1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mars..

We weten dat Ajax kut speelt, we weten dat jij een feyenoorder bent, we weten dat feyenoord boven Ajax staat, maar kan je godvertering es ophouden met dat eeuwige geziek van je! ik word echt schijtziek van je.

En nee, dit zijn geen uitingen van een chagerijnige ajacied (al ben ik dat wel)

2. mars15

mars15 Guest

het is gewoon een feit dat ajax net zoveel punten heeft als de nummer 11

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is dat een feit, maar je blijft maar hameren op het feit dat ajax brak
    speelt. Kap daar eens mee, en het wordt een stuk minder nutteloos geblaat als dit in dit topic.

*gaat klaar zitten voor samenvattingen
    **durft te kijken :+

4. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    hoe dan ook; ajax onwaardig.

de eerste paar nederlagen en gelijke spelen kon ik nog mee leven, omdat het spel goed was. In veel gevallen was er onterecht verloren, danwel gelijk gespeeld.

Nu is er weer verloren, maar is het spel ook nog dramatisch.

En dat gaat te ver.

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Van Basten, kan hij daar lekker Van Bommel niet heen halen :cool:

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe trainer Ajax: Gullit :+

Maar feit is wel dat Ajax onder Blind minder speelt. Waarom wilt die gast perse geen 4-4-2 spelen. (balbezit: 4-2-4, balverlies: 4-4-2) Ik begrijp dat 4-3-3 niet! :mad:

Je moet het systeem aan je spelers aanpassen, niet andersom. |:-

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bekijk je het zo, dan ben je namelijk redelijk dom. Ajax staat 6e, ik kan er geen gedeeld 11e van maken, want op doelsaldo worden de ranglijsten óók gemaakt, niet alleen om het aantal punten.:confused:

Amen.
    Als je van 'minder speelt' 'mindere resultaten haalt' maakt, ben ik het helemaal met je eens..

En over de trainer, daar ligt het niet aan. Het zijn de spelers die het moeten doen, en die doen het niet.

Laatst bewerkt: 6 nov 2005
  8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik vind Blind nieteens zo'n slechte trainer ook. In het begin werd er ook steeds gezegd dat de sfeer goed was enzo. Je kan wel trainers blijven wisselen als er niet goed gespeeld wordt, maar dar wordt een team ook niet beter van. Er zijn imo juist veel te veel veranderingen geweest in Ajax. zo heb je nooit een vast team dat speelt en zekerheid heeft. Voordat Rosenberg nu over zijn complex heen is moet ie ook naar een therapeut ofzo. Niet dat ik vind dat ie moet spelen.. ze hadden hem eigenlijk nooit moeten halen. Zijn gewoon aantal verkeerde beslissingen genomen, en dat zie je nu terug. ( kijk maar eens hoeveel spitsen ajax afgelopen tijd gehad heeft )

9. mars15

mars15 Guest

dag pienaar zou hem gelijk nooit meer opstellen en andere de kans geven...

7/11/2005 - Zaakwaarnemer bevestigt vertrek Pienaar
    (Gepost door RvN, AJAXforever)

Tegenover De Gelderlander heeft de zaakwaarnemer van Pienaar gisteren bevestigd dat de Zuid-Afrikaan bij Ajax zal vertrekken. Hij zal geen nieuw contract ondertekenen. "We hebben afgelopen vrijdag met technisch directeur Martin van Geel gesproken. Daarin hebben we de mededeling gedaan. We zijn al op zoek naar een nieuwe club. Er is interesse uit Duitsland, Engeland, Italië en Schotland. Deze week ga ik praten in Spanje.

Leedvermaak

Morten Olsen weg na wedstrijd tegen FC Twente.
    Jan Wouters weg na wedstrijd tegen FC Twente.
    Co Adriaanse weg na wedstrijd tegen FC Twente.

Volgende wedstrijd van Ajax is tegen? Juist... FC Twente!

Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2005
  10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal eens met lord aramada.Ik ben blij dat blind zijn frustraties uit.Eidenlijk een coach die zich niet verschuilt achter verschillende smoesjes enzo.Hij uit precies hoe het publiek nu over ajax denkt.Het is zoiezo wel erg kort door de bocht de coach de schuld te geven (Zeker naar de recente coach wissels).Het team speelt gewoon als een stelletje ongemotiveerde eikels met soms is een individuele uitblinker.Natuurlijk frustreerd het scorend vermogen ook.Maar het speelt allemaal als een zooitje ongeregeld.Er moet gewoon een oudere speler komen die het zaakje strak regelt.Type chivu.

11. mars15

mars15 Guest

Ondertussen onderaan de 'top'scoorders lijst in Nederland.

Pieckenhagen - keeperT - gratis (denk ik) - 1 goal
    Rosenberg - naar het schijnt aanvaller - 5 miljoen - 1 goal

;)

Cruz en Hoogendorp in beeld bij Feyenoord

Na het afzien van Feyenoord vanwege de hoge vraagprijs voor Klaas-Jan Huntelaar heeft Feyenoord zijn pijlen nu gericht op een terugkeer van Julio Ricardo Cruz.De spits heeft bij Inter een aflopend contract en zou dus "gratis" zijn. Cruz heeft al meerdere malen aangegeven ooit terug te willen naar Feyenoord, maar hij zou naar verluid op dit moment ook in de belangstelling staan van As Roma.De Argentijn heeft inmiddels bij zijn club Inter alweer vijf competitiedoelpunten achter zijn naam staan,dat zijn er netzoveel als de Braziliaanse wonderkind Adriano.Naast Cruz staan er nog vele andere spitsen op het lijstje van de Rotterdammers,waaronder Rick Hoogendorp van Rkc Waalwijk.Erwin Koeman kent de Hagenaar nog uit zijn Rkc tijd.Feyenoord verwacht binnkort duidelijkheid te krijgen over Dirk Kuijt.Arsenal en Tottenham Hotspur zouden de Katwijker dolgraag willen inlijven na dit seizoen.

hoop echt dat cruz terugkomt

Goal Fortuna uit, tikt met onderkant van z'n schoen de bal door de benen van een verdediger en schiet 'm kanonhard binnen...
    Goal Cambuur uit, vanaf een meter of 40...
    Goal thuis tegen Marseille waarvan cruyf later zei dat die tegen het perfecte aangrensde
    Last but NOT least, goals tegen Juventus, heerlijk

dag hatem

Trabelsi en Pienaar weg bij Ajax

Uitgegeven: 7 november 2005 15:22
    Laatst gewijzigd: 7 november 2005 15:24

AMSTERDAM - Hatem Trabelsi en Steven Pienaar vertrekken aan het einde van het seizoen transfervrij bij Ajax. Beide spelers hebben de Amsterdamse club laten weten dat ze hun aflopende contract niet willen verlengen. Trabelsi en Pienaar, die allebei bezig zijn met hun vijfde seizoen bij Ajax, hebben nog geen nieuwe werkgever gevonden.

De Amsterdamse club onderhandelt nog met Maxwell, Nigel de Jong en Tomas Galasek over een nieuw contract. Ook de verbintenissen van deze drie spelers lopen aan het einde van het huidige seizoen af. Technisch directeur Martin van Geel van Ajax wil binnen een maand duidelijkheid van het drietal.

"We moeten de beslissing van Trabelsi en Pienaar accepteren", aldus Van Geel. "We praten al heel lang met elkaar. Het heeft geen zin om verder te onderhandelen wanneer beide spelers liever naar een andere club willen. We weten nu waar we aan toe zijn. Aan het einde van het seizoen nemen we afscheid van elkaar."

Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2005
  12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Cruz vond ik altijd wel een leuke voetballer. Hoogendorp was toch al eens in belangstelling van Feyenoord (of was dat Ajax?)?
    Trabelsi en Pienaar zullen zeker gemist worden, hopen dat er nog wat voor terug komt.

Volgens Hugo Borst is het 100% zeker dat Vlaar naar Ajax komt. Jack van Gelder vertelde dat Huntelaar naar Ajax komt, naar alle waarschijnlijkheid.

Januari is nog lang...

13. mars15

mars15 Guest

hoogendorp was met ajax bezig..

maar als ajax slim is verkopen ze die 2 in de winter dan krijgen ze nog geld

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft toch iets.. Den droogheid _O_

(noem me maar hypocriet, maar ik vind het wel humor :p )

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En van dat geld Huntelaar en Vlaar kopen. Ik hoop dat die in de winter komen, want Ajax heeft zeker versterking nodig.
    Ook een iets oudere speler zou niet mistaan, want deze groep is te jong. Ook met Vlaar en Huntelaar heb je weer een paar jonge jongens erbij.

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Van Gelder en Borst zeiden allebei dat het 100% zeker was dat Vlaar naar Ajax zou gaan. Dat Huntelaar naar Ajax zou gaan was ook bijna zeker, omdat Huntelaar zelf naar Ajax wil.

Vanavond Voetbal Insite, even kijken wat Derksen er over te zeggen heeft. Die kerel is altijd wel op de hoogte.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik meende toch dat Gelder het niet zeker wist. Naja, 100% is altijd beter.;)
    Ik hoop het in ieder geval, het is echt zo speler waar ik van kan genieten (ook al doet ie niet iets heel bijzonders). Net als Theo Jansen, gewoon hoe hij voetbalt, prachtig. Jammer dat ie naar Feyenoord gaat (waarschijnlijk), leek me een goede voor Ajax, maarja ik weet niet wie hij zou kunnen vervangen/uit de basis spelen.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Huntelaar zou ongeveer 6 miljoen gaan kosten en Vlaar 1,5.

Denk niet dat ze 7,5 miljoen voor Pienaar en Trabelsi gaan krijgen (denk hooguit 2-3 miljoen voor beide).

Denk dat het beide wel goede spelers voor Ajax zijn.Huntelaar moet al redelijk aan een 4-3-3 gewend zijn omdat ze dat ook vaak bij Heerenveen spelen en Vlaar is zeker de verdediger van de toekomst.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik denk dat ze voor trabelsi dan wel meer krijgen dan voor pienaar. Met een beetje geluk wil arsenal hem weer hebben, dan kunnen ze er nog wel redelijk wat voor krijgen. Ik vind het wel jammer dat beide spelers weggaan.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Sterker nog: Ajax krijgt helemaal geen geld voor Pienaar en Trabelsi als ze aan het eind van het seizoen vertrekken. Transfervrij namelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina