1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wohhoo!! Ik was op de training, stond de wedstrijd op. 0-1, diep balen. Kom ik thuis, schenk me wat drinken in, en voordat ik de chips in het bakje doe voor de tv, zie ik de hoekschop van Pienaar, waarbij Babel de bal krijgt. WHAT A GOAL!!
    Fantastisch dat Sneijder even heeft laten zien hoe goed hij is, wat een beauty's van doelpunten.:D

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk mars15. Hier kan je nog wat van leren.

Ik vond trouwens dat de scheids wel redelijk was. Ajax was in ieder geval om te janken de eerste helft. Gelukkig toch nog CL.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jahhaaaaa:)

3-1_O_ De tweedehelft was echt stukken beter als de eerste (althans dat schijnt zo, de eerste helft was ik an het werk)

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige wedstrijd _O_
    Emanuelson deed me echt verbazen, met fabelachtige aannames, en Trabelsi met z'n tomeloze inzet (die commentator; Nouw, die Trabelsi is niet bang hoor!, like, no shit! tis een tunesiër, die heeft echt wel wat meegemaakt :p )
    Babelachtige goal, van Babel, die eerste goal van Sneijder, fantastisch _O_ en die tweede mocht er ook zijn zeg _O_
    Rosenberg speelde slecht btw..

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eerder andersom. Een Feyenoorder die hoopt dat Ajax wint... :{

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Wederom een zeer slechte wedstrijd van Ajax, snap niet dat al die mensen (op een paar nuchtere mensen als lekkerbek na ;)) Ajax nu zo prijzen. Wanneer Ajax in de CL tegen een topclub zo speelt staan ze na de eerste helft al 4-0 achter. De tweede helft was een verademing vergeleken met de eerste helft, maar nog steeds erg mager, als je er vanuit gaat dat Brondby een club is met het niveau van een club als Nac (dit zeg ik niet, maar Elmander en die zal het wel weten), krijgt Ajax het nog erg zwaar.

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ikz eg niet dat alles koek en ei is maar de wedstrijd is nog maar zo kort afgelopen dat het nog niet tijd is om kritisch te zijn. Eerder tijd om een feestje te bouwen:p

8. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, hoe oud ben jij? Ik hoop ook dat PSV wint hoor als ze champions leage spelen. Goed voor het Nederlands voetbal jongen..

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoor net op Studio Sport weer van dat roulatie-systeem. Wat is dat nou eigenlijk? Is dat dat je niet met een basis-elf speelt of wat? Ik heb dat niet zo gevolgd eigenlijk.

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Als Feyenoord Europees speelt kan het mij opzicht niet al te veel boeien of ze winnen of verliezen. Het is niet zo dat ik ze echt ga aanmoedigen en ga juichen als ze scoren. Maar ik zit ook niet te hopen dat ze er uit vliegen:)

In Engeland is dit in elk geval dat je vlak voor belangrijke wedstrijden de belangrijkste spelers rust geeft de wedstrijd ervoor, zodat ook andere spelers hun kansen krijgen.

Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben niet voor het Nederlandse voetbal maar voor Feyenoord. En ten tweede heeft dit niks te maken met je leeftijd, maar je liefde voor Feyenoord. Overigens geldt dit eigenlijk ook voor elke échte Ajacied, maargoed. Ajax staat wel bekend om de supporters die weinig affiniteit met het wordt clubliefde hebben. ;)

12. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een voetballiefhebber met een voorliefde voor ajax, geen baviaan die met z'n ajaxhonkbalknuppel iedere rotterdammer neerhamert. Daarom vond ik het ook erg leuk toen az en psv zo ver kwamen vorig jaar. En met mij nog heel veel fans van andere clubs.

13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    triest triest triest, maar begrijpelijk. club van de arbeiders, simpele mensen :+

Ik ben supporter van ajax, maar dat betekent niet dat ik andere clubs geen succes gun. Zolang het maar niet ten koste gaat van Ajax.

14. mars15

mars15 Guest

pff ik zal nooit voor ajax zijn

15. mars15

mars15 Guest

ach niemand heeft hier volgens mij een ajax scc joh

en dan over is zo goed voor ned voetbal

als Feyenoord geen champions ? league speelt dan is het zn eigen schuld moeten we maar 1e worden geen 3e of 4e

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee ik heb geen seizoenskaart...Ben ik dan een nepsupporter? Ik kan me geen seizoenskaart veroorloven. Ben wel in bezit van een Supportersclubcard

17. mars15

mars15 Guest

ja dat is mijn mening dat je dan een nepperd bent

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Omdat ik verdomme het geld niet kan opbrengen om elke 2 weken naar Ajax te gaan ben ik een nepsupporter? Jezus Christus man....

En wat zijn we weer stoer met dat plaatje...Gebruik als avatar, dan ben je pas stoer...

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Laat hem toch lekker lullen :)

Dacht trouwens altijd dat de 15 in mars15 met zijn leeftijd had te maken maar aan zijn postgedrag kun je dat niet merken.

Er is al vaker gezegd dat het voor Feyenoord ook beter is dat Ajax in de CL speelt want hoe meer europees succes hoe meer nederlandse clubs CL mogen spelen

En mars15 kun je een keer ophouden met dat irritante dubbelposten :mad:

edit// het lijkt er blijkbaar toch op dat Kuijt Feyenoord verlaat aangezien ze volgens verschillende bronnen bezig zijn om Huntelaar te halen

Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Complete deelnemerslijst Champions League 2005-2006

Spanje FC Barcelona, Real Madrid, Real Betis Sevilla, Villarreal
    Engeland Chelsea, Arsenal, Manchester United, Liverpool
    Italië Juventus, AC Milan, Internazionale, Udinese
    Duitsland Bayern München, Schalke '04, Werder Bremen
    Frankrijk Olympique Lyon, Lille
    Nederland PSV, Ajax
    Griekenland Olympiakos Piraeus, Pananthinaikos
    België Club Brugge, Anderlecht
    Portugal Benfica, FC Porto
    Turkije Fenerbahçe
    Oostenrijk Rapid Wien
    Zwitserland FC Thun
    Schotland Glasgow Rangers
    Slowakije Artmedia Petrzalka
    Noorwegen Rosenborg BK
    Tsjechië Sparta Praag

Maar liefst 5 debutanten deze editie. Ik gok dat de potten er zo uit gaan zien:

Pot 1 Liverpool (titelhouder), Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Chelsea, AC Milan, Arsenal, Juventus
    Pot 2 Ajax, PSV, Internazionale, FC Porto, Lyon, Bayern München, Pananthinaikos, Olympiakos
    Pot 3 Sparta Praag, Schalke '04, Werder Bremen, Fenerbahçe, Benfica, Club Brugge, Anderlecht, Rosenborg BK
    Pot 4 Villareal, Betis, Udinese, FC Thun, Artmedia, Austria Wien, Anderlecht, Lille

Maar dat is slechts een wilde gok:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina