1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    damn oldschool

2. mars15

mars15 Guest

tof he

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Valt wel mee vind ik :{

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Old School_O_ erg vet:)

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is dit serieus? Zo ja, erg vet! _O_

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    die bovenste is echt supervet _O_
    maar die onderste vind ik dan beetje vaagjes. tis maar net hoe je kijkt ook.. had net zo goed shirt van frankrijk kunnen zijn :9

7. mars15

mars15 Guest

Old Trafford is verbijsterd. Roy Keane is weg bij Manchester United. De Ier kwam met de Engelse club tot overeenstemming over het ontbinden van zijn contract, zodat hij op zoek kan gaan naar een nieuwe club.
    'Ook al is het een trieste dag voor mij, omdat ik zo'n grote club en manager moet verlaten, toch geloof ik dat de tijd is gekomen om verder te gaan', liet Keane weten via de website van Man United. 'Na zoveel jaren zal ik iedereen bij de club missen.'

Noch de clubleiding, noch coach Alex Ferguson, noch Keane zelf liet zich uit over de directe aanleiding van het onverwachte afscheid. Volgens Engelse media lagen Keano en Sir Alex de laatste tijd geregeld met elkaar overhoop, al heeft het tweetal zelf dit altijd afgedaan als nonsens. Vermoedelijk had hij het ook gehad met een deel van de spelersgroep.

Keane had eerder al te kennen gegeven dat hij van plan was Man United te gaan verlaten. Zijn contract liep aan het einde van het seizoen af en de clubleiding had nog niets van zich laten horen. Omdat hijzelf in januari 2006 al duidelijkheid wilde hebben over zijn toekomst, liet hij vorige maand al weten dat dit seizoen zijn laatste op Old Trafford zou zijn. 'Ik zou er door verrast zijn, als ze me toch een contract zouden aanbieden.'

De 34-jarige Keane was bezig aan zijn dertiende seizoen bij de club uit Manchester. Deze jaargang kwam hij weinig in actie. Hij brak zijn voet in het competitieduel met Liverpool op 18 september en zat sindsdien op de tribune.

Toch was hij nog volop in het nieuws. Ten eerste door zijn voornemen de club te verlaten. Ten tweede omdat hij onlangs zijn ploeggenoten verbaal flink door de mangel haalde in een programma van MUTV, dat niet door de censuur van The Mancunians kwam.

'Roy Keane is een fantastische hulp geweest voor Manchester United', loofde Alex Ferguson zijn vertrokken aanvoerder, die hij 'de beste middenvelder ter wereld van zijn generatie' noemde. 'Roy is nu al een van de grootste figuren in de illustere geschiedenis van deze club. Hij heeft een centrale rol gehad in het succes dat de club in de laatste 12,5 jaar heeft gehad. Iedereen op Old Trafford wenst hem het allerbeste in het vervolg van zijn loopbaan.'

bron: vi.nl

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond die van nu mooi, maar retro is hip tegenwoordig he. Dat uitshirt is apart, lijkt idd op die van Frankrijk.

9. mars15

mars15 Guest

opgelost !

Nike-reclame gemanipuleerd
    18 november 2005, 17:46
    Door: Bart Kruyt
    Barcelona-speler Ronaldinho is toch géén alleskunner. De Braziliaan, die te zien is in een reclamespotje van Nike waarin hij viermaal de lat raakt zonder dat de bal de grond raakt, kan dat in het echt niet. Het spotje is gemanipuleerd.
    In vrijwel alle voetbalprogramma’s van de laatste weken kwam de commercial wel één of meerdere keren voorbij. Presentatoren spraken steevast hun bewondering uit voor Ronaldinho, terwijl de gasten telkens weer vraagtekens plaatsten bij de echtheid van het spotje. Vita Clausen, communicatieverantwoordelijke bij Nike in Noord-Europa, heeft vandaag alle vraagtekens uit de wereld geholpen.

"De geweldige traptechniek van Ronaldinho is eigenlijk een digitale manipulatietechniek", verklaarde Clausen aan de Noorse krant VG. "In werkelijkheid stond er een man die Ronaldinho de bal toespeelde. Maar hij kon wel degelijk twee keer achter elkaar de deklat raken".

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Vind de nieuwe shirts ook wel mooi. De retro look geeft het shirt wel een uniek design.

Vind het sowieso altijd al zo lelijk dat bijna alle Nike teams in hetzelfde shirt spelen, op de kleuren na (duh:p)

11. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    turkije slechte verliezers imo, als de verhalen waar zijn mogen ze van mij geschorst worden voor het volgende WK!!!!!!!

ik zou daar niet graag voetballen (als tegenstander zijnde)

maar hulde voor guusje! en beenhakker.

12. mars15

mars15 Guest

live op rlt 5

Willem II - Vitesse 1-1

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    het is 3-4 geworden

Hoelang zou Maaskant het nog volhouden:{

14. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem toch wel een goeie trainer, maar met die selectie van Willem 2 kan je ook weinig denk ik, ze hebben een goeie keeper en reuser maar voor de rest is het veel middelmatigheid.
    Nog knap dat ze er 3 hebben kunnen scoren, (kheb de wedstrijd niet gezien)

15. mars15

mars15 Guest

toch opvallend dat keane per dircet vertrekt bij man utd !

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nog een pic van het uitshirt, ze blijven mooi :cool:

EDIT: Word die wedstrijd van Barça tegen Real vandaag nog ergens uitgezonden? Zal wel niet denk? En als iemand een link heeft naar een stream, kan je em dan hier ff posten?

Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Verd*mme.
    Drie Ajacieden die zo maar kunnen weglopen, lekker geregeld weer 5 jaar geleden.

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, zo ontstaat er een geldtekort denk ik wel.
    Dus moet er gepresteerd worden in de Champions league om mogelijke nieuwe aankopen te kunnen voorzien.

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen Roda - Feyenoord*)

He Marsje;)

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    weer erg jammer hij`s toch wel 1 van mijn favo spelers geweest

Topicstatus: