1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ag ze zijn hun 'trots' weer kwijt hè. En dan moeten ze aggressief worden.:{

En terecht.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Gisteren op de duitse ARD zeiden ze ook nog dat de internationale pers door de turkse marshall's allemaal in een kamer werden geduwd zodat ze niets konden filmen. Zou me dus niets verbazen dat er alleen turkse propaganda beelden zijn gemaakt van wat de zwitsers allemaal fout hebben gedaan.

Hoop zelf ook dat Turkije geschorst wordt voor het komende WK maar dat zal denk ik niet zo snel gebeuren :{

3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo tegenstrijdig. :+

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
  5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jep, maar zelfs die gozer van de staf van Turkije trapt een Zwitser. Minstens 1 EK/WK schorsing :mad:

6. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar toch: na het zien van het filmpje, is toch wel duidelijk dat die Zwitser die assistent-coach echt niet trapt uit zelfverdediging.
    Hij rent langs, en geeft hem ff snel een trap, dat vind ik ook echt niet kunnen. Okee, je kan niet echt goed zien wat ervoor gebeurd, maar het lijkt er toch wel erg op dat die gast niet al bij die coach stond. Dan nog mag je die man niet zomaar een trap geven, ook al ben je aangevallen door iemand anders!

Niet dat ik het gedrag van de turken goed praat, zeker niet. Het slaat helemaal nergens op, niets met voetbal te maken.

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij neemt die ene trappende Zwitser wraak op die gozer omdat die zijn teamgenoot trapt (1/2 seconden daarvoor, is te zien).

8. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Dan mag het nog steeds niet.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Zeker mag het dan nog steeds niet en is het ook niet goed te praten.

Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als je ziet dat je teammaat door iemand getrapt wordt dan wil je hem ook wel "helpen". Bovendien stelde die trap in vergelijking wat de turken hebben gedaan ook niet veel voor.

10. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb idd het filmpje nog maar eens bekeken en idd, die coach roept het wel zeker op zichzelf af. De zwitsers lopen langs hem en hij trapt zómaar iemand. De zwitser daarachter verkoopt hem dan idd een schop.

Nog steeds niet goed te praten, maar nu vind ik het logischer dat die zwitser hem schopt!

11. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook niet dat er straffen volgen voor die zwitser, maar ik geloof niet dat hij eronder uit komt met deze beelden

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En wil bij de EU:+

Ik zeg schorsen die turken!

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
  14. mars15

mars15 Guest

dit weekend

´El Clasico´

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Roda - Feyenoord:+

16. mars15

mars15 Guest

ook ook half 9 met de bus weg...
    Heb wel van de week Huub Stevens geinterviewd voor me website _O_
    De volgende is Peter Bosz _O_

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En, wat zei die??:p

18. mars15

mars15 Guest

lees maar op me site:9 :9

deze week denk mee doen aan toto....

5 euro inzetten en dan op wat makkelijke wedstrijden

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2005
  19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Okey is goed, Roda feyenoord 3-0*)

Bahrein protesteert bij FIFA

MANAMA (ANP) - De voetbalbond van Bahrein heeft een protest ingediend bij de wereldvoetbalbond FIFA over de afgekeurde treffer in het beslissende kwalificatieduel voor het WK tegen Trinidad & Tobago. Bahrein verloor woensdag de tweede wedstrijd voor eigen publiek met 0-1 en werd daardoor uitgeschakeld.

In de slotminuut keurde de Colombiaanse arbiter Ruiz Acosta een treffer van Bahrein af wegens hinderen van de doelman. ,,We hebben een protest ingediend bij de FIFA tegen het afkeuren van de goal en gevraagd de uitslag te herzien. We verwachten er niet veel van, maar hebben gedaan wat we dachten te moeten doen'', gaf sheik Ali al-Khalifa, de twee man van de voetbalbond, donderdag in Manama aan.

De FIFA liet weten te wachten op het officiële protest en dan pas te zullen handelen. Bahrein zou het verweer hebben ingediend bij de arbiter en de waarnemer van de FIFA. De wereldvoetbalbond had de rapportage donderdag nog niet ontvangen.

Bahrein heeft een reputatie op gebied van protesten. Het land bereikte de dubbele ontmoeting met Trinidad & Tobago na een protest tegen een nederlaag tegen Oezbekistan in de Aziatische play-offs. Bahrein verloor dat duel met 1-0, maar kreeg later van de FIFA gelijk toen het klaagde over een arbitrale blunder. De wedstrijd werd overgespeeld en eindigde toen in 1-1. Dat was voor Bahrein voldoende om verder te gaan.

20. mars15

mars15 Guest

Las het op diverse fora en op Talpa. Nieuwe shirts van NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina