1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sterker nog, hij was transfervrij.
    Over salaris weet ik niks.

2. mars15

mars15 Guest

3. speelt niet bij ajax :+

3. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    arsenal heeft wat problemen in de aanval en ajax in de verdediging wel eerlijk de volgende CL wedstrijd.

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik zou eerder bij ajax gaan dan naar psv of welke club in Nederland dan ook. (om bij de top te horen) maar ajax maakt het niet waar netzoals PSV.
    2. Ik weet zeker dat AZ Arveladze zeker niet kwijt wil voorlopig en ik wist wat jij bij punt 2 zei. Maar ik weet niet of die dat nog steeds zo vind na het verlies van Ajax.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klopt Scheringa hangt er denk ik een prijskaartje van rond de 20 miljoen aan dus niet te betalen voor Ajax. Willen ze misschien ook niet, maar kunnen ze ook niet :D

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie het meer als de keuze die er gemaakt moest worden afgelopen zomer welke spits er gehaald moest worden.

Vind je? Ze hebben anders nog ene Reyes en nog wat andere getalenteerde aanvallers (Quincy Owusu-Abeyie?). Bovendien staat Arsenal ver boven Ajax op elke linie. Het is te hopen dat we met een kleine nederlaag de wedstrijd eindigen, want die nederlaag komt er, want Ajax kan in deze staat niks inbrengen tegen Arsenal.

Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mtthz.. wat je zegt klopt idd ja. Ajax gaat ten onder in deze staat.

't Middenveld van ajax is eigenlijk, naar mijn mening, 't enigste om over naar huis te schrijven. De verdediging is een gatenkaas en de aanvallers scoren niet.. kijk maar naar 't feit dat Sneijder tot zover nog vrijwel alle doelpunten heeft gemaakt de afgelopen wedstrijden. Maarja.. we zullen wel zien wat dat wordt. Arsenal mist volgens mij henry e.d. (is hierboven vast al genoemd) dus ach.. we zien wel:)

Ajax heeft eigenlijk nog mazzel met arsenal als tegenstander.. stel je chelsea, ac milan of bayern eens voor:{

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Arvaladze had zich in de zomer aangeboden bij Ajax nog lang voor dat hij bij AZ tekende.Omdat Ajax hem niet wou ging hij naar Alkmaar

Geen slechte keus achter af gezien _0/

9. King Of The Dead

King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

Leuk Bevonden:
    0
    Nac wilt wat laten zien thuis dus het zal spannend worden morgen.

BREDA BREDAAAAAAA BREDAAAAAAAAAA BREDAAA BREDAAAHAAAAAA

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    'Roda JC meldt zich voor Vermaelen'

Volgens De Telegraaf heeft Roda JC zich gemeldt voor Ajax-verdediger Thomas Vermaelen. De verdediger moet bij de Limburgers mogelijk de opvolger worden van Pedrag Filipovic, die op de nominatie staat om naar PSV te verkasen.

Roda JC zou als voorwaarde aan PSV hebben gesteld, dat het Filipovic enkel van de hand doet, als het een waardige vervanger kan aantrekken. Ajacied Vermaelen, die eerder uitkwam voor RKC Waalwijk, is de belangrijkste kandidaat.

Bron: (www.rodajcfans.nl)

11. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet wie er allemaal gister Heerenveen - NEC hebben gekeken, het was slecht van biede kanten, maar het meest frapante was nog steeds de rode kaart die Olsson wel kreeg voor een klein duwtje (???????) en de keeper van Heerenveen niet voor zijn torpedo actie op Grot.

12. mars15

mars15 Guest

Za 24-09-2005 19.30 Psv Rbc Roosendaal -
    Za 24-09-2005 19.30 Willem II Ado Den Haag -
    Za 24-09-2005 20.00 Vitesse Fc Groningen -
    Za 24-09-2005 20.00 Rkc Waalwijk Fc Utrecht -
    Za 24-09-2005 20.15 ajax Roda Jc -

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    en vanavond dan???

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is vandaag zaterdag ;), dus die wedstrijden wat er staan zijn straks.

Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uitslag HSV-Bayern M.

Hamburger SV heeft gewonnen van Bayern München met 2-0. Van der Vaart scoorde de 1-0. Ik had dit echt niet verwacht, het verschil met Bayern is nu 1 punt, HSV doet het dus helemaal niet gek, net als VDV. 10.000 liter bier voor de fans van HSV!8)

Kan hem hier geen ongelijk in geven. Hij speelt wel al beter dan vorig seizoen, maarja, het publiek wil goals.

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind een speler als Charisteas niet echt passen bij ajax. Hij is zo´n speler die het echt moet hebben van het koppen en volleren. Maar die voorzetjes moeten dan wel ff komen van de zijkant. Ik vind dat Blind Babel als centrum spits moet inzetten. Of hij moet een nieuw systeem proberen. 4-4-2 bijv. en dan Rosenberg en Charisteas samen in de spits.
    edit: Komt het duitse voetbal vanavond op de nos?
    goed trouwens van de man van de hoer van Amsterdam:p

Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  17. mars15

mars15 Guest

als ik een link zie zal ik hem posten voor een live wedstrijd zo

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hallo Ajax supporters _0/ , even een vraagje over die Vermaelen. Roda heeft intresse in hem. Maar denken jullie dat hij goed bij roda past, of wordt het hier een bankzitter?

19. mars15

mars15 Guest

Al tijdens het voorlezen van de opstellingen werd de maker van de winnende treffer in de finale van het Europees kampioenschap luid uitgefloten. De verwensingen aan het adres van de Griek waren niet van de lucht toen hij na 1 minuut en 45 seconden verzuimde de openingstreffer van het duel met Roda JC te maken.

hhehe

20. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    *heeft Talpa gekeken

Sinds wanneer kunnen er 64 000 man in de ArenA? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina