1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    als je het over het slechte spel hebt, dan ben ik het met je eens.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ah kom op man, de manier telt wel degelijk. Vroeger had Ajax het allebei; en de goals, en het zeer aantrekkelijke en aanvallende spel. Je zou toch denken dat een ploeg als Ajax toch wel voor wat beter voetbal zorgt dan wat we de laatste tijd van ze zien. Wat AZ nu doet, kon Ajax vroeger ook altijd zo goed, snel en aanvallend combinatiespel met een hoop prachtige goals. Ajax was vroeger een ploeg om trots op te zijn, nu is het meer een zootje ongeregeld.

3. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    eens

4. mars15

mars15 Guest

Emanuelson debutant in Oranje-selectie voor Italië

Urby Emanuelson behoort tot het keurkorps van bondscoach Marco van Basten voor de oefeninterland tegen Italië, volgende week zaterdag in de Amsterdam Arena. Romeo Castelen en Joris Mathijsen maken na zes maanden afwezigheid hun rentree in de Oranje-selectie.

Click here to find out more!

Beide spelers speelden hun laatste interland op 30 maart tegen Armenië. Oranje won dat duel met 2-0. Emanuelson maakt weliswaar zijn debuut in het ‘grote’ Oranje; de linksback is in de achterliggende jaren volop vertrouwd geraakt met het oranje tricot. De Ajacied doorliep, vanaf Onder 16, alle jeugdselecties. Na het fraaie WK Onder 20 maakte de Amsterdammer dit seizoen zijn debuut voor Jong Oranje.

Vergeleken met de laatste WK-kwalificatiewedstrijd die Oranje speelde tegen Macedonië, ontbreken dit keer Edgar Davids, Tim de Cler en Barry Opdam in de selectie van Van Basten en zijn assistent John van ’t Schip. Phillip Cocu, Jan Kromkamp en André Ooijer keren terug in de definitieve Oranje-groep.

De aftrap voor Nederland – Italië wordt zaterdag 12 november verricht om 20.45 uur. Voor het oefenduel in de aanloop naar het WK zijn nog kaarten beschikbaar.

weer geen mark van bommel dus

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Het was te verwachten, tenslotte is Emanuelson de man in vorm bij Ajax.
    En hij speelt bij Ajax, op de een of andere manier is het gewoon wel zo, dat Marco heel veel Ajax jeugd jongens in het NL elftal zet..

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dus ook geen Makaay?

Heeft ook al een wedstrijd of 11 niet voor Bayern gescoord dus verrassend is het niet echt. Ben bang voor hem dat hij een tweede van Bommel wordt

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    woot, toch niet Ally mcCoist ofzo? :D fifa pwnage _O_

8. mars15

mars15 Guest

zolang van basten goed bezig is ( beste kwalificatie ooit toch ) vind ik het niet erg wie die kiest en wie die thuis laat alle vertrouwen in marco voor een goed wk

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets positiefs heb ik nog nooit uit jou mond gehoord Mars, en zeker niet over Ajax (al dan niet indirect) 8)

10. mars15

mars15 Guest

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje? Zag ik laatst ook al in een ander topic.. Volgens mij wel..

Als je bedoelt of die schoenen te koop zijn.. denk het ook wel.. anders maakt Nike niet zo'n site..

12. mars15

mars15 Guest

yup dat filmpje van die lat

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoorde het van een vriend van me, ziet er niet onecht uit, dus volgens mij is het gewoon een goede dag van Ronaldinho.:)
    En die schoenen, mooi, maar daar ga je niet zo van schieten.;)

14. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is mark van Bommel dan niet goed bezig? Prachtige goal in de eerste minuut, vaak in de basis...
    Maar goed hij zet inderdaad wel opvallend veel ajax jeugd in de basis, heeft niet mijn voorkeur, maar als ze maar winnen :9

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet bekennen dat ik geen idee heb wat Van Bommel allemaal uitvoert.. Ik volg eigenlijk alleen het nederlands voetbal.
    Kijk wel op Vi.nl, maar daar houd het ook mee op.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wow dat filmpje van ronaldinho is echt vet.. wel dikke bullshit dat t door die schoenen komt, hij is gewoon de owner ;)

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Logisch dat Van Basten Bommel niet selecteerd. Marco moet hem gewoon niet, klaar.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja logisch, dat als je een geweldige voetballer niet mag dat je m dan niet selecteert :{

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat toch goed zonder hem? :{

Enne, geweldig? :confused:
    Geweldig is een speler als Ronaldinho..

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja, maar dat is geen nederlander :cool: