Dag Datum Tijd Thuis Uit Uitslag Vr 04-11-2005 20.30 Rbc Roosendaal Rkc Waalwijk - Za 05-11-2005 19.30 Fc Twente Willem II - Za 05-11-2005 19.30 Roda Jc Nac Breda - Za 05-11-2005 19.30 Psv Sparta - Za 05-11-2005 20.00 Az Heracles Almelo - Zo 06-11-2005 12.30 Nec ajax - Zo 06-11-2005 12.30 Fc Utrecht Ado Den Haag - Zo 06-11-2005 14.30 Feyenoord Vitesse - Zo 06-11-2005 14.30 Sc Heerenveen Fc Groningen -
Puur op geluk is dit toch niet vind ik. Die twee laatste doelpunten waren pure klasse, schitterend uitgespeeld. En als ik me niet vergis is scoren in de blessure tijd gewoon scoren in een wedstrijd, wat boeit het in godsnaam in welke minuut je scoort? Doelpunten tellen, en daar gaat het om. 3 punten binnen, en Ajax overwintert Europees. En mars15, die had je al gepost.
Wordt een lastig weekend voor NAC. Uit bij Roda JC win je niet zomaar. Zeker NAC niet, want op de zaterdagavond heeft NAC dit seizoen nog geen wedstrijd gewonnen. Ik dacht de zaterdagavond van NAC was. Maar goed als Willem II bij Roda JC kan winnen, kan NAC het ook
Ja, das waar. Allevier de topclubs moeten kunnen winnen dit weekend, al denk ik dat Feyenoord het het moeilijkst krijgt. Vitesse scoorde namelijk best makkelijk afgelopen weekend. Ben benieuwd of AZ van Heracles wél kan winnen. En eens kijken of Ajax weer kan scoren in competitie.
tuurlijk is het wat anders om als het 2-2 staat in de 91'ste en 92'ste minuut nog te scoren dan dat je binnen 10 minuten met 4-0 voor staat en dr daarna nog 2 gemaakt worden.. en mooi uitgespeeld viel ook nog wel mee.. Fanboy
Okj okj, goed uitgespeel dan. Hoe jij het nu zegt, is het anders. Maar ik bedoel te zeggen; het gaat erom dát je scoort, niet hoe, niet wanneer.
Maar als het echt waar zou zijn, is het wel een behoorlijke klap voor feyenoord.. Ook al krijgen ze quincy op huurbasis. Quincy is goed, maar ik vind kalou beter!
wat heb je niet gesnapt aan 'het maakt niet uit wanneer je scoort, als je maar scoort'.... _0/ kijk dan maar s naar die duitsers en italianen.. die hebben 't allemaal. Scoren in de laatste minuut; tsja op 't randje, maar 't telt wel, psv uitgeschakelt in de CL, jmmr dan.
ok, maar persoonlijk vind ik dat je beter gespeeld hebt als je over de hele wedstrijd veel doelpunten maakt dan wanneer je alleen maar in de laatste paar minuten aan de goals gaat..
Heerenveen - CSKA 0-0 Saaie wedstrijd. Voor de verandering gekeken op Eurosport, hebben ze Engels commentaar. (Dubbelcommentaar met een Schot erbij)
Toch had heerenveen nog een soort van opleving 10 minuten voor het einde.. Jammer dat bruggink die kans miste! Verder gebeurde er inderdaad neit veel en was het vrij saai om te zien!