1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar NAC loopt een beetje achter :+

De NAC-fans doen daar nogal moeilijk over :confused:. Ik begrijp niet waarom. Als je een goede supporter bent en je zult gedragen, waarom zou je je pasfoto dan niet even opsturen? Ik heb het er wel voor over om dan naar een wedstrijd van NAC te mogen :).

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja bij Roda hebben ze het nu ook, sinds het begin van dit jaar. Ik moet die uitkaart ook nog laten maken. Ik weet alleen niet zeker hoe ze dat gaan doen, want ik heb een seizoenskaart die op de naam van mijn oom staat, en niet op die van mij. Dus daar zal ik dan wel iets aan moeten gaan veranderen.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Is wel wat voor Mars15 dacht ik zo ;)

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mooizo kan ie hier kappen met dat zinloze gepost....Hoeft ie ook niet meer te google voor een forum

Verder vind ik het achterlijk en kinderachtig maar dat terzijde

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    _o_. En inderdaad wel wat voor Mars, als hij het maar niet hier gaat posten tenminste. :9

6. mars15

mars15 Guest

whaha grapjassen

7. Big Papa

Big Papa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, 'Jong' Feyenoord... met 5 spelers uit het eerste :cool: _0/

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo gaat dat altijd. Daarnaast zijn er maar weinig spelers die ook daadwerkelijk speelminuten krijgen. Zonde van Saïdi.

9. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat zeiden ze ook over AZ :{

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    RKC heeft een probleem met supporters: Is te druk in Brabant. AZ heeft dat minder. Bovendien heeft AZ in het verleden soms best goed gepresteerd (ergens jaren '70 ofzo)

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar RKC heeft geen Co Adriaanse of van Gaal :{ Bovendien is de kwaliteit van de spelers van AZ echt een stuk groter, face it.

EDIT: @Ruttyx: Best goed? Beetje een understatement imo. Idd in de jaren 70 en tachtig stonden mensen als Willem van Hanegem, John Metgod, Kirsten Nygaard, Eddy Treytel, Ronald Spelbos, Jan Peters, Kees Kist en Kurt Welzl etc. in ons elftal. In het jaar 80-81 verloren we slechts 1 wedstrijd toen het er niet meer toe deed, van Ajax.(0-1) AZ werd kampioen. Tot op dit moment zijn we de laatste club buiten de traditionele top 3 (Ajax, Feyenoord en PSV) die dat lukte. En uhm, ook nog de KNVB-beker gewonnen en de finale van de UEFA Cup gehaald. En de gebeurtenissen van de laatste paar jaren zijn verder ook bekend :cool:

Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  12. mars15

mars15 Guest

7e spelers van ajax speelden mee met de amstel cup vorige week tegen agovv en nog maar 1-0 :{

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe, psv heeft nu al meer kansen gehad dan in de hele vorige wedstrijd tegen AC :+.. als ze maar wel goed blijven verdedigen!

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax - Heracles Almelo 0-0 met 14 spelers van het eerste:cool:

Maar goed, wat gaat het vanavond worden?

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yeaaah!! 1-0 :D:D

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jong Ajax, Jong Feyenoord. Daarmee wordt een reserve elftal bedoeld, spelers van het eerste en van de jeugd gemengd. Altijd zo geweest.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    zeker mooie goal van Farfan :cool:

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jup helemaal mee eens.. en veel mooie kansen! zonde van die laatste van cocu

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mooie wedstrijd tot nu toe. Mooie goal van Farfan. Kans bestaat ook nog dat Gatusso rood krijgt 2de helft, maakte 2 forse overtredingen.

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, ik had m bij die laatste al een 2e geel gegeven.. Ben benieuwd of ze m laten spelen de tweede helft, als dat het geval is moeten ze m ff rood geven :9

/Edit: jep hijs druit

/Edit 2: ownage :D:D yeeaahh i'm happy :D dag Milan _0/

Laatst bewerkt: 1 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina