1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Feyenoord won de EC1 in '74... :{

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Feyenoord is ook alleen maar Kuijt en Kalou natuurlijk. _0/

En hoe Feyenoord het zou doen zonder goede spitsen? Simpel, gewoon even naar Amsterdam kijken...

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    de rest zou zonder die 2 niet veel meer zijn dan een wormvormig aanhangsel.

Maargoed pointless discussion kap gewoon met al dat negatieve gedoe of ga ergens anders heen

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook nooit gedaan. Jongens, jongens. Lees toch eerst een keer voordat je wat zegt.

En ik vind het ook niet terecht om te zeggen dat Feyenoord niks is zonder Kuyt en Kalou. Ieder team heeft zo z'n dragende spelers...

Hoe laat is de aftrap trouwens? 20.00, of is dat alleen voorbeschouwing?

Het is trouwens 'in het geheugen gegrift', niet gebeiteld...

5. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, de EC1 in '74, geloof je hetzelf, ik hoop niet dat jij een Feyenoord supporter ben?

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
  7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pff, doe niet zo zielig zeg. Je begint er toch zelf over. :{

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Foutje (een domme). :9 Was natuurlijk 1970. :eek:

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah en mars15 en jij zijn zeker heilig....Maar again dit is gewoon zinloos.Jammer dat je bepaalde members niet kan negeren ofzo

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zijn sommige members hier toch gauw op hun teentjes getrapt. Ik reageer gewoon op iets wat jij zegt, en dan is het opeens zinloos? Doe toch normaal man.

Jammer dat je sommige members niet kan negeren idd. :{

11. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ik vroeg het een beetje bot, geloof ik

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Anastasiou staat in de spits zometeen tegen heerenveen. Vind het een goede keuze. Hoop dat de hele opstelling een beetje ok is.Ze moeten goed op huntelaar letten, maar ook weer niet zoveel dat ze de rest vergeten want dan gaat het helemaal fout!

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ALKMAAR (ANP) - Trainer Louis van Gaal kan de komende weken bij AZ geen beroep doen op Tim de Cler. De vleugelverdediger is door een scheurtje in een dijbeenspier uitgeschakeld. Hij raakte eerder deze week tijdens de training geblesseerd.

De Cler kreeg vrijdag duidelijkheid over de ernst en aard van zijn blessure. Hij voegt zich in de ziekenboeg van AZ bij De Zeeuw (lies), Ikedia (dijbeen) en Opdam (knie).

14. mars15

mars15 Guest

1e helft 0-0 rust

zit op de bank te kijken met me ma ook zo hekel aan ajax echt mooi is dat... en die babel kan niet schieten zeg.. maar kalou kan dat ook niet van buiten de 16 echt kut

en feyenoord is zeker meer dan kuyt en kalou

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pffff, wat zijn we vandaag kinderachtig bezig zeg8), En dan heb ik het vooral tegen de AJAX en FEYENOORD suportersO-)

Laten we eens vriendelijk tegen elkaar zijn_0/ :p

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ajax speelt tot nu best een redelijke wedstrijd, en heeft al heel wat behoorlijke kansen gehad via babel en Anastasiou. Het lijkt bij babel niet erg te lukken op dit moment! Jammer, maar de 2e helft gaat nu beginnen..

17. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Best redelijk? Ajax domineerde (zoals zo vaak) en verdiende te winnen.

18. mars15

mars15 Guest

en weer scoort/wint ajax niet

Bron: Voetbalonline.nl]

De afgelopen dagen is enige onduidelijkheid ontstaan over de loting van de Gatorade Cup. SBS 6 zond deze loting om middernacht uit, terwijl deze in werkelijkheid om 23.00 uur al was verricht. SBS laat in een officiƫle verklaring weten dat de bekerloting vaker op deze wijze wordt uitgevoerd. Dit op uitdrukkelijk verzoek van de KNVB in verband met de schrijvende pers. Als de wedstrijden -zoals deze week- uitlopen door verlengingen en de loting moet pas daarna plaatsvinden, komen de kranten namelijk in de problemen met hun deadlines.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2005
  19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah en toch scoren ze weer niet.Het is echt frustrerend dat die afronding niet wil lukken.Nah jah ze spelen iig constant......

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent het er dus mee eens dat een club "als" ajax, dus normaliter kampioen wordt.

Verliezen van Utrecht en RKC is niet veel beter dan gelijkspelen tegen Heracles en ADO.

Valt me trouwens op dat julli ALLES relateren aan Ajax. Verder is een avatar hebben van een gewonnen wedstrijd (met datum en eindstand) ook een teken dat jullie enorm opkijken tegen Ajax.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina