Overdrijven is ook een kunst merk ik weer. Maakt Vlaar ook eens een fout.:{
Zo erge fouten waren dat nou ook weer niet, doe jij het hem maar eens voor dan hoe het moet. De vorige interland deed Vlaar het namelijk wel gewoon goed. En ik ga dit verlies echt niet Vlaar aanrekenen, want die spitsen van Italië zijn wel even wat anders dan een Denneboom of Nelisse. Hij is 20, dus kan nog jaren mee. En als je op deze leeftijd het al zo ver schopt, heb je heus wel kwaliteiten. Hij zit nu gewoon in een slechte fase, bij AZ mag ie niet weg, dan weer wel, Ajax wil hem, dan mag hij weer niet, dan weer wel. Daar wodt zo'n speler ook niet gelukkiger van, en dat komt terug in zijn spel.
En vond ik alleen dat hij bij de eerste goal misschien schuldig was, bij de eigen goal was gewoon domme pech en bij de derde was Toni (weet je meteen het antwoord op dat domme belspel) gewoon te sterk en te slim voor hem.
Hier kan die jongen alleen maar van leren, en daar is een oefenpot voor.
Als ie net als hun daarna naar Liverpool of Manchester United kan, ik gun het hem zeer zeker.
Hij ging imo helemaal niet af. Voetbal je zelf? Maak jij dan echt helemaal nooit fouten? Of voetbal je inmiddels bij het 2e van Feyenoord, aangezien ik je nog niet bij het 1e heb zien schitteren...
Laatst bewerkt: 13 nov 2005