1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

11.000 mailtjes tegen Talpa-voetbaluitzending

Uitgegeven: 26 september 2005 12:04
    Laatst gewijzigd: 26 september 2005 12:21

SPIJKENISSE - Voetballiefhebber Theo Teitsma heeft in de afgelopen weken ongeveer 11.000 mailtjes ontvangen van mensen die zich, net als hij, ergeren aan de wijze waarop Talpa het voetbal in beeld brengt. Vooral de reclameonderbrekingen vormen een steen des aanstoots, meldde Teitsma maandag.

Teitsma verzamelt handtekeningen en reacties via e-mailadres voetbalzonderreclame@hotmail.com.

"Het voetbal moet weer van de kijker worden. Met een nieuwe zender die het uitzendt, kan ik nog wel leven, maar niet met die voortdurende onderbrekingen", stelt Teitsma. Hij zegt dat het nu een half uur langer duurt om alle samenvattingen te zien, vergeleken met Studio Sport. Bovendien begint de sportredactie van Talpa niet direct met de top drie-clubs van Nederland. "Daardoor moeten naar mijn idee veel mensen te lang wachten voordat ze hun favoriete club kunnen zien."

De actievoerder gaat de klachtmailtjes donderdag overhandigen aan de nieuwe directeur van de Eredivisie CV (EVC), Frank Rutten. De ECV heeft de rechten van de voetbalsamenvattingen, compleet met een pakket van eisen, verkocht aan Talpa.

Een woordvoerder van Talpa is niet onder de indruk van het aantal van 11.000 klachtmailtjes. ,,Een tijdje geleden hoorde ik hem roepen dat hij er 50.000 verwachtte.'' Teitsma erkent dat. ,,Ik had inderdaad gehoopt op dat aantal, maar het blijkt dat vele mensen geen mailtje stuurden, omdat ze de indruk hebben dat dat toch geen verschil maakt. Ze hebben de moed opgegeven.''

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    stond dat zo in de krant? neem aan dat 'Teitsma' Reitsma moet zijn _0/

kan het me overigens wel voorstellen, want ik vind het ook wel minder goed in beeld gebracht, maar echt storen doe ik me ook niet ( behalve aan de onderbreking dan). Ik wou dat ze eens een voorbeeld namen aan het engelse commentaar en samenvatting. Dat is echt goed. Wordt meteen geannalyseerd.
    Maarja, engelse competitie is imo ook wel de beste competitie in de wereld.

3. mars15

mars15 Guest

nu.nl

maar is zwaar kut dat ze gaan nabeschouwen over sparta-heracles :confused:

WIJ STAAN BOVEN AAN ! WIJ STAAN BOVEN AAN !

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is Teitsma :)

Het gaat niet over die 'bekende' ;)

Weet alleen ff niet zo snel wie Reitsma ook alweer is.

5. mars15

mars15 Guest

Hehe inderdaad dat word terugzwaaien _0/

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    *zwaait mee _0/

8)

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Weten jullie nieteens wie Theo Reitsma is? :eek:

alleen maar de bekendste sportcommentator van Nederland! _0/

8. mars15

mars15 Guest

maak er maar je van ik wist dat wel :D

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    zwaait nogeens terug _0/ :+

10. mars15

mars15 Guest

Wie vinden jullie eigenlijk de beste Co ?

vind die nieuwe van talpa te overdreven doen :mad:

11. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van RKC..

maar met PSV wordt het niet veel, de A-Jeugd staat van de week te spelen.

12. mars15

mars15 Guest

Het Nederlands elftal -17 heeft zich vanavond door een zwaar bevochten, maar knappe 2-0 zege op de Verenigde Staten geplaatst voor de halve finale van het Wk in Peru. Jeffrey Sarpong zorgde voor beide doelpunten. Jordy Buijs zal de halve finale (tegen Mexico) moeten missen, want de Feyenoorder kreeg diep in de tweede helft zijn tweede gele, en dus rode kaart. Buijs speelde tot dat moment een prima wedstrijd. Feyenoord-spits Diego Biseswar speelde tegen de Amerikanen een bescheiden rol en kon zijn stempel niet op het duel drukken.

Het was een rommelige wedstrijd waarin door beide teams voor iedere meter werd gestreden. De VS was in de eerste helft de iets betere ploeg en kreeg de beste mogelijkheden, maar toch was het Oranje dat vlak voor rust op 1-0 kwam na een prachtige aanval waarbij ook Biseswar betrokken was. Sarpong mocht uiteindelijk het beslissende tikje geven.

De tweede helft had eigenlijk hetzelfde beeld. De Verenigde Staten ging op jacht naar de gelijkmaker, maar die viel niet. Ondertussen was ook Oranje enkele keren gevaarlijk. Toen de Amerikanen met tien man verder moesten leek het pleit beslecht, maar een paar minuten later moest ook Oranje met een man minder verder door de rode kaart van Buijs. De VS kreeg weer hoop, maar toch was het Nederland dat de wedstrijd besliste door opnieuw een doelpunt van Sarpong. Na de 2-0 kreeg Nederland nog kansen op meer, maar dat zou ook te veel van het goede zijn geweest.

De halve finale tegen Mexico wordt donderdagavond om 23.00 uur Nederlandse tijd gespeeld en zal live te zien zijn op Eurosport 2.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, Ajacieden Sarpong en Anita, en Feyenoorder Biseswar speelden ook erg goed. Nederland maakt imo best kans op de finale of misschien wel meer.

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    kan ook goed zijn.. * herrinnert zich een Jack van Gelder die totaal uit zijn dak gaat wanneer dennis bergkamp de winnende treffer maakt op WK tegen Argentinië..*

maar idd, die van Talpa zijn niet echt soppen op de bank.
    Ik vond Theo wel goed :p

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dat was juist goed commentaar. Nu bij Talpa zijn het allemaal werelddoelpunten, prachtige dingen worden er getoond. Leuk, voor even, maar daarna wil je toch wel een beetje meer objectief commentaar.

Vind het wel een leuke idee.:)

16. mars15

mars15 Guest

:+ Matchday 2 - 27 September 2005 - Match kick-offs are listed in CETGroup Home Away
    A Juventus 20:45 Rapid Preview »
    A Bayern 20:45 Club Brugge Preview »
    B Ajax 20:45 Arsenal Preview »
    B Thun 20:45 Sparta Preview »
    C Panathinaikos 20:45 Bremen Preview »
    C Barcelona 20:45 Udinese Preview »
    D Man. United 20:45 Benfica Preview »
    D Lille 20:45 Villarreal Preview »

Matchday 2 - 28 September 2005 - Match kick-offs are listed in CETGroup Home Away
    E Fenerbahçe 20:45 PSV more »
    E Schalke 20:45 Milan more »
    F Real Madrid 20:45 Olympiacos more »
    F Rosenborg 20:45 Lyon more »
    G Anderlecht 20:45 Betis more »
    G Liverpool 20:45 Chelsea more »
    H Porto 20:45 Artmedia more »
    H Internazionale 20:45 Rangers more »

en een vriedin van me trouwens die heeft met die buijs
    die kreeg rood :D

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wordt tijd dat dat door profs gedaan wordt. Vrijwilligers, OMG.

18. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    :D

19. mars15

mars15 Guest

Een mooie voetbalavond alles zit er in

5 uur weg van stage
    thuis ben pizza bestellen
    half 8 kees en co
    8 uur flodder