1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een mafkees, echt regelrecht ontslaan en een boete geven ofzo, zo kun je toch niet iemand blijven beledigen gaat wat mij betreft iets te ver

2. mars15

mars15 Guest

yup aardige man hoor ik kon hem gewoon een paar vragen stellen vorige week

3. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    als je niet op de foto wild moet je geen trainer van Roda worden, wat een hangzak...beetje profesioneel gedrag mag je toch wel verwachten!!

Die hugo Borst wordt je echt moe van, wat een eikel gister!
    allemaal dingen insunuere die er niet zijn wat een eikel!

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maaskant moet vertrekken bij WillemII

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=74309/sc=a12761

Ja het zat er natuurlijk in na 1 punt in 6 wedstrijden.
    Ik had het eigenlijk al verwacht toen de voorzitter van WillemII zijn vertrouwen uitsprak in Maaskant een paar weken geleden(dat is nooit een goed teken:)) .

5. mars15

mars15 Guest

Het NOS Sportjournaal meldt dat RBC verdediger José Fortes Rodriguez op staande voet ontslagen heeft.

6. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    En terecht.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Kan me ook niet voorstellen dat hij (in Nederland) een nieuwe club gaat vinden.

8. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Zou hij nog altijd een fijnoord supporter kunnen worden ;)

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Prachtige discussie vond ik het bij Studio Voetbal. Hugo beweerde weer wat zonder erbij te zijn geweest, en Don Leo legde het ff keurig uit, wat Hugo dan weer niet geloofde, zelfde als bij Van Der Eijden.
    Ik vond wel dat Don Leo gelijk had met dat Huntelaar en Vlaar niet gehaald móeten worden. Hij zou op dit moment een Perez halen (buitenspelers dus).

10. mars15

mars15 Guest

hoezo zouden die grote bazen niet liegen die vd eijden...

niet omdat het ajax is ofzo.. maar wotte enzo liegen ook zo makkelijk voor de tv

11. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Lastig! Ajax heeft op dit moment natuurlijk geen superselectie, maar WIE moeten ze dan halen?

12. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    stam en perez. goede ervaren spelers.

13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    wat een ophef over rodriguez zeg. tuurlijk heeft hij iets geroepen wat hij niet had moeten doen en hij heeft zeker een voorbeeldfunctie, maar volgens mij zijn sommigen hier roomser dan de paus. er worden ergere dingen geroepen op een voetbalveld.

ik heb studio voetbal gezien en het was geen sterke avond van Borst. Normaal gesproken heeft hij scherpe opmerkingen en vaak heeft hij gelijk, maar gisteren regeerde de emotie bij hem ipv het rationele.

14. mars15

mars15 Guest

2-0 ajax

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Als rodriguez nu gezegd had dat Temmink een eikel oid is dan was het niet zo erg geweest maar iemand voor mongool uitmaken vind ik veel te ver gaan:{

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Uhm, jij voorspelt een overwinning voor Ajax?:cool:

Naja ik zelf denk 1-1 met mazzel.

17. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    ajax gaat niet scoren, dat kunnen ze niet (tenzij geholpen natuurlijk) 1-0

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan best dat ze liegen. Alleen vind ik dat Borst dan wat objectiever moet zijn, en niet blind op andere meningen afgaan van journalisten.
    Dat ze liegen kan best, niemand is echt te vertrouwen in dat wereldje.

Goed van Fortes, minste wat ze hadden kunnen doen. Komt er eigenlijk ook nog een boete? Ik dacht dat Temmink naar de KNVB zou stappen.
    Maaskant is ook aan de kant gezet, was wel te verwachten. Ben blij dat hij weg is, mag dan wel een succesje gehad hebben met WII in de UEFA CUP, maar werden er net zo snel weer uitgegooid. Maaskant vind ik persoonlijk echt zo'n arrogante vent, met zo'n vies praatje. Is persoonlijk ook, zo komt hij over bij mij op TV, kan best zijn dat hij een gewone man is die zijn werk doet.

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hugo borst vind ik idd ook een eikel!
    Maar dat wat je over stevens zegt vind ik onzin. Vond het wel een goeie reactie stevens:9

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina