1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat 'ie dan? In het veld, bedoel ik... Wel interessant verhaal zo inderdaad :)

2. mars15

mars15 Guest

ajax staat 6e hahaha rkc nog maar 3 punten achter ons, er moet dus gewonnen worden vandaag.. ben nog best lam van al het alcohol gister avond op feest van me trainer

en zometeen naar tilburg

@ Mtthz goldcard... misschien in winterstop al diamondcard

Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2005
  3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goldcard, wat houdt dat precies is?

Willem II - Feyenoord 1-3
    Groningen - Roda JC 1-0
    NEC - Sparta 0-0
    Utrecht- RBC 4-1

Jammer:{

4. mars15

mars15 Guest

voorrang op de uitverkoop daardoor kan ik bijna altijd een kaart krijgen ( rbc en heracles word lastig vanwege klein uitvak )

maar was weer gezellig vandaag, de sfeer zat er goed in met een vol uitvak. We stonden precies goed om lekker te provoceren met de King Side van Willem II. Dit leverde mooie momenten op. Ook werden er weer veel Feyenoorders verwijderd uit de Willem II vakken. Op een gegeven moment word er 1 Feyenoorder uit een Willem II vak gehaald door 5 stewards. die gast sprint weg haha opeens 50 man ofzo van de King Side er achter aan midden in de wedstrijd echt zielig van ze mooie wedstrijd gezien :)

en in de bus waar ik zat zaten voor me 2 blonde zusjes van 16 ofzo was ook wel prettig :p

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    vertel...:eek: waren ze ook ´blond´?

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik dacht dat lui van Stilburg helemaal nooit wat deden:cool:

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Naar mijn weten was ie vleugelspeler. Op de rechterflank dacht ik.

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Links <o>

9. mars15

mars15 Guest

Speelronde 11

Dag Datum Tijd Thuis Uit Uitslag
    Vr 04-11-2005 20.30 Rbc Roosendaal Rkc Waalwijk -
    Za 05-11-2005 19.30 Fc Twente Willem II -
    Za 05-11-2005 19.30 Roda Jc Nac Breda -
    Za 05-11-2005 19.30 Psv Sparta -
    Za 05-11-2005 20.00 Az Heracles Almelo -
    Zo 06-11-2005 12.30 Nec ajax -
    Zo 06-11-2005 12.30 Fc Utrecht Ado Den Haag -
    Zo 06-11-2005 14.30 Feyenoord Vitesse -
    Zo 06-11-2005 14.30 Sc Heerenveen Fc Groningen -

briljant

Sms-dienst meldt start voetbalsamenvattingen

Voetbalfans kunnen zich vanaf maandag abonneren op een nieuwe sms-dienst die waarschuwt wanneer Talpa de voetbalsamenvatting gaat uitzenden van de favoriete club van de sms-ontvanger. Twee particulieren zijn deze service, 'TalpAlarm' genaamd, begonnen „om de zondagavond terug te veroveren op de commercie”, melden zij maandag.

Sinds de voetbalsamenvattingen niet meer bij NOS Studio Sport, maar bij De Wedstrijden van Talpa zijn te zien, worden ze niet meer in een logische volgorde uitgezonden. Veel fans klagen daarover, omdat ze nu worden verplicht om de hele uitzending van negentig minuten uit te zitten.

Liefhebbers van de grotere clubs kunnen zich opgeven door een sms te sturen naar 7111 met de tekst talpalarm, gevolgd door de eerste drie letters van de club en daarna het woord 'aan'. Vervolgens krijgen ze tijdens elk speelweekeinde een sms wanneer de samenvatting van die club begint. Zo'n tekstbericht kost telkens 70 cent. Als de dienst aanslaat worden ook andere clubs in het systeem opgenomen.

Gepubliceerd op: 31 oktober 2005
    Bron: Telegraaf

Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2005
  10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben we dus eigenlijk niks aan, want daar staat Mitea toch? Binnenkort dan wel.

11. mars15

mars15 Guest

Noorse speler breekt nek in botsing
    31 oktober 2005, 08:57
    Door: Philip Folkvord
    De laatste competitiewedstrijd is voor Dagfinn Enerly wel heel erg ongelukkig verlopen. Enerly, speler van Frederikstad, kwam in botsing met een medespeler en heeft zijn nek gebroken. De kans bestaat dat hij de rest voor zijn leven verlamd is.
    Het ongeluk gebeurde toen de tweede helft pas een paar minuten bezig was. Enerly kwam in botsing met teamgenoot Øyvind Hoås (Foto). De ernst van de zaak was meteen duidelijk. De 31-jarige aanvoerder van Frederikstad werd per brancard van het veld gedragen.

Frederikstad won de wedstrijd overigens met 1-3 van IK Start waardoor lijfsbehoud gerealiseerd was. Voor Start was dit een domper, want bij winst was de landstitel binnen hand bereik geweest.

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij is nog maar 17? (of 18 ).
    Dus je hebt er veel aan in de toekomst (waarschijnlijk).
    En het kan ook nog het geval zijn dat hij beter is dan Mitea en daar moet staan.
    Of Ajax moet het systeem omgooien maar dat zal nooit gebeuren ;).

Edit: voor mars15 dat hij kapt met zeiken
    En de rest

Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dat is balen. De rest van je leven verlamd door een voetbalwedstrijd :eek:

'De landstitel binnen handbereik geweest' trouwens? Beetje andere seizoenen?

14. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, doordat IK Start verloor van Fredrikstad ging Valenrega, dat zelf 2-2 speelde bij Odd Grennland, er met de titel vandoor. Rosenborg werd pas zevende en is na dertien jaar eindelijk onttroond als landskampioen van Noorwegen :)

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Rosenborg na 13 jaar eerste worden dit jaar maar 7de? Damn wat is met de ploeg aan de hand.

Rosenborg speelt voor hun doen al jaren redelijk in de CL, vind ik best wel knap voor een club uit noorwegen

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Vind Mourinho een klootzak maar hier moest ik toch wel even om lachen :)

edit//sorry zag niet dat de laatste post ook al van mij was :{

Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Baal je even als je veel geld op Rosenborg BK had gezet:cool:

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

Blijft leuk om te lezen.. die VI Nababbel :cool:

19. mars15

mars15 Guest

ajax heeft de toekomst ?

ajax a1 - Feyenoord a1 2-5

20. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    rkc waalwijk heeft ook een goede toekomst, vooral tegen feyenoord. kansloze. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina