1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Ja maar vlaar speelt al weken niet goed... hij maakte ook fouten tegen PSV. Waar Kone hem uit de wedstrijd speelden. Zet gewoon Ooijer op zijn plek die is echt veel beter op dit moment

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is dan wel eindelijk het bewijs dat nederland helemaal niet zo goed is als ze zelf denken. Eerlijk gezegt ben ik blij dat ze verloren hebben, staan ze tenminste weer met beide beentjes op de grond.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    In princiepe heb je wel gelijk als je zegt dat Ooijer het veel meer verdiend om te spelen. Maar virendschapelijke interlands zijn er juist voor om een beetje te experimenteren. Van Basten weet precies wat hij aan Ooijer heeft maar Vlaar speelt bij AZ nauwlijks dus is het voor van Basten ook moeilijk in te schatten wat voor een vorm Vlaar heeft. Daarom vind ik het opzich wel goed dat Vlaar gisteren speelde, zeker tegen een topland als Italie.

Als je Ooijer opsteld weet je toch dat hij goed speelt, zelfde als met Cocu, Kuijt etc.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kuijt speelt al een aantal weken niet goed, iig niet zoals hij wel kàn spelen. Begon allemaal toen in die wedstrijd dat Feyenoord werd uitgeschakeld in Europees voetbal, sindsdien speelt hij erg ongelukkig. Die bal op die paal had erin gemoeten, maar sinds die wedstrijd mist hij dat beetje geluk wat hij daarvoor wel altijd had.

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ Elgee,

Tuurlijk is hij nog jong, natuurlijk heeft hij nog veel te leren en natuurlijk zijn de spitsen van Italië goed.

Ben het er over het algemeen wel mee eens wat je zegt over Vlaar behalve als het gaat om de wedstrijd. Hoe dan ook, het waren 3 fouten van Vlaar. Ongelukkig of niet. Dus dat kan best gezegd worden imo.

Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.. Vlaar heeft wel een groot deel in de schuld van dit verlies. Wat een onzin trouwens dat van Basten hem opgesteld heeft omdat hij zo weinig speelt! Als ik even denk aan het selectiebeleid van van Basten, is dat niet erg consequent, wel? Ik dacht dat hij alleen spelers in vorm selecteerde, die speeltijd krijgen bij hun eigen ploeg en goed presteren?

7. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Dit waren niet zomaar fouten. hij werd keihard afgetroefd. verdedigend slecht opgesteld. Dit geeft verder niet aangezien dit een oefeninterland is en hij daar alleen maar van kan leren, maar ga dit niet goedpraten alsof het allemaal wel meevalt.

trouwens:

dit is zo'n nep uitspraak, dat wil dus zeggen dat je nooit kritiek mag hebben.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk mag je kritiek uiten, maar niet op de manier zoals mars15 met; ron vlaar bedankt
    Ik praat de fouten ook niet goed, ik geef alleen de grootte ervan aan.

9. mars15

mars15 Guest

jong oranje 0-0

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Slecht spel van Huntelaar, die trapt ookal geen deuk meer in een pak boter sinds de pers op zn lip hangt.

11. mars15

mars15 Guest

`Ajax wil Charisteas laten afkeuren`
    14 november 2005, 00:12
    Door: Jelmer Geerds
    Ajax gaat een poging ondernemen om Angelos Charisteas te laten afkeuren voor het spelen van betaald voetbal, meldt Studio Voerbal-presentator Jack van Gelder. De Griekse aanvaller liep een ruime maand geleden een hersenschudding op.
    Charisteas moest vervolgens enkele weken rust houden om te herstellen, maar raakte in een café in Amsterdam twee weken later onverwacht onwel. Gevreesd wordt voor serieus hersenletsel. Volgens Van Gelder zou Ajax daarom overwegen Harry te laten afkeuren, om op die manier een deel van de investering terug te verdienen.

Charisteas kwam in de winterstop van het seizoen 2004/2005 naar Ajax. De Griek wist echter nimmer de hooggespannen verwachtingen volledig in te lossen.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Weet niet echt wat Jack van Gelder lult maar volgens mij mag je pas iemand afkeuren als hij minstens een jaar door blessures oid niet heeft gespeeld :{

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat Youri Mulder zei ja :+

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Hoe bedoel je?

Heb gisteren maar naar Cafe de Sport gekeken toen ik er achter kwam dat Haan te gast is bij Studio Voetbal. Weet niet precies waarom maar ik vind het maar een kwal van een vent.

15. mars15

mars15 Guest

welke de haan ? toch niet arie haan :mad:

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Jep, Arie Haan

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De berichten over het laten afkeuren van Charisteas zijn al tegengesproken door Ajax. Kan me het ook niet voorstellen, het kan geeneens.

Dudek wil weg bij Liverpool;
    "Ik moet spelen, want het zou desastreus zijn als ik hierdoor het WK ga missen", beseft de oud-Feyenoorder. "Ik ga binnenkort even rond de tafel zitten met Benitez om mijn toekomst te bespreken. Mijn lot hier ligt in zijn handen. Ik wil vechten voor mijn plek, maar als ik die kans niet krijg, wil ik in januari al weg."

En Real Madrid zou interesse hebben in Maldini.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Volgens Derksen wil Huntelaar nu niet meer naar Ajax maar prefereerd AZ.

Mocht Huntelaar dus niet naar Ajax gaan willen ze proberen Kluivert terug te halen

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Over dat laatste heb ik zo mijn twijfels. Kluivert mag veel bewezen hebben, maar is hij nog steeds van een dermate kwaliteit dat hij wél kan scoren?

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft zich niet minder bewezen dan Huntelaar op dat vlak. En Kluivert terughalen is wel erg lastig, qua salariskosten enzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina