1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Ajax genoeg heeft aan Huntelaar en een 'ervaren' speler. 2 joge verdedigers erbij, ik weet niet of dat zo nodig is. Alhoewel wel Trabelsi en Maxwell misschien weg gaan, dus als vervanging van hun 2.
    Ajax heeft gewoon een leider nodig, man rond de 30 die al het een en ander heeft meegemaakt, en die jonge jongens een flink kan aanpakken.

2. mars15

mars15 Guest

Einde aan geruchten

Jarenlang was het een steeds terugkerend gerucht: Bogarde komt naar Feyenoord. Hoewel de geloofwaardigheid al snel was verdwenen, schrokken vele Feyenoord-supporters toch telkens weer bij het horen van dit gerucht. "Het zal toch niet...?"

Sinds gisteren is er definitief een einde gekomen aan dit terugkerende gerucht. Bogarde heeft namelijk definitief een punt achter zijn 'carrière' gezet. Hij kan met trots terugkijken op zijn carrière. In zeventien seizoenen speelde hij maar liefst 201 wedstrijden. Een gemiddelde van bijna 12 wedstrijden per seizoen!

Zijn mooiste tijd beleefde Bogarde bij Chelsea. Waar hij na zijn laatste wedstrijd in 2000 nog vier jaar lang trainde met de pupillen om zo zijn riante salaris op te strijken. In Londen werd met onbegrip gereageerd op het besluit om zijn contract in 2004 niet te verlengen.

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, een soort Philip Cocu figuur hebben ze nodig.
    Ajax is van plan allemaal jonkies binnen te halen van andere clubs. Al hoewel de club bekend staat om zijn goede jeugdopleiding. Dus ze hebben er nu weinig aan, aan een Huntelaar of Luirink of Vlaar, deze spelers zullen het rendement niet bepaald verhogen van dit team imo.

@ x-power: Er rust een gigantische druk natuurlijk op zijn schouders. Kon Makaay bijv. de druk hier in Nederland helemaal niet aan misschien? Het lijkt alsof de internationals bij hun eigen clubs vele malen beter spelen.

4. mars15

mars15 Guest

trouwens morgen telfoonisch peter bosz interviewen lol

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarvoor dat dan, als ik vragen mag?

6. mars15

mars15 Guest

voor me website had voor de gein gemaild

krijg ook veldkaart met heracles-feyenoord

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Weet iemand trouwens of de gemiste penalty van Pires en Henry ergens online staat?

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    zal vast wel, dat is zo'n moment dat je altijd blijft bijhangen.. als je iemand nadoet.. doe het dan in ieder geval goed! Wil het zelf eigenlijk ook nog wel terugzien.. lachte me kapot toen ik het de eerste keer zag

9. mars15

mars15 Guest

had ergens een link probeer google ff

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
  12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    "niemand heeft die bal aangeraakt dus.."??? wat komt er daarachter??

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Whahaha, wat een sukkels! Prachtig dat ze zo afgaan!

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    volgens mij kwam er nog achteraan:
    Niemand heeft die bal aangeraakt dus hij zal wel opnieuw moeten.
    Maar uit close up beelden bleek dat de bal wel degelijk aangeraakt was. Heel licht, en hij rolde maar een paar centimeter, maar hij was aangeraakt!

15. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde al vrij vlot na de pingel dat er geprobeerd was de Ajax pingel te immiteren en ook dat die dus mislukt was.
    Kon me echt geen voorstelling maken dat de bal geen hele omwenteling gemaakt had, maar inderdaad, het lukt hem toch.

Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  16. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nou zeg, alsof het een uitvinding van Ajax is om een penalty zo te nemen!

Halverwege de jaren 50/60 waren er al 2 belgen die een penalty zo namen.
    (die waren dus slimmer dan die fransen!!)

17. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik begrepen heb is dat Bergkamp die pingel bij Arsenal op de training heeft laten zien, dus er zit wel een hoog Ajax gehalte aan.
    Die pingel van die Belgen had ik inderdaad ook gezien, mooie zwart-wit beelden.

18. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als ze tegenwoordig iets in zwart-wit uitzenden lijkt het ook of het 2 keer zo langzaam gaat.

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jongens, morgen is er voetbal. wat verwachten we ervan???
    Ik denk dat het een gezapige wedstrijd wordt en gaat eindigen in een gelijspel, maar ik hoop natuurlijk anders.

20. mars15

mars15 Guest

2-0

maar misschien ga ik er nog heen ben morgen toch in amsterdam maar de enige kaarten waren er nog voor 40 euro veels te duur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina