1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik hoop niet dat ze kluivert halen.Die heeft zijn langste tijd ondertussen wel gehad imo.Hij is t geld echt niet waard vind ik

2. mars15

mars15 Guest

kluivert is al 3 jaar kut

laatste jaar in barca...
    2 jaar newcastle en ook nu in valencia

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In Valencia heeft hij wel geen basisplaats (geeft natuurlijk ook weer iets aan).

4. mars15

mars15 Guest

hoop dat die nog voor feb word gehaald :+

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel hier weer een miskoop aankomen

6. mars15

mars15 Guest

een moordgozert

7. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax moet Moussilou van Lille kopen, hadden ze vorig jaar al moeten doen trouwens. Nu kunnen ze meer vragen omdat hij ook in de CL scoort enzo. Of misschien Adebayor van AS Monaco.

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    de verwachtingen waren juist nooit hooggespannen.

Trouwens laat Kluivert maar komen. Die komt bij Ajax wel weer op zijn oude niveau.

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het helemaal mee eens.Koop een spits in "the prime" die scoort op het hoogste niveau.Niet een uitgerangeerde spits die nergens meer aan de bak komt.

10. mars15

mars15 Guest

dit is mooi

Voetbalprof vraagt lager (!) salaris

De voetballer Damiano Tommasi heeft in Italië de heldenstatus bereikt.. Niet door weergaloze acties, maar...

Damiano Tommasi wil best minder verdienen. Foto AP...omdat hij zijn club AS Roma heeft gevraagd hem hooguit het minimumloon van 1500 euro per maand uit te betalen.

De 31-jarige speler was bijna een jaar geblesseerd en wil ten koste van alles op het hoogste niveau terugkeren.

De wens van Tommasi leidde tot grote tevredenheid van het Vaticaan, dat in een verklaring Tommasi feliciteerde omdat hij geen exorbitante salariswensen heeft, zoals veel van zijn collega’s. Het contrast tussen de spelers van Roma is nu overigens vrij groot: tegenover de maandelijkse 1500 euro van Tommasi staat de 12 miljoen euro per jaar van sterspeler Francesco Totti.

Tommasi, voormalig misdienaar en praktiserend katholiek, zit daar niet mee. Hij verklaarde dat hij nog altijd meer verdient dan veel andere hardwerkende Italianen.

11. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: haha wat een gozer.. De kerk bederft toch je leven heh ;)

Kluivert naar Ajax vind ik trouwens wel goed nieuws.. Van Kluivert weten we namelijk dat hij goed is, nouja.. Goed genoeg voor het Ajax van dit moment

12. mars15

mars15 Guest

hij gaat al niet meer....At5: "Kluivert komt echt niet naar Ajax"
    De zaakwaarnemer van Patrick Kluivert, Paul Foortse, noemt de berichten dat Kluivert terug zou keren naar Ajax absurd. Een overgang van Kluivert naar Ajax is dan ook helemaal niet aan de orde. "Patrick speelt nu net bij Valencia. Ik kan me niet voorstellen dat ze bij Valencia aan een vertrek van hem willen meewerken."

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kluivert is veel te duur voor ajax. Ik ben benieuwd voor hoeveel geld Huntelaar naar ajax gaat trouwens.(als ie gaat)

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    die wil toch naar AZ?
    en trouwens.. AZ wil Huntelaar wel heel graag hebben, voordat ajax weer iemand wegkoopt voor hun neus.

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    az mag hem hebben.Zal hij imo veel beter functioneren.Ajax moet nu imo voor zekerheid gaan en niet gokken op bijv een uitgerangeerde spits als kluivert

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Tja zien of die het nog in zich heeft.

17. mars15

mars15 Guest

Volgens de Engelse krant The Sun heeft Chelsea contact opgenomen met Feyenoord over Dirk Kuijt. De Engelse kampioen zou 18 miljoen euro over hebben voor de spits. Trainer Jose Mourinho ziet hem als mogelijke opvolger voor Hernan Crespo. Eerder werd Kuijt in verband gebracht met Tottenham Hotspur en Arsenal.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Australie heeft zich geplaatst voor het WK middels strafschopen :)

Was geen goede wedstrijd (was live op eurosport) maar wel reuze spannend. Op grond van de deze wedstrijd heeft Australie het ook verdiend

Volgend jaar dus 3 nederlandse trainders op het WK _O_

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Nu Beenhakker nog met Trinidad. 17:00 op Eurosport

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, wel een topclub, maar kuijt als bankzitter lijkt me niet leuk. Hij is echt een man die altijd wil spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina