1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

feyenoord heerenveen 5-1
    ajax heerenveen 0-0 _0/

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk weer een beetje geluk voor ajax, wat ze al een hele tijd niet hebben gehad.

ze speelden als een krant, maar gelukkig de 3 punten.

die verdediger van thun speelt in ieder geval nooit meer CL. Neem aan dat hij meer dan 2 wedstrijden schorsing krijgt en Thun haalt nooit meer de CL in de toekomst.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    echt smerige elleboog dat, en dan Sneijder die nog naar em toe gaat ook.. Ik had er eentje terug gegeven 8)

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wie zegt dat hij Thun blijft spelen. :+

5. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk dit forum:D. Ajax wint in de laatste paar minuten met geluk en gelijk pakken 3/4 feyenoord fans hun kans ajax weer is af te kraken. Wees is blij voor je mede Nederlandse clubs ofzo. Als ajax elk jaar niet verder dan de 2e ronde van de uefa cup kwam en feyenoord CL speelde zou ik ze ook steunen! Nederlandse glorie!
    Uiteraard gaan beide ploegen door na deze overwinningen.. ;)

6. mars15

mars15 Guest

ja logisch dat ze door gaan hoop dat psv weer halve finale haalt vind ik niet erg

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kijk daar ben ik het helemaal mee eens O-)

8. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige voetbalavond gisteren voor Nederland, de winst van Ajax, de twee fraaie doelpunten van v. Persie, v Bommel scoort voor Barcelona, en niet te vergeten het verlies van Koeman.
    Aangezien Portugal de concurent is wat de derde championsleague plek betreft heeft Nederland een goede stap gezet.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    2 Woorden: Lucky Ajax. Wat een gatenkaas daar achterin zeg, bij allebei. Ajax had dikke mazzel dat die trainer op het laatste moment nog ff 2 middenvelders eruit haalde voor 2 aanvallers, want daardoor vielen er alleen nog maar meer gaten achterin bij Thun. En wat een debielen hoe ze die goals vieren :+

Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beter winnen dan goed spelen en niet scoren. Wat een gezeik over 'Lucky' en het mindere spel. Het resultaat teld, de maniet niet. PSV speelde ook een baggere wedstrijd tegen Milaan, uit, maar speelt toch gelijk. Iemand daar over horen klagen?

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.....

Anyway.Ben het eens met Elgee.Toegegeven het was op het laatst "lucky".MAar het is frustrerender om goed te spelen en een sloot aan kansen te missen.Die gozer van die elleboog mogen ze trouwens schorsen en een flinke boete.Anders merkt ie er ook vrij weinig van.Aangezien ze niet erg lang in CL zullen vertoeven

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het ook wel eens met Elgee, maar de reden dat PSV er niet op aan gekeken wordt, is misschien wel omdat ze wél weten te scoren in de eredivisie, dat ze niet in een bijna-crisis zitten (of helemaal), dat het bij Ajax altijd veel kritischer bekeken wordt, omdat de supporters mooi voetbal eisen (goed recht).

Bij PSV zijn de supporters gewend dat ze niet echt mooi voetbal te zien krijgen, al vond ik de combinaties erg verfrissend, en Aisatti erg goed. Bij ajax is dat gewoon niet zo, wij als supporters willen mooie goals zien, spelers die hun tegenstander pijn doen met hun bewegingen.. Nu dat niet meer zo is, of iig minder, krijg je dus meteen de crisis..

Wat me trouwens op valt, Blind kijkt gewoon continu chagerijnig.. Echt geen greintje vrolijkheid komt er in hem voor.. Z'n uitdrukking spreekt boekdelen volgens de commentator, maar echt, als die gozer eens wat vrolijker kijkt, en JUICHT bij een goal, misschien dat ze er dan zelf ook wat meer in gaan geloven.. Als je als trainer de hele tijd commentaar hebt, dan gaat de lol er snel af voor die jongens. Dat voelde ik zelf tenminste altijd met mijn "voetbal-carriere"

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Er is wel een klein beetje verschil of je tegen Thun speelt of tegen AC Milan vind ik, dat kun je niet echt vergelijken.

Trouwens het derde doelpunt van Eto'o was echt super mooi_O_

14. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Jup Barcelona dat was echt genieten :) Het was ook wel grappig, toen de samenvatting op Belgie was afgelopen, begon net de samenvatting op Ned 2

:9 nog een keer kijken

15. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist dat ie zou komen :"lucky ajax". Mag ajax misschien ook 1x geluk hebben dit seizoen?

Kom nou niet aanzetten met die goal van sneijder tegen Sparta Praag, want dat was geen lucky, dat was fucking gerechtigheid.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze speelde niet slecht, alleen heel verdedigend. en als je tegen Thun bagger speelt zou je eigenlijk alsnog makkelijk moeten winnen :+

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doel dan op het verdienen van punt. AC Milaan verdiende in princiepe de punten thuis, ze waren daar het beste, en de meeste kansen. Dat PSV ze dan krijgt is alleen maar gunstig voor overwinteren in CL.
    Het was toch ook een makkelijke overwinning? Ajax heeft steeds een voorsprong weten te nemen, en uiteindelijk een verschil van 2 doelpunten weten neer te zetten. Hoe dat dan gaat, is een ander verhaal.
    Ajax speelde tot nu toe steeds hele goede wedstrijden maar wist die amper te winnen, nu spelen ze slecht en winnen ze. Voetbal blijft een raar spel.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ze wonnen deze wedstrijd niet op wat ze kunnen maar puur op geluk. Als je de blessuretijd nodig hebt om op voorsprong te komen is dat niet makkelijk winnen

19. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Okeej dan winnen ze met 2 doelpunten in de blessuretijd, maar door die overwinning komen ze wel dichterbij de volgende ronde van de championsleage en dat samen met psv is gewoon prachtig (is erg gunstig voor het nederlandse voetbal waarbij uiteindelijk alle clubs voordeel van kunnen hebben).
    Soms moet je alleen naar het resultaat kijken laatste weken was het veldspel van ajax voldoende, maar konden ze niet scoren en nu ziet het er niet uit maar scoren ze wel 4x en dan loopt iedereen weer te zeiken.
    Neej feyenoord heeft het lekker gedaan hebben niet eens de eerste ronde van de uefa cup overleefd tegen net zo'n klein clubje als Fc Thun.
    Juist de kleine onbekende clubs zijn lastig omdat zij altijd niets te verliezen hebben.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Schaamte schaamte gisteren...Oh mijn god wat was dat slecht:{

Maar gelukkig wel eindelijk weer eens gewonnen buiten Nederland, dat moest 3 fucking lange jaren duren. Na die briljante overwinning toendertijd op Olympique Lyon 0-2, hebben ze een reeks neergezet waar je niet blij van wordt.

Uitwedstrijden op rij niet gewonnen in Europa

Valencia CF - Ajax 1-1
    Arsenal - Ajax 1-1
    AS Roma - Ajax 1-1
    AC Milan - Ajax 3-2
    Grazer AK - Ajax 1-1
    AC Milan - Ajax 1-0
    Celta de Vigo - Ajax 3-2
    Club Brugge - Ajax 2-1
    Bayern München - Ajax 4-0
    Maccabi Tel-Aviv - Ajax 2-1
    Juventus - Ajax 1-0