1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Makaay zit in een enorme dip in Duitsland, hoor je niks van en dat zegt eigenlijk wel genoeg..

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Is Vi.nl bij jullie ook oranje geworden?

Vind het niet echt mooi..

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop dat hij lekker voor Ivoorkust kiest_0/

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wow, zelfs een paar wedstrijden terug scoorde hij 1 keer, wel erg veel voor een spits op dat niveau... Kijk eens naar het aantal wedstrijden in het afgelopen half jaar, en naar de hoeveelheid goals die hij daarin gemaakt heeft. Veel te weinig voor een spits van zijn formaat imo. van Persie scoort iig bij Arsenal aan de lopende band, geef hem eens de kans om in de spits te spelen om te kijken wat hij dan doet.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  6. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    idd cairo mag lkkr bij hertha blijven zitten .. yilderim kon beter.. kuyt of huntelaar in de spits.. tis maar een oefenwedstrijd

7. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat cairo beter is dan Yildrim afgelopen zondag scoorde hij nog voor Hertha. Maar ik denk ook dat hij beter Kuyt of Huntelaar kon kiezen.

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    hmm kuyt en huntelaar vind ik wel goed.. maar dat is op de nederlandse velden. ik denk eerlijk geegd niet dat ze zo goed om in de spits te staan van nederlands elftal..ze moeten wel tegen beste verdedigingen van de wereld opnemen dan. En van Nistelrooy is imo nog altijd de beste spits die we hebben.

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, jongens die het in de NL competitie goed doen, doen het vaak tegen de top van de werld vele malen minder, puur omdat ze overklast worden door de verdedigers dan...

Van Nistelrooy of Makaay kan je dan veel beter opstellen, als die eenmaal ingespeeld zijn (vooral op het WK) dan heb je aan hun zó veel meer rendement.

Castelen, Kalou, Emanuelson, het is allemaal leuk en aardig, maar grote kans dat hun ondergesneeuwd raken bij bijvoorbeeld het WK... _0/

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het over het Nederlands elftal niet?
    Moet jij eens kijken hoeveel luitjes er in het Nederlands elftal zitten onder de 25. Nou bijna de hele selectie, iig het merendeel. Ik vind dat van Basten zulke gasten er dan ook wel bij kunt voegen. Makaay en Van Nistelrooy zitten allebei tegen de 30 aan en zijn zeg maar 'uitgeleerd'. De jongelingen wennen sneller aan een voor hun nieuw systeem. Van Nistelrooy speelt op een heel andere speelwijze bij Man united dan dat hij bij het NL elftal doet. (4-4-2)(4-4-:cool: Hij kan er als je het mij vraagt niet aan wennen.

11. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij kon geen club meer vinden dus hangt nu zijn voetbalschoenen aan de wilgen...

Vindt het nog steeds een mooi verhaal, een mega salaris verdienen en niet eens een “shirtje” krijgen bij je team (Chelsea).

Maar Cairo, dat is toch die afgeteste speler van feijenoord?

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Van bommel erin en er weer uit.

Het is bijna knap. Heeft van Bommel zich eindelijk bij het Nederlands elftal gevoegd, scheurt hij zijn enkelbanden uit elkaar door een aanvaring met Boateng.

Komende 8 weken in elk geval nog geen van Bommel.8)

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Te fanatiek :+

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Van Basten zal er wel een premie op hebben gezet.

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ach hij deed toch alleen maar mee als sparringspartner.

Bogarde gestopt ja. Die kerel is dik maar dan ook dik binnen. 1 van de best betaalde spelers bij chelski toendertijd. Een kerel zo dom als een ezel en voetbaltalent net als een zak stro. Kon vast wel naar andere clubs maar dan zou hij echt door de mand vallen. Deed het alleen puur voor de centen.

16. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    had jij gedaan met 4 miljoen per jaar? die vent is lachend rijk geworden.

heeft de champions leque gewonnen, gevoetbald bij Ajax, Ac-Milan, Barcelona en Chelsea...toch een mooie cariere als je er zo naar kijkt.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk dat jij hem wel iets teveel afkraakt.. Je speelt niet zomaar bij clubs als AC milan, ajax, chelsea en barcelona.. Hij was een goede speler, maar na die blessure is hij niet meer op zijn oude niveau gekomen en dat is jammer!

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dubbel post .....

Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Getafe krijgt boete na apengeluiden voor Eto'o

9/11/2005 9 :04

De Spaanse bond (RFEF) heeft Getafe bestraft voor het wangedrag van de aanhang tijdens het thuisduel met Barcelona.
    Gedurende de 3-1 nederlaag moest Samuel Eto'o het ontgelden. Elke keer als de Kameroense spits van Barça de bal beroerde klonken er oerwoudgeluiden op van de tribunes van de Madrileense club.

De RFEF beboette Getafe met een geldstraf van 3.000 euro. De bond weigerde de maximale straf van 6.000 euro op te leggen omdat de club tijdens het duel via de stadionomroeper al had geprobeerd de aanhang stil te krijgen.

Scheidsrechter Arturo Dauden Ibañez, die in zijn rapport melding maakte van de apengeluiden van een deel van de aanhang, had het duel zelfs enige tijd stilgelegd. Bovendien verscheen op het scorebord de mededeling Nee tegen racisme.

Eto'o, die al na zestig seconden Barcelona op een 1-0 voorsprong had gezet, was tevreden met de inzet van de clubleiding van Getafe. 'Ik wil de bestuurders van Getafe bedanken voor de manier waarop zij hebben gehandeld. Ik hoop dat er in andere stadions is gelet op wat zij hebben gedaan.'

Echt té triest (voor ete'o dan he)...

20. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me herinneren dat van Nistelrooij in het Nederlands elftal regelmatig alleen voor de keeper komt te staan en de bal er dan alsnog niet weet in te prikken: dát heeft niks met systeem te maken... Het zal best zijn dat ie moet wennen, maar dat wennen doet ie nu al grofgezegd een jaar of 5.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina