1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BATM4N

BATM4N Guest

Volgend jaar weer een derby erbij! _0/

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Komt allemaal goed met roda, weet het zeker :cool: , En ook al degraderen we 8)

RODA 4-ever _O_

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    dan heeft ie vanavond ze aardig de mond gesnoerd. voor hem (en ajax) uiteraard alleen maar goed.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Charisteas heeft nu 4 doelpunten uit 5 wedstrijden. Vorig seizoen had hij 4 doelpunten ui 15 wedstrijden. Het gaat dus al wat beter. Gisteren kwam hij vaak vrij voor goal, als hij nog iets scherper was, dan had hij die er ook in kunnen leggen. Eindelijk weer eens een scorend Ajax gezien gister.
    Ben benieuwd hoe het woensdag gaat, Sneijder en Maduro liepen een blessure op, hopen dat die woensdag over is.

edit: Ben dus benieuwd hoe het dinsdag gaat.:+ Thnx to lekkerbek312

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  5. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Charisteas pakt netjes zn doelpuntjes mee, maar dat wil niet zeggen dat die duidelijk goed speelt. Hij doet het wel steeds beter, maar nog niet ajax niveau.. :)

6. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pot-ver-drie-dubbeltjes ! |:-
    Iemand interesse in een seizoenskaart van Roda ? Ik kom de kaart zelfs bij je thuis langs brengen en als je geluk hebt krijg je er ook nog een xbox spel bij ook.. O-)

7. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop op dinsdag :cool:

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey Hey, wat is dat nou. :{
    Hoe ging dat ook al weer, Steun je club ook als het slecht gaat ;)
    En gaat allemaal goed komen met onze club, weet het zeker :cool:

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij Sneijder is het volgens mij zeker dat hij dinsdag niet kan spelen (net als Grygera en Trabelsi). Rosales en Maduro zijn nog twijfel gevallen.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uitslag NAC - AZ.
    w00t 2-1 voor NAC.8) Van Hooijdonk speelde eindelijk goed, en gaf een assist. Ben benieuwd naar de beelden.

NAC Breda maakte een einde aan de fraaie zegereeks van AZ. De Brabanders toonden veerkracht door in de tweede helft een achterstand ongedaan te maken én eindelijk eens een aansprekend resultaat te boeken. NAC was het seizoen begonnen met grote ambities, maar daarvan was nog weinig terechtgekomen. Er viel meer te mopperen dan te genieten van de Bredanaars. Maar dat was zondag niet het geval tijdens het treffen tegen AZ. Beide ploegen zorgden voor een zeer boeiende voetbalmiddag, waarop het spel op en neer golfde.

AZ was die wedstrijd het beste begonnen. De ploeg van coach Louis van Gaal combineerde er weer lustig op los en kwam in de twaalfde minuut op voorsprong via Tarik Sektioui. De Marokkaanse international benutte de rebound nadat Demy de Zeeuw op doelman Arno van Zwam was gestuit.

De thuisploeg kwam echter sterk terug, al verloor coach Ton Lokhoff wel David Mendes da Silva met een fors lijkende knieblessure. In de zestigste minuut kwam NAC langszij. Sander van Gessel rukte op en zag Arne Slot vrijstaan, die doelman Henk Timmer passeerde met een schot.

In de slotfase maakten beide elftallen aanspraken op de drie punten. NAC toonde zich het meest trefzeker en verdiende zo de drie punten. Pierre van Hooijdonk legde de bal neer voor Johan Vonlanthen en de Zwitserse huurling schoot zijn club naar de 2-1 zege.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mwah..niet echt leuk.Nu staat Feyenoord alleen aan de kop :'-(

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En dat doet pijn in het rood-witte hart:{

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ook aan het rode hoor...(van AZ) maar feyenoord is er nog niet, ik vind dat feyenoord goede spitsen heeft (2 kalou en Kuijt) maar dan ben je klaar, als Kuijt geblesseerd raakt is het over met het goed draaiende feyenoord.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Helaas doet ie dat nooit. ik vraag me af hoevaak hij in 5 jaar geblesseerd is geweest, zal heel weinig zijn.

15. mars15

mars15 Guest

5 uur in die fucking bus gezeten vandaag
    en nog is naar beneden geflikkerd.. me armen liggen open

maar wij staan bovenaan

16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet in mijn rood-witte hart hoor 8)
    Kuijt is belangrijk ja, maar nu doe je net alsof heel Feyenoord op zijn doelpunten leunt. Dat valt best mee, aangezien je met een alléén een goede Kuijt (en Kalou in wat mindere mate) ook niet altijd goed draait. En kan jij je een geblesseerde Kuijt herinneren ;) ?

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  17. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder Kuijt zou heel feyenoord instorten ja.. ;)

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik bedoel al zou hij weet ik veel wat krijgen.. Is dat fataal voor Feyenoord. Ik heb idd het gevoel dat heel Feyenoord op hem leunt. En op zijn doelpunten. He is the leader, he is the man. Net als Barry van Galen bij AZ. Als zo´n speler weg gaat/is staat zo´n team op instorten.

19. mars15

mars15 Guest

Wij staan bovenaan :)

20. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Geniet ervan zo lang het duurt!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina