woodgate, die na een jaar vol blessures voor het eerst in het shirt van Real speelde

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jah, maar filpovic heeft bij roda niet eens meer een basisplaats, Vincent Lachambre heeft zijn plaats ingenomen.

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    qua kiezen niet nee. Hij heeft keus genoeg. :)
    Hij probeert alleen een reactie te vermijden over of ze wel genoeg scoren, want in dat opzicht is het natuurlijk wel betreurenswaardig.
    Dat kan zelfs een Blinde zien :+

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Ik vond hem juist sterk spelen de laatste keren. Bodor of Bodnar speelt ook (en spelen) erg goed...

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gevonden op de VI Fotosoep vrijdag vandaag:cool:

Vond hem heel mooi en passend:)

Ojah en gemaakt door ene Menno Nieuwenhuyze

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, hij speelde vorig jaar ook al onder zijn niveau, en dit jaar is dat niet veel beter. kijk, ik heb een seizoenskaart bij roda en zie hem vaker voetballen, en ik vind het wel terecht dat hij niet meer in de basis staat. Maar nu las ik dit:

Ferreyra naar Roda JC
    De transfer van Predrag Filipovic naar PSV lijkt steeds dichterbij te komen.

Roda JC wil de 30-jarige Montenegrijn alleen laten gaan wanneer een vervanger wordt gevonden. Inmiddels lijkt die voorwaarde te worden ingelost. PSV zal Osmar Ferreyra in een deal te betrekken en in Kerkrade stallen. Beide overgangen gebeuren dan op huurbasis, waarbij Roda JC nog een som geld extra krijgt.

Ferreyra werd aan het begin van het seizoen door PSV gehuurd van CSKA Moskou, maar komt er niet aan spelen toe.

Roda JC hoeft niet per se een linksback terug te hebben en geeft liever de voorkeur aan een multifunctionele speler. De 22-jarige Argentijn kan onder meer als linksback en linkermiddenvelder uit de voeten..

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    We hebben allebei een andere club, maar over een ding zijn we waarschijnlijk wel eens...

Luinge is de grootste kloothommel die de afgelopen jaren in het zwart heeft rondgelopen:cool:

Althans dat is mijn mening, hoewel Fred Sterk ook niet echt uhm...sterk was.

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Huub Stevens over Filipovic en Ferreyra: verder wilde trainer niet veel kwijt over de kwestie Filipovic: “Voor Predrag is zo’n aanbieding natuurlijk fantastisch, maar wij moeten denken in het belang van Roda. Hij heeft hier immers nog een contract. Ferreyra van PSV is in ieder geval geen optie als eventuele vervanger. Bij de spelers is hierover in ieder geval geen extra onrust ontstaan.” (bron: rodajc.nl)

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar een fotosoep van iemand maar Arveladze is zeker niet goedkoop en hij wil niet eens terug naar dat stomme ajax. Hij heeft het veels te veel naar zijn zin bij AZ. En nu hij met zijn ploeg van Ajax heeft gewonnen wilt ie zeker niet terug.

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    1: Hij is WEL goedkoop.
    2: Hij had zich aangeboden bij ajax vorig jaar en hij vind het nu nog steeds de leukste club

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina