1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Met andere woorden: Van Bommel kan het WK wel vergeten :mad:

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Iemand die weet waar Utrecht/Ajax live te volgen is?

Tussenstand Utrecht-Feyenoord:

3-1 _O_

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tussenstand Sparta - Ajax

1-0 8) dat zijn nog eens onverwachte tussenstanden vandaag.

Edit: het is alweer 1-1

Laatst bewerkt: 2 okt 2005
  4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    _O_ De 1ste plek voor AZ duikt weer op in de horizon, hup Utrecht :+

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    1-1? 1-2 :cool: alweer. En Nelisse heeft voor Utrecht 3x gescoord, Tiendalli (FCU) kreeg nog rood. Nigel de jong scoorde 2x voor Ajax.

6. mars15

mars15 Guest

Tja vooraf teken je voor 18 punten na 7 wedstrijden, utrecht uit mag je verliezen maar niet op deze manier.

en tja hoogtepunt was de rit van stadion tot snelweg.. jammer dat die bus niet stopten zeg. Een steen tegen de bus. net onder onze ruit .

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Woeii8) Eindelijk 3 punten ingelopen op Feyenoord:) Dat werd verdomme ook eens tijd zeg...Maarre de overwinning hebben we wel aan Hansie Vonk (_O_) te danken

8. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker 0-4 tegen Heracles!!!!!!! Iedereen had er nog over dat Twente ging verliezen }:]

9. mars15

mars15 Guest

Waar in de Champions League nog met 0-0 gelijk werd gespeeld, verpletterde het team van José Mourinho vandaag Liverpool op Anfield Road met 1-4. De tweede confrontatie tussen beide teams was compleet het tegenovergestelde van het duel in het Europese toernooi eerder deze week. Dit keer was de uitslag zeer duidelijk en mocht Chelsea verdiend de drie punten mee naar Londen nemen.

Chelsea - zonder Arjen Robben in de basis - kwam na een klein half uur op voorsprong via een benutte strafschop van Frank Lampard. Steven Gerrard maakte acht minuten later de achterstand ongedaan door de gelijkmaker hard binnen te schieten.

Nog voor rust liet Chelsea echter zien dat er momenteel maar één ploeg de klok slaat in Engeland. Drogba was Hyypia te slim af en legde de bal af op Damian Duff, die de bal vervolgens achter Reina schoot.

Na rust hervatte de Londense ploeg het goede spel en kwam na een uur spelen op een comfortabele 1-3 voorsprong. Opnieuw was het Drogba met een goede aktie, die uiteindelijk door Joe Cole werd afgemaakt.

Het slotakkoord was voor Geremi. Arjen Robben miste een voorzet van Drogba, die uiteindelijk door de Kameroener binnen werd geschoten.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt zo irritant dat er nu weer Lucky Ajax wordt gezegd. Feyenoord en AZ krijgen excuses van europees voetbal en blessures. Ajax heeft dat schijnbaar niet? Echt zo irritant, ook bij Talpa; Feyenoord en AZ speelde minder omdat ze europees gespeeld hadden en PSV had veel blessures. Ajax niet? Nee, Ajax is op het moment slecht aan het spelen, waardoor? Tjah, dat wordt dan niet gezegd...:{

11. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax laat gewoon teleurstellend voetbal zien en door, met onze bondscoach voorop, al die talentjes de hemel in te prijzen wordt er extreem veel van ze verwacht. Ik vind ze persoonlijk allemaal stuk voor stuk over het paard getild, maar dat is een andere discussie.

Sneijder doet het wel steeds beter... :)
    Verder is natuurlijk het aankoopbeleid van de grotere ploegen lachwekkend, dus is het makkelijk dit soort dingen de grond in te trappen.

Daarnaast vind ik dat het belabberde spel van de Feyenoorders ook niet te danken was aan het Europese voetbal, aangezien op die avonden zelf ook gewoon bagger speelden.

12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso of alleen vandaag (inmiddels gisteren)?

13. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet alleen vandaag....

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben de afgelopen weken juist onwijs goed voetbal laten zien, man! Daar is iedereen het wel overeens. Alleen de resultaten vallen behoorlijk tegen. Maar voetballend is het echt wel goed...

15. mars15

mars15 Guest

ja dat was dinsdag... feyenoord speelde donderdag en kwam pas vrijdag thuis

16. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk was ajax lucky, maar ik snap je punt.

Trouwens PSV veel blessures? Volgens mij waren alleen de backs anders in de basisopstelling. Voor de rest zijn het de standaardpoppetjes.

17. mars15

mars15 Guest

Juventus slaat aanval Inter eenvoudig af

2/10/2005 22:31

Juventus heeft de koppositie in de Serie A met succes verdedigd. De regerend landskampioen won de topper van nummer twee Internazionale zonder al te veel problemen (2-0) en breidde de voorsprong op de ranglijst uit.
    Juve legde de basis voor de verdiende overwinning in de eerste helft, toen het het tempo redelijk hoog hield en Inter onder druk zette. Het overwicht leverde twee doelpunten op, beide kwamen voort uit dode spelmomenten.

Bij de eerste probeerde Zlatan Ibrahimovic het uit een vrije trap met een venijnig schot. Doelman Julio Cesar keerde de inzet van de Zweed, maar David Trezeguet sloeg uit de rebound attent toe.

Pavel Nedved maakt de 2-0. De nijvere Tsjech mikte de bal uit een directe vrije trap over de muur in het Milanese doel zonder dat de Braziliaanse keeper er een vinger achter wist te krijgen.

Ibrahimovic was vervolgens het slachtoffer van een aanslag van Marco Materazzi. De ex-Ajacied keerde nog wel terug maar moest zich na rust laten vervangen. In de tweede helft kwam Juve nauwelijks nog in de problemen, al creëerde het zelf ook weinig meer.

Juve sloeg door de overwinning een gat van zes punten met Inter. AC Milan en Fiorentina haalden Inter in en staan op vijf punten van de bianconeri.

die zlatan kreeg ff een harde schop van die materzzi _O_

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die schop was echt niet normaal meer. Hij had gewoon rood en een schorsing van een wedstrijd of 5 moeten krijgen. Hij kreeg maar geel (:mad:) en Zlatan moest geblesseerd het veld verlaten :'-(

Ajax speelde gisteren gewoon heel slecht en hebben met geluk gewonnen waar Sparta toch eigenlijk (gezien de eerste 60 minuten) de 3 punten verdiende.

Vraag me trouwens ook af waarom van Basten nog steeds Babel selecteerd? Babel heeft tot nu toe nog niet een goede wedstrijd gespeeld (misschien tegen Brondby) en een Makaay wordt na 3 mindere wedstrijden al niet meer opgeroepen. Babel speelt dan wel op een iets andere positie maar begrijpen doe ik het niet.

19. mars15

mars15 Guest

tja we hebben echt te veel goede spelers voor oranje ik zou ook makaay voor babel doen

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Zou ik ook doen, Makaay samen met van Nistelrooy in de spits zou wel een goed duo zijn denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina