1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee zo bedoelde ik het helemaal niet. Fortes=de leraar=de persoon die iemand anders beledigt=voorbeeldfunctie hebbende. Hij was verbaast, maar dan zeg je toch niet; je bent toch niet doof ofzo? Je weet als ervaren speler dat een scheids niet van dat soort praatjes houdt. Emotioneel reageer je niet meer na een half uur in complete rust, dat doe je zodra het je overkomt en je nog de woede in je hebt. En ja, ik heb wel vaker een woede over een scheidsrechter, maar die is er niet meer in zo'n mate na een half uur dat ik die scheids nog eens ga uitmaken voor mongool.
    Nee, jij wel dan? Fortes wel, want hij staat wel vaker de pers te woord.

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar is Fortes bij AZ niet ook met ruzie weggegaan??

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    3 - 1 Ajax

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jij draait de dingen een beetje om denk? Jij hebt het erover dat jij zo niet zou reageren, mij hoor je daar niet over. Hoef je mij nog niet aan te gaan spreken of ik wel eens in die situatie heb gezeten. Bovendien zei hij helemaal niet dat hij een mongool was, en dat is nou juist het punt. Hij zei dat Temmink wat uiterlijke kenmerken van iemand met het sydroom van down heeft, dat is heel wat anders. Als jij dat verschil niet inziet zou ik misschien toch eens wat dieper gaan nadenken over die 2 manieren van verwoorden. Verschil van dag en nacht. En van een half uur wist ik niets af, maar dat zou best kunnen. Hij uit dat zo, een soort van natrap richting Temmink, moet hij lekker zelf weten. Kan mij allemaal niet aan mn reet roesten wat die gast doet. Hij weet niet beter denk ik dan, lach er even om, en ga weer verder met mn leven.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je zegt dat iemand uiterlijke kenmerken heeft van het syndroom van down, dan is dat een hetzelfde als je iemand uitmaakt voor 'je ziet eruit als een mongool'. Oftewel subtiel verwoorden van; je bent een mongool. Verschil van dag en nacht? Yeah right.

'Dat hij dat doet, zeker zelf weten.' Vind ik ook zoiets van, tjah, dat kun je wel van alles zeggen wat iemand doet. Ben blij dat er mensen zijn die wel vinden dat dit niet getolereerd moet worden, zou wat zijn als iedereen dacht van; haha, en verder met mijn leven.

Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  6. mars15

mars15 Guest

zometeen juve-brugge ook een topper live belgie

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat hij zei gaat alleen om uiterlijke kenmerken, dat hij dus in bepaalde opzichten erop lijkt. Als jij zegt: "Hij is een mongool" dan heb je het erover dat hij het is. Oftewel, hij heeft niet alleen wat kenmerken, maar ziet er echt totaal uit als een geestelijk gehandicapte, hij heeft een IQ zo hoog als een geestelijk gehandicapte en dergelijken. Wereld van werschil dus ja.

Nou ik zou dan eens gaan uitzoeken wat heel de wereld over elkaar zegt, en je daar over gaan opwinden. Wat zul jij een moeilijk leven hebben zeg:{

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik gok op 2-0. Wie er het dicht bij zit krijgt een cookie :9

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    You got the point...;)
    Daar missen ze hem echt niet hoor.:{
    En terecht. Ik vond het wel ff mooie televisie, toen Fortes zo reageerde. Hij zei dat Temmink eruit zag als of hij het syndroom van down had.8) Ik kan hem geen ongelijk geven...8) maar toch om dat op TV te zeggen... tsss. What an ass

11. mars15

mars15 Guest

hij was wel captain daar.....

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ajax speelt weer eens ouderwets slecht tot nu toe :{

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah het gebrek aan een echte leider en een echte spits word weer pijnlijk duidelijk.Waar boukhari nou bezig was :confused: allemaal van afstand op goal terwijl het helemaal niet nodig is....

14. mars15

mars15 Guest

lachen de wed volgen met een vriend van me op msn... ik alles afkraken hij de cometator afkraken geweldig....

maar ff serieus iedereen ajax al door enzo.. maar 1 kut counter 0-1 praag wint van thun en is ajax niet door...

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En als ze straks goed gaan spelen dan zeg je, "ajax speeld weer eens ouderwets goed":p

Maja, je hebt wel gelijk, het is nog niet veel tot nu toe.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik heel eerlijk ben, zou ik ergens blij zijn als ze niet door zijn.

Ik zie zelf ook wel dat het gewoon slecht gaat.. En als ze dan door zijn is het van: "Ja, maar ze zijn toch door?!"
    En dat geeft dan een vertekend beeld imo..

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    *and then i got blinded by a huge flash of the obvious.:{

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Zul jij mij niet zo snel horen zeggen ;)

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Net de 1e helf gekeken, echt super erg genoten .. maar niet heus:{

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jezus, wat nee kut publiek zit er in die ArenA. Nou was dat al lange tijd bekend maar het is vanavond weer es lekker.
    Enige wat ze daar kunnen is fluiten en klappen, 500 van de 40.000 man zingen zo nu en dan es.

Verder speeld Ajax weer kut, super onzeker en niemand die eens een man is en de beuk erin gooit en het team eens opzwiept.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina