Hoezo, wat was er dan gebeurd??, ik de wedstrijd namelijk niet gezien Wel leuk dat ze door zijn trouwens
De keeper wilde de bal uittrappen, dus hij gooit die bal een stukje op en.. zo'n speler van bahrein tikt m aan en mooi over de keeper heen!
ik heb niks tegen beenhakker, ik vind t ook geweldig dat ze door zijn, maar de manier waarop.. :{ //edit: ook niet hinderen van de keeper, die gast laat de bal los, hij tikt m keurig weg en scoort
Jij zoekt ook overal wat achter:{ Bovenden was het voor Bahrain ook het eerste WK geweest The guardian heeft eigenlijk wel gelijk. Het was gewoon een regulier doelpunt. Ik vind het wel goed dat Leo naar het WK mag daar niet van.
Ja okj, das waar. Sorry, voor het wat snel geirriteerd reageren, The_guardian. Jong Oranje naar EK dankzij Klaas Jan Huntelaar;
wie is eigenlijk de 4e nederlandse trainer die naar het wk gaat? Je hebt nu hiddink, beenhakker en van basten. Maar wie is er dan nog meer?
op de website van het wk van duitsland staat dat hij bondscoach is van zuid korea! Iig bedankt voor de naam!
EINDHOVEN (ANP) - FC Eindhoven speelt de bekerwedstrijd tegen Ajax op 22 december toch thuis. De eerstedivisieclub had van grote broer PSV het aantrekkelijke aanbod gekregen het duel in het Philips-stadion af te werken. Het bestuur heeft woensdag na overleg met de Raad van Toezicht en de technische staf besloten in de eigen accommodatie aan de Aalsterweg aan te treden tegen de Amsterdammers.
Met Zuid-Korea Hoorde net op de duitse ARD dat de Zwitsere spelers in hun kleedkamer zijn aangevallen door de turkse spelers en de turkse marshall's. Zelfs zo erg dat een speler naar het ziekenhuis moet:{
. En ze moesten al hard de spelerstunnel in rennen. Erg sneu, de Turken hadden het in Zwisterland gewoon verprutst, dan moeten ze niet zo zielig gaan doen.
ik zeg diskwalificeren voor het komende ek en wk (2010). stelletje idioten. lijken wel feyenoordsupporters .
dit geeft eigenlijk wel een beetje het beeld van hoe ze zijn..no offence hoor, maar als je dit doet ben je wel fucking triest