1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Dat klopt wel ja. Maar Ik denk als je Charisteas en Rosenberg in een 4-4-2 zet, dan scoren ze wel. Nu eeft Ajax geen spits, omdat er de aankopen niet in het systeem passen

2. mars15

mars15 Guest

Inderdaad dat klopt die spanning is echt erg dan hier een paar filmpjes van de afgelopen ajax-feyenoord toen de trein aankwam en dan voel je de spanning ook stijgen. en onderweg groeit dat gewoon. Ook als je net een paar stations voor de amsterdam arena een steen tegen je coupe ziet vliegen :+

Echt de mooiste wedstrijd van het jaar.. Psv stelt dan echt niks voor zo beleving naar zo wedstrijd

quicktime is nodig...

http://rapidshare.de/files/6918729/MOV00006.3gp.html
    http://rapidshare.de/files/6918755/MOV00004.3gp.html

http://www.feyenoordhvh.nl/music/scum01.MPG

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax tegen Feyenoord is de enige èchte klassieker, wat ze in Eindhoven ook maar willen beweren.

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die haat is er ook tussen Roda en MVV en Natuurlijk Roda en fortuna:D

Die 2 spelen alleen jammer genoeg(niet voor fortunna en MVV trouwens:+ ) in de eerste divisie

5. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    NAC en Willem II kunnen er ook wat van :+:). Gelukkig nemen de echte rellen tussen beide supporters wel af :), nu zijn het toch meer de ludieke acties de beide supportersgroepen elkaar aandoen :+.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    FC Limburg:cool:

Nâh geintje...dat was een kutplan.

Laatste keer dat ze beiden bij Roda in de competitie zaten was in 2000 en voorlopig zal het niet weer gebeuren, of Roda moet degraderen. Maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk:+

Net als Heerenveen en FC Groningen.

www.trotsvanhetnoorden.nl Daar zijn acties van Groningen acties te vinden. Erg leuk om te zien:cool:

Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    EDIT/ Dubbelpost8)

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah, een NAC fan, jullie komen volgende week naar de Trots van het Zuiden:p

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    NOOIT FC Limburg:mad: , dat was idd een heel slecht plan.

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    niet helemaal mee eens.De kansen worden gecreeerd maar er staat nooit een spits echt vrij op de pases en ruimtes.En dat 100% kansen gemist worden is gewoon triest en het geeft het tekort aan een goeie spits wel aan

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou hij dan echt zo goed zijn? Ben benieuwd hoe hij het bij Ajax 1 gaat doen.

Wie zou er dan in de spits moeten bij Ajax? Wéér iemand halen?

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    bron: www.vak410.nl

En ik geef ze groot gelijk

13. mars15

mars15 Guest

Morgen naar Tilburg. Voor de wedstrijd Willem II - Feyenoord. We zullen het wel weer lastig krijgen zoals altijd...

Alleen vorig jaar 0-4 en jaar daarvoor 0-3 maar altijd lastig daar....

14. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt :). De Trots van het zuiden vs. De Parel van het zuiden :+

Hoewel NAC Breda natuurlijk ook de trots van het zuiden is :)

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens, een 4-4-2 zou veel beter gaan IMO, maarja... 4-3-3 is heilig bij Ajax. |:-

..................................Vonk......................................
    Trabelsi...........Grygera...........Escudé...........Emanuelson
    Rosales...........Maduro.............Galasek..............Sneijder
    ............Rosales............................Charisteas...............

Wissels: Stekelenburg, JuanFran, De Jong, Babel, Heitinga

IMO de beste opstelling voor Ajax. (er van uitgaande dat Maxwell nog geblesseerd is)

Wat mars15 een tijdje terug zei, dat als Feyenoord geen Kuyt/Kalou had ze net als Ajax waren ben ik het niet mee eens. Als je dit middenveld bekijkt vind ik dat toch wat beter.

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Rosales gaat het druk krijgen zo te zien :+

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dacht ik ook al aan :+

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    jongens ze kunnen allemaal het op dit moment goed doen, feyenoord begint net zoals vorig seizoen ook goed, maar waar is feyenoord vorig seizoen geëindigd? Op een plek waar de coach het nodig vond om te vertrekken. Wat ik hiermee wil zeggen is dat je alle uitslagen van alle wedstrijden van alle jaren kan gaan vergelijken met nu, maar voetbal is niet van te voren te analyseren. Neem dit seizoen, ajax wint JC schaal, wint 2-1 van PSV, Ajax verliest van Az met 4-2 en Az verliest weer van PSV met 3-0.............dan heb je 3 uitslagen maar wie is er nou het beste?
    En jullie hebben het over sfeer, en mars zegt dit:

sorry? de haat die bij wat komt? voetbalsfeer? Kom op zeg, dat is geen sfeer.....weet je wat sfeer is? In een stadion als De Hout naast iemand van Willem 2 zitten met een biertje en praten over het spel van beide ploegen in een stadion waar gewoon iedereen met alles meezingt, dat is sfeer. Of een stadion waar 50000 mensen tegelijkertijd op de melodie van een nummer met het clubvlaggetje meezwaait......dat is sfeer. Voetbal haat sfeer??? kom op man, nee daar schiet je veel mee op

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Als ik even de gammele positie van Danny Blind zou bekleden zou ik zo spelen voor de winterstop:

Stekelenburg; Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanuelson; Pienaar, Nigel de Jong, Galásek, Sneijder; Anastasiou, Babel

Maduro iets voor de verdediging.

Na de winterstop terug op 4-3-3

Stekelenburg; Trabelsi, Grygera, Maduro, Maxi; Nigel de Jong, Galásek, Sneijder; Rosales, Anastasiou , Mitea

Je gaat ook vaak naar uitwedstrijden:cool: Wat voor Card heb je in bezit?

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb je ook wel weer gelijk bij, maar toch moet er wat haat zijn:9, en dan bedoel ik niet dat er rellen gebouwd moeten worden, maar gewoon wat spreekkoren naar elkaar toe moet toch kunnen:p, want fortunezen en pieren zijn toch echt kut:cool:, haha, nee maar het hoort er gewoon bij:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina