[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Staat het echt vast?

@Elgee wat waren trouwens die sites over transfers?
    Zou je die nog een keer willen posten. Bedankt!

2. X-Box-Ace

X-Box-Ace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vi.nl
    staat het op

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    ook op teletekstpagina 601 van de publieke omroep.

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja staat vast, niemand bij roda is er blij mee, alleen het bestuur volgens mij.
    Ik geloof dat er op de training geprotesteerd gaat worden tegen de verhuur van kone. Maarjah, daar heb je toch niks aan :'-(

5. X-Box-Ace

X-Box-Ace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verhuur is wel vreemd...kan alleen bedenken dat RJC dan wat meekrijgt als Kone van PSv naar een andere club gaat...waarom zou je je team dat mee wil doen om europees voetbal zo verzwakken in de aanval...

is de ridder niet overbodig bij Ajax?

6. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    de ridder staatin de picture van Marseille

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Man die lui zijn echt gek bij roda!!! Huubie die zou hem nooit laten gaan..... maar.. het kan gewoon niet. Dat kut psv ze zitten in de financiele problemen en dan... nou ik kan er echt geen touw meer aan vast knopen.

8. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    CL is een intersante "etalage" voor kone, als kone 2 of drie doelpunten scoord in de CL is hij veel meer waard dan een goed seizoen Roda.

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet PSV wel nog in de CL zijn na de winterstop. Want hij mag nu nog niet spelen in de CL.

10. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt wel lastig voor PSV om na de winterstop nog in de CL te zijn, want ze hebben een lang niet zo goed team als vorig seizoen. Daarbij kwam nog eens dat vorig seizoen niet bepaald in 'de poule des doods' zaten.

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ach, Wegereef die zorgt er wel voor dat je met 10 man komt te staan, dus dan maakt het niet zoveel uit welke scheids je hebt. Ze zijn toch bijna allemaal slecht, om nog maar niet over grensrechters te beginnen :mad:

Overigens vind ik het ook dom van Roda, want Sibon en Robert zijn beide slechter dan Kone. Dit kan Roda misschien wel weer het Europees voetbal kosten.

Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  12. mars15

mars15 Guest

inderdaad zeer zwak
    de beste speler van roda

13. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind robert beter dan kone
    zo ie zo moet kone nog minstens 3 maanden wennen aan psv.. en hij mag niet meedoen met de champions league

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zondag is het al Roda - PSV. Eerst hoorde ik dat PSV kone niet ging opstellen tegen roda, en toen weer wel, en toen weer niet :confused: . Weet iemand van jullie daar wat meer over?

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maare Kone heeft toch al Europees gespeelt voor Roda JC (Intertoto)? Dan mag je toch helemaal geen CL meer spelen? Of ben ik nu lam?:p

16. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Bram: Lijkt me dat ze hem gelijk uit willen testen heh. Misschien dat die er de 2e helft pas inkomt, maar z'n entree maakt die denk ik wel.

17. mars15

mars15 Guest

Amsterdammer na voetbalwedstijd opgepakt

———————————————————————

De politie heeft maandagavond een 20-jarige Amsterdammer aangehouden na de wedstrijd van FC Omniworld en FC Den Bosch in Almere. De politie meldt dat de man een landelijk stadionverbod heeft, en dus niet bij een wedstrijd aanwezig mag zijn.

Hij werd herkend en direct na de wedstrijd buiten het stadion opgepakt. Hij kan waarschijnlijk een forse boete tegemoet zien. Een aantal medesupporters keerde zich tijdens de aanhouding tegen de politie en werd door de bereden politie op afstand gehouden.

Eén van de supporters gooide een steen tegen een politieman te paard. De steengooier is met behulp van een surveillancehond opgepakt.

hoppa ik had wel gelijkk

18. mars15

mars15 Guest

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij ben jij lam:p. Nee, het klopt dat kone al met roda intertoto heeft gespeeld. Maar dan mag hij tot de winterstop niet met PSV europees spelen. Na de winterstop mag dat wel weer. Zover ik weet tenminste.

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit stond bij voetbalprimeur:

Arouna Koné debuteert mogelijk zondag nog niet in het shirt van PSV. De Ivoriaanse spits vertrok vandaag bij Roda JC om het seizoen af te maken bij de Eindhovenaren. Koné heeft moeite om zondag al tegen zijn oude club te spelen.

Trainer Guus Hiddink hoopt uiteraard dat Koné zijn persoonlijke bezwaren overboord zet: "De zaken zijn gedaan, hij is speelklaar. Maar we moeten bepaalde belangen laten meewegen, ook persoonlijke belangen", zei de coach op de website van PSV. Hiddink benadrukte dat in de overeenkomst niets is opgenomen over een speelverbod zondag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina