Nou ik vind dat geen charme:{,
Je kunt beter zeggen dat 1 man het zo kan verzieken voor de fans.
Maarjah, dit stond in het AD.
Van Hanegem: Geen camera's in catacomben
Voetbalverslaggevers en cameramensen moeten zich niet meer ophouden in de buurt van de kleedkamers.
Als spelers en trainers kort na een wedstrijd om commentaar wordt gevraagd, is de kans op emotionele reacties zo groot, dat zij zichzelf in de publiciteit beschadigen, aldus de oud-voetballer.
Hij doelt daarbij op de uitspraken van trainer Huub Stevens van Roda JC en speler José Fortes Rodriguez van RBC. Stevens belaagde daarbij een fotograaf, terwijl Fortes Rodriguez, nadat hij uit het veld was gestuurd, stelde dat scheidsrechter Temmink ’lichte vormen van het Down-syndroom’ vertoonde.
,,Camera’s en verslaggevers vertonen zich tegenwoordig op terreinen waar ze helemaal niet moeten zijn. Ik ageer daar vaak tegen en doe het nu weer. Je moet als tv-station gewoon wegblijven uit de catacomben. Je registreert daar emoties die voor binnen vier muren bedoeld zijn. En dan wil Talpa ook nog de kleedkamer in. Weg met die gasten,’’ aldus Van Hanegem in zijn column.
Hij wil daarmee niet bepleiten dat spelers en trainers niet meer voor hun daden verantwoordelijk kunnen worden gehouden. ,,Begrijp me niet verkeerd. Maar ze mogen geen slachtoffer worden van de opdringerigheid van de televisie.’’
Helemaal mee eens.
En owja, dit stond ook in het AD. Het ging over een gesprek met Stevens en de algemeen directeur van Roda. Die algemeen directeur schreef ook dit:
"Overigens maakt Narinx zich wel boos over het gedrag van Feyenoord. ,,John Metgod was de hele wedstrijd lang tegen de arbitrage aan het ******en. Daar hoor je niemand over."
op de plaats van de sterretjes stond K A N K E R
Dan vind ik het al helemaal belachelijk, als Stevens dan naar de tribune wordt gestuurd omdat hij een bal terug speeld, en die van feyenoord doen dit:{
Laatst bewerkt: 23 nov 2005