1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    vink onzin.Ze spelen tegen een muur.One way football.Jammer maar dat weet je van te voren als je tegen macadonie speelt

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, maar als ze vandaag hadden gewonnen dan gaan ze zich zelf zo ophemelen. (Dan worden ze wel ff wereldkampioen, met 2 vingers in de neus). En daarom is het goed dat ze vandaag niet gewonnen hebben, en uitgefloten worden. Nu weten ze waar ze echt staan. Want op een WK moet je toch echt van een macedonie kunnen winnen(als ze op het wk waren geweest;) ).

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmm? Met welke ploeg dan? Roemenië oid? En mijn verspelling bleek veel te optimistisch te zijn, toch speelde we niet onaardig. Die van van Persie had er wel ingemogen, en persoonlijk vond ik die overtreding op van der Vaart wel een penaltie. Het was namelijk duidelijk te zien dat die gast echt voor de man ging want die bal was al een paar meter verder. En of van der Vaart nou teatraal op zn bek gaat of niet, naar die stip wijzen is imo de enige optie.

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nee met een andere 2de uit een andere poule imo. En wat mij betreft had het ook een penal mogen zijn, alleen v/d vaart keek met een te grote grijns naar de scheidsrechter. Ben blij dat ik niet de hele wedstrijd heb gezien, wat ik zat me alleen maar te ergeren.

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Tsjecie gaat tegen Turkijke toch playoff spelen? of doen er nog meer teams aan mee?..

naja, opzich hebben we wel goed team..alleen kunnen we niet tegen die verdedigende ploegen spelen, dat kan nog weleens moeilijk worden. Italie bijv.. heeft al veel betere spelers..dat wordt dan helemaal niks.
    We zullen het WK als we zo spelen niet winnen, maar hoop toch dat we ver komen. kwaliteiten zijn er.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tjechie, Turkije, Spanje, Zwisterland, Noorwegen en Slowakije moeten playoffs spelen.

Zweden en Polen zijn geplaatst als beste nummers 2.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat Spanje doorkomt. Verdienen het echt wel. Vooral Fernando Torres, _O_, die wil ik wel zien schitteren op het WK.

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik gun het spanje en Tjechie. Andere landen maken mij niet zo heel veel uit. Maar doe dan maar de Turken. Noorwegen speelt mij te defensief. Slowakije weet ik eigenlijk weinig van.

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Nederland is door daar ging het mij om;) maar ik gun het spanje ook wel.. toch een grote voetbalnaam.. voor de rest zoeken ze het maar uit8)

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Fernando Torres heeft een hoop doelpunten voor Spanje gemaakt laatst.
    Hij is echt een top speler. Maar het team van Spanje verder? Nee, die speelden niet al te best, althans niet goed genoeg net zoals Duitsland, Engeland en Frankrijk om de Wereldkampioen titel in handen te krijgen moeten ze een hoop aan hun spel verbeteren. In vergelijking met die landen geef ik Spanje nog wel een kans, maar hun coach moet toch nog wel wat aan het team verbouwen.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg ook niet dat het een wereld team is, maar het is gewoon een leuk team, met leuke spelers. Ik weet niet of Cesc mee doet, maar dat is ook zo iemand. Spelers waar ik van geniet qua voetbal dan.

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    srry dat ik jouw quote gebruikt heb maar met alles wat ik zei bedoelde ik niet tegen jouw... Maar ik zei wel dat Spanje geen wereldteam is.

13. mars15

mars15 Guest

zondag weer naar Feyenoord lastig tegen groningen

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Laten we hopen dat Erik Nevland weer op dreef is. :D :D

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ogg dat wordt weer een nulletje of 3/4, voor Feyenoord.

16. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien weer 1-2 :+

Ik denk dat Feyenoord dat gewoon gaat winnen, de wedstrijd tegen Utrecht was een incident. Daarnaast is Nevland bij Groningen nog niet in vorm.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Las vanmorgen in de metro dat rapper Jay-Z Arsenal London wil opkopen. Arsenal zou dan de 3de groote club zijn die door iemand opgekocht wordt

Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jay-Z:confused: Wat heeft die nou met voetbal. Naja hadden die andere opkopers ook niet, maar dat ie zich met rappen bezig houdt ofzo...

19. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    idd ik las het van de week ook op internet.
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=21345

Waar gaat het heen op deze manier in de voetbalwereld. Op deze manier gaat de sfeer en traditie op en rond de velden toch helemaal naar de klote

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet ergens heen met z'n geld, de 50e auto wordt gewoon saai :p
    En hij is gestopt met rappen dacht ik.

Ik vind het wel jammer, koop dan zo'n basketbal team ofzo, daar is dat toch normaal..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina