1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    2e
    //Rank Team +/-Rank
    Aug 05 Pts:
    Sep 05 +/-Pts: Aug 05
    1 Brazil 0 839 2
    2 Netherlands 1 785 5
    3 Argentina -1 778 -4
    4 Czech Republic 0 777 0
    5 Mexico 0 771 1
    6 France 3 770 33
    7 USA -1 768 0
    8 Spain 0 750 11
    9 Portugal 0 743 6
    10 Sweden 5 740 32

Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  2. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou Makaay er iig geval wel bij doen ipv Vennegoor of Babel.

Er zijn wel betere middenvelders dan Van Bommel, maar ook slechtere en die zitten in de voorlopige selectie van Oranje.

Ik vind van sommige namen wel gek dat ze erbij zijn zoals: De Jong, Babel, Boateng & Vennegoor.

Toch heeft Van Basten nog niet verloren met het Nederlands elftal.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En laten die 'vrienden' nou net kwaliteit hebben.

Ik snap niet waar iedereen zo om zanikt als Van Bommel niet geselecteerd wordt. Waar gaat het om? WK halen, of Van Bommel in het team? Ik kies dan voor het eerste, en het interesseerd me dan geen moer hoe we het WK halen; met of zonder Van Bommel, met of zonder Heitinga, met of zonder De Jong, met of zonder Van Nisterrooij, met of zonder Van der Sar, met of zonder Landzaat.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mij word ook nooit wat verteld:cool:

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want tegen echt goede ploegen hebben we nog niet gespeeld. Thuis tegen Tsjechie hadden we gewoon geluk en de Tsjechen speelden niet echt goed. Ben beniewd wat ze er straks van bakken in Tsjechie. Maar ik ben bang dat we met deze selectie niet ver gaan komen op het WK. Hoe hoog we ook staan op de Fifa lijst. Van Basten behandeld van Bommel erg kinderachtig. Ook al zit van Bommel alleen maar op de bank bij Barcelona, dan nog is hij een paar klassen beter dan een Maduro of De Jong. En dat uit de mond van een Ajax-supporter ;) 1,5 maand geleden was er nog de discussie wie er in de spits moest tegen Duitsland: van Nistelrooy of Makaay. En nu selecteert die Makaay gewoon niet. Maar ja, van Basten heeft rare selectieprocedures. Makaay is een topspits in Europa..nee hoor, van Basten, vooral niet selecteren.

6. mars15

mars15 Guest

Morgen naar Utrecht - Feyenoord ik denk dat het 0-2 word. Ik hoop dat natuurlijk ook. Word wel lastig maar sinds 1997 niet meer verloren in Utrecht.

Morgen met 1200 man er heen :)

7. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Mars, moet jij je avatar niet veranderen naar:
    1-0
    29-09-05

moehahahahhahaha

8. mars15

mars15 Guest

nee.. vind 1-2 toch een mooiere uitslag, waar zagen we die terugkomen van de week

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hij heeft Makaay een aantal keren laten invallen maar heeft nooit kunnen scoren. Lijkt me logisch dat je dan het vertrouwen in zo iemand een beetje verliest en iemand anders de kans geeft zich te bewijzen. En van Bommel zou hij toch aan het opnaaien zijn zodat ie hem uiteindelijk alleen in de finale gaat opstellen en dat hij dan zo gemotiveerd is dat hij Nederland naar de winst zou brengen? :+ Iig een vaag verhaal wat GoiZ dacht ik een keer had gequote van een site. Zou wel leuk zijn als het zover zou komen :)

10. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Makaay valt weleens in jah, maar meestal als rechtsbuiten ofzow. Hij mag bijna nooit als echte spits aantreden. Daar is hij sterk, niet aan de flanken. Ze geven hem gewoon de kans niet in de spitspositie

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben we Ruud voor. :)
    Ik kan Van Basten anderzijds wel begrijpen.
    Hij speelt een 4-3-3 systeem en Nis. is centrumspits.
    Van Nis. kan daar niet bij.

12. mars15

mars15 Guest

Barcelona 0 - 2 Real Zaragoza
    - Aanvang 20.00 uur / 2e helft

0 1 48. Gabriel Milito

0 2 53. Diego Milito

dan zie je zo door de weeks spelen in de cl fantastisch tegen udinese 4-1 ook thuis en dan nu dit :confused:

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Toch vind ik het niet goed wat hij doet O-), maar je hebt ook wel weer gelijk, de resulaten zijn goed.

En dan ff de uitslag van Roda - Vitesse
    3-2 *)

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    About god damn time!

15. mars15

mars15 Guest

Barcelona 2 - 2 Real Zaragoza
    - Aanvang 20.00 uur / Eindstand

0 1 48. Gabriel Milito

0 2 53. Diego Milito

77. Toledo

79. Ronaldinho (strafschop) 1 2

88. Eto'o 2 2

whoot :D

16. mars15

mars15 Guest

1994-1995 Sparta-Ajax 0-2
    1995-1996 Sparta-Ajax 3-3
    1996-1997 Sparta-Ajax 2-1
    1997-1998 Sparta-Ajax 0-5
    1998-1999 Sparta-Ajax 2-0
    1999-2000 Sparta-Ajax 1-2
    2000-2001 Sparta-Ajax 3-0
    2001-2002 Sparta-Ajax 0-4

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lijkt me niet dat je de spaanse comeptitie in een spoiler moet zetten ;)

En als je iets in een spoiler zet, zet er dan ook even bij wat erin staat anders heb je er niet veel aan :)

18. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Over van Bommel:

...Nog één keer legde Van Basten uit wat nou het probleem met de oud-PSV'er is. 'Als wij bepaalde zaken van hem verwachten, en hij doet dat niet goed, dan denk ik niet dat hij alles eraan doet om zijn taak goed in te vullen. Dat vind ik vreemd als je wilt winnen. We zijn vanaf vorig jaar met hem bezig geweest en in mei hebben we gezegd: tot hier en niet verder. Het is aan hem om ons te overtuigen.' Misschien zag Van Bommel in zijn eigenwijsheid andere oplossingen om wedstrijden te winnen? 'Als je eigenwijs bent, moet je wel zorgen dat je de wijsheid hebt', luidde Van Bastens veelzeggende commentaar...

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]De selectie=(/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Henk Timmer (AZ).[/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Verdediging: Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma (PSV), Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona), Tim de Cler (AZ), Nigel de Jong (Ajax), Jan Kromkamp (Villarreal), Barry Opdam (AZ), Ron Vlaar (AZ).[/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Middenveld: George Boateng (Middlesbrough), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Denny Landzaat (AZ), Olaf Lindenbergh (Ajax), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (HSV).[/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Aanval: Ryan Babel (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea), Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).[/font]

Bron: KNVB

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis de 0-9 een paar seizoenen geleden.

20. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Die is er nooit geweest ja.. De grootste winst van Ajax is 0-5 geweest (2 keer), en de grootste winst van Sparta 4-0. Maar die 9-0 die jij bedoelde was niet Sparta-Ajax, maar Ajax-Sparta op zondag 18 maart 2001, tevens hebben ze zondag 8 december 1985 ook met 9-0 gewonnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina