1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    0-1 voor Italië

Beter je eerste nederlaag in een oefenpotje dan straks op het WK, hè:cool:

EDIT/ Nog over die penalty. Niemand had hem aangeraakt, maar volgens mij is het ook verboden om een schijnbeweging te maken bij een strafschop

Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezow is dat dan verboden:confused:
    Je moet toch de keeper op het verkeerde been kunnen zetten

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik dacht dat een strafschop, met schijnbeweging met je voet, zoals Pires deed verboden is.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij kan dus schijnbaar tóch wat.;)

5. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    pff ik schrok me rot! Ik dacht even dat hij misschien om 18:00 uur al was begonnen ofzo... 8) haha

Ik denk dat Nederland wel wint (liever helemaal niet verliezen onder van Basten, dan worden we namelijk Wereldkampioen!)

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik denk dat het een 0-0 gelijkspel wordt. nederland heeft het moeilijk tegen verdedigende ploegen, dus kan met italie hart ophalen. of 1-1 ofzo.

7. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Op RTL5 hebben ze die pingel ook laten zien, maar van veel dichterbij.
    Dan zie je dat de bal wel aangeraakt wordt.

Zal wel 0-0 worden vanavond, en een hele saaie wedstrijd (kan totaal niet voorspellen, dus wordt het vast een mooie pot).

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Inderdaad, daarom werd er ook gewoon door gespeeld en mochten ze de penalty niet overnieuw nemen. Het was leuk geprobeerd, maar slecht uitgevoerd!

9. mars15

mars15 Guest

hoe is engeland - argentinie ?

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt was. Echt een leuke wedstrijd. Van genoten :p

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In de laatste minuten ging Engeland er nog met de winst vandoor, dmv 2 goals van een verder onzichtbare Owen. (2-3 )

:D

Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    wat een focking knarft die Vlaar zeg snel naar ajax met hem....

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Van mij mag ie komen. Ajax maakt m tenminste heel goed en niet gewoon goed.;)

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt net zo als Nigel de Jong en Steven Pienaar...;) :{

15. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoorder neem ik aan? :{

16. mars15

mars15 Guest

ron vlaar bedankt

wat ging die mooi af op dit niveau kan het niet aan.. bankzitter bij az... stel dan gelijk ooijer op die goed speelt tegen milan

17. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    toch wonderlijk inderdaad. vlaar heeft nederland de wedstrijd gekost. 3 blunders, 3-1 verliezen. onnodig.

Nederland redt het niet op het WK zonder "schopper" in het elftal. Ik zag die Italianen alleen maar hakken als hakkuhbar en Nederland doet gewoon niets terug. Ik win liever de wereldcup dan de fairplay cup.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Overdrijven is ook een kunst merk ik weer. Maakt Vlaar ook eens een fout.:{
    Zo erge fouten waren dat nou ook weer niet, doe jij het hem maar eens voor dan hoe het moet. De vorige interland deed Vlaar het namelijk wel gewoon goed. En ik ga dit verlies echt niet Vlaar aanrekenen, want die spitsen van Italië zijn wel even wat anders dan een Denneboom of Nelisse. Hij is 20, dus kan nog jaren mee. En als je op deze leeftijd het al zo ver schopt, heb je heus wel kwaliteiten. Hij zit nu gewoon in een slechte fase, bij AZ mag ie niet weg, dan weer wel, Ajax wil hem, dan mag hij weer niet, dan weer wel. Daar wodt zo'n speler ook niet gelukkiger van, en dat komt terug in zijn spel.
    En vond ik alleen dat hij bij de eerste goal misschien schuldig was, bij de eigen goal was gewoon domme pech en bij de derde was Toni (weet je meteen het antwoord op dat domme belspel) gewoon te sterk en te slim voor hem.
    Hier kan die jongen alleen maar van leren, en daar is een oefenpot voor.

Als ie net als hun daarna naar Liverpool of Manchester United kan, ik gun het hem zeer zeker.
    Hij ging imo helemaal niet af. Voetbal je zelf? Maak jij dan echt helemaal nooit fouten? Of voetbal je inmiddels bij het 2e van Feyenoord, aangezien ik je nog niet bij het 1e heb zien schitteren...

Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  19. mars15

mars15 Guest

helaas al 1 maand uit de competitie gehaald

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja Vlaar is idd jong, heeft nog veel te leren. Het is toch geen klein licht kereltje, maar bij die derde goal sleurde die Toni hem gewoon mee. Die 2de goal was gewoon ongelukkig, en hij had misschien beter een kopbeweging kunnen maken van links naar rechts zodat het opnieuw een corner zou zijn. Ik denk dat hij hoopte en dacht dat de keeper hem wel zou pakken, maar dat gebeurde niet, en hij speelde gewoon erg ongelukkig. Tsja, kan gebeuren. Het gaat nog nergens om, dus dit is een mooie ervaring voor hem. Om groot te worden moet je toch echt ook op je bek gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina