1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.057
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    :{

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    nou milan had een behoorlijke druk op psv, maar om nou te zeggen dat ze veel 100% uitgespeelde kansen hadden, nee, dat vond ik niet.

vond psv ook erg slap in de duels, maar een knappe prestatie.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Och en wat deed PSV het toch zo goed.:{

Moet je eens horen als Ajax gelijkspeeld of maar nipt wint in de CL. Meteen ''Lucky Ajax''. En bij PSV? ''Ach, die speelde gewoon redelijk, niet eens slecht; knappe prestatie.''

Nou om eerlijk te zijn, PSV is gewoon compleet weggespeeld. Het is dat AC geen kansen afmaakte, maar anders had het zo 5-0 kunnen zijn geweest. Knap van Gomes, zo nu en dan, maar niet van PSV.

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik niet met je eens, het was een knappe prestatie van PSV, als je daar 1 punt haald doe je het gewoon goed.

Kijk, Roda heeft in san siro wel gewonnen met 1-0:cool:, kijk maar;)
    http://www.julienerens.tmfweb.nl/images/Voetbal/PICT0893.jpg

Maar goed, das roda:+

Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dat ajax afgelopen competitie wedstrijd gelijk speelde waren ze niet bepaald lucky ;)

maar idd slecht van AC milan, ze hadden moeten winnen

7. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Kerel, ik ben ook ajacied. doe rustig.

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Whahaha.. *heeft slappelach* wahahah.
    Net de samenvating van schalke 04 - Fenerbahçe gezien. Die keeper van Fenerbahçe .. WAT EEN BLUNDER !! ...

Iemand anders ook gezien??

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe rustig. Maar ik begin me weer wat te irriteren aan de media, that's all. Zo las ik in de Volkskrant over Ajax de kop; Een overwinning zonder al te veel betekenis. Alsof Ajax gister voor niks heeft gespeeld. Over het goede spel word niet geschreven, wel over een aantal kans die ze miste (alsof het nog wat boeit na eindelijk weer eens overwinning in CL). Positief mag ook wel eens.

Ik snapte alleen de wissel van Robert, want die Assiatie (iets in die richting) was nou niet echt iemand die iets kon doen tegen de beren van AC, niet meer dan Robert iig.

10. mars15

mars15 Guest

Wie van jullie heeft deze wedstrijd zojuist bekeken ? Ik heb voor deze wedstrijd gekozen inplaats die van psv. Vind het altijd leuk om zulke wedstrijden te bekijken van de belgen.

Heb speciaal gelet op Wilhelmsson en van den Borre.. De spelers die in belangstelling staan van ajax. Maar die Wilhelmsson wat een prachtvoetballer aan de rechterkant zeg... Als Feyenoord deze zomer Kuyt verkoopt zouden ze van mij echt Wilhelmsson mogen kopen en hem rechts zetten en Kalou links.. Die van den Borre is ook een goede verdediger.. Maar vond het raar dat Kompany niet speelden.. hij zat geloof ik wel op de bank maar heeft niet gespeeld. De beste verdediger van Anderlecht was Traore.. Echt een goede verdediger zou ook niet mistaan bij Feyenoord...

Anderlecht heeft de vorige 2 wedstrijden 2 keer verloren met 1-0. En ja hoor ook vanavond werd het helaas voor Anderlecht ook 0-1 voor Liverpool door een geweldige trap van Cisse uit een corner stond helemaal vrij..

Maar die Wilhelmsson had in de tweede helft nog een geweldige hakbal zeg..

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0

En dacht je dan dat Anderlecht hun spelers zomaar weg doen? Aan een (...) club als ajax of feyenoord? Die clubs hebben totaal geen geld. Ajax misschien als ze verder komen in de CL en feyenoord als ze Kuyt en Kalou wegdoen. Maar dat moet wel nog mooi gebeuren.

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Ajax heeft geen geld :{.
    Dude denk eerst na voordat je wat zegt, ajax heeft een begroting van zo'n 30 miljoen.
    Volgens mij ben je ook echt die gast uit South Park.

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Straks om:

19:40 - 22:00 Dnjepr Dnjepropetrovsk - AZ op Ned 2

20:25 - 22:45 Dinamo Boekarest - Heerenveen op SBS 6

Ik ga Heerenveen kijken denk ik.

14. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.057
    eerste helft van AZ... als het een beetje leuke wedstrijd is blijf ik hangen, anders ga ik om 20:25 naar heerenveen

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet Huntelaar natuurlijk in de gaten houden.:+
    Heerenveen ga ik dus kijken, sowieso omdat ze de vorige wedstrijd al doelpuntrijk hadden uitgespeeld.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    AZ natuurlijk, hopenlijk zijn ze de afgelopen wedstrijd tegen PSV een beetje teboven gekomen, dan kan het een erg leuke wedstrijd worden. :)

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    3 of soms 2 van de AZ verdedigers staan altijd bij Oranje in de basis. Zo kan ik het ook... k*t pisvee...

18. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik nu een Ajax fan gaan vertellen dat de begroting van Ajax EUR 55 miljoen is...

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat heeft Heerenveen gisteren gedaan? Heb tot de 70ste minuut gekeken, verder niet. Ze waren aardig aan elkaar gewaagd, al was Boekarest in de fase die ik heb gezien wel wat sterker.

AZ kwam gisteren onnodig in de problemen, het had vlak na rust al 4-0 ofzo moeten staan, dan was dat laatste kwartier ook niet zo gevaarlijk geweest. Maar ach, we hebben de 3 punten meegenomen naar huis, en veruit het beste voetbal van de 2 ploegen laten zien.

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5

Doelpuntloos: 0-0

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina