1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar eens geld ingezet met de Toto. Heb 5 euro ingezet op winst voor Milaan, Psv en Liverpool. 38.80 euro winst als het goed is.

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    sfeer beleving is heel verschillend of je in het stadion bent of de sfeer van het stadion ervaart voor je televisie. Als ik Heereveen kijk op televisie merk ik ook niks van de zogenaamde goede sfeer.

En die discussie over een penalty voor Praag is op zich wel grappig. Tegen PSV was het precies andersom namelijk. Nu is het lucky ajax en was het toen geen lucky psv. Nu is het geen penalty als de scheidsrechter het zegt en toen werd de scheidsrechter vervloekt.

Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha jah klopt. Maja, dat krijg je als mensen (incl. moi) voor een bepaalde club zijn. Ik ben voor Ajax dus penalty was terecht bij geen van beide wedstrijden (Ajax-Sparta Praag, PSV-Ajax). :+
    Al weet ik, dat die penalty van gisteravond wel gegeven had kùnnen worden.

4. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ach je kan altijd wel blijven discusseren over die penalty maar het blijft wel de charme van het voetbal, dat 1 man met 1 keuze zoveel emotie kan losmaken bij de fans..

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik vind dat geen charme:{,

Je kunt beter zeggen dat 1 man het zo kan verzieken voor de fans.

Maarjah, dit stond in het AD.

Van Hanegem: Geen camera's in catacomben
    Voetbalverslaggevers en cameramensen moeten zich niet meer ophouden in de buurt van de kleedkamers.

Als spelers en trainers kort na een wedstrijd om commentaar wordt gevraagd, is de kans op emotionele reacties zo groot, dat zij zichzelf in de publiciteit beschadigen, aldus de oud-voetballer.

Hij doelt daarbij op de uitspraken van trainer Huub Stevens van Roda JC en speler José Fortes Rodriguez van RBC. Stevens belaagde daarbij een fotograaf, terwijl Fortes Rodriguez, nadat hij uit het veld was gestuurd, stelde dat scheidsrechter Temmink ’lichte vormen van het Down-syndroom’ vertoonde.

,,Camera’s en verslaggevers vertonen zich tegenwoordig op terreinen waar ze helemaal niet moeten zijn. Ik ageer daar vaak tegen en doe het nu weer. Je moet als tv-station gewoon wegblijven uit de catacomben. Je registreert daar emoties die voor binnen vier muren bedoeld zijn. En dan wil Talpa ook nog de kleedkamer in. Weg met die gasten,’’ aldus Van Hanegem in zijn column.

Hij wil daarmee niet bepleiten dat spelers en trainers niet meer voor hun daden verantwoordelijk kunnen worden gehouden. ,,Begrijp me niet verkeerd. Maar ze mogen geen slachtoffer worden van de opdringerigheid van de televisie.’’

Helemaal mee eens.

En owja, dit stond ook in het AD. Het ging over een gesprek met Stevens en de algemeen directeur van Roda. Die algemeen directeur schreef ook dit:

"Overigens maakt Narinx zich wel boos over het gedrag van Feyenoord. ,,John Metgod was de hele wedstrijd lang tegen de arbitrage aan het ******en. Daar hoor je niemand over."

op de plaats van de sterretjes stond K A N K E R;)

Dan vind ik het al helemaal belachelijk, als Stevens dan naar de tribune wordt gestuurd omdat hij een bal terug speeld|:-, en die van feyenoord doen dit:{

6. mars15

mars15 Guest

psv krijgt erg op de klote

farfan geblesseerd hopelijk mist die feyenoord=psv

7. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Tja nu wordt het opeens weer moeilijk om de 2e ronde te halen. Nu moeten ze volgens mij tegen Fenerbache winnen wordt zeker moeilijk.

8. mars15

mars15 Guest

ach das thuis...

9. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Psv gaat helaas nu kansloos tenonder tegen schalke 04 maar ze hebben nog een kans over 2 weken tegen fenerbahce thuis.

En ik zie schalke 04 niet zo gauw winnen uit bij AC milan.

Dus ik hou de kans groot dat psv nog doorgaat.

Want psv wint van milan thuis en milan wint van fenerbahce.

Dus alles is mogelijk.

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah ik weet niet of dat zo moeilijk is. De turken waren echt waardeloos vanavond, maarja wie weet. Ik hoop naar de wedstrijd te kunnen gaan in ieder geval. Wordt zeker een leuke wedstrijd, omdat ze allebei moeten winnen.

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Tuurlijk is dat moeilijk ook al speelt Psv thuis. Fener speelt dan ook gewoon thuiswedstrijd ;)

Maar kut hoor voor Psv. Raar he het voetbalspelleke, Ajax speelt kut in Ned gaat door naar de 2e ronde. Psv domineert ned en moet vechten voor z'n laatste kans.

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop mijn bijdrage te kunnen leveren :)

Een collega van mijn broertje zit in het bestuur van de Fenerbahce supportersvereniging in Amsterdam en zij zullen hoogstwaarschijnlijk de kaartjes krijgen en daarna is het een kleine stap naar mij :)

13. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Als PSV zo blijft spelen hebben ze vrij weinig in de 2e ronde te zoeken. Het is in dit soort wedstrijden pas echt duidelijk hoeveel ze de vertrokken spelers (park, v bommel) missen. Het middenveld stond als een kaartenhuis en de voorhoede was zelfs vergeleken met ajax een lachertje!

14. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Als Schalke wint van Milan en psv speelt gelijk dan is psv toch ook door? Niet dat Schalke wint van Milan ofzo.

15. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Dit zijn de mogelijke situaties van PSV.

16. mars15

mars15 Guest

--------------------------------------------------------------------------------

vr 25/11 NAC Breda FC Groningen 20.30 vb
    za 26/11 NEC Willem II 20.00 vb
    za 26/11 FC Twente Sparta Rotterdam 20.00 vb
    za 26/11 Vitesse RKC Waalwijk 20.00 vb
    zo 27/11 Feyenoord Heracles Almelo 14.30 vb
    zo 27/11 AZ Roda JC 14.30 vb
    zo 27/11 SC Heerenveen RBC Roosendaal 14.30 vb
    zo 27/11 FC Utrecht Ajax 12.30 vb
    zo 27/11 PSV ADO Den Haag 14.30 vb

Feyenoord mag geen problemen hebben met Heracles (ook al moeten ze wel gewaarschuwd zijn... gezien de nodige stunts van de Heraclesi).

psv vs ADO, kijken of de lampies zich kunnen herstellen tegen de Hagenezen die de puntjes hard kunnen gebruiken.

AZ vs Roda, kan alle kanten op.

Echter gezien de stand van de nummers 6 t/m 9,

G W G V P V T
    6 Ajax 12 5 3 4 18 17 - 12
    7 SC Heerenveen 12 5 3 4 18 23 - 20
    8 FC Utrecht 12 5 3 4 18 17 - 14
    9 NEC 12 5 3 4 18 13 - 13

worden dit de meest interessante wedstrijden.

Zeker omdat FC Utrecht thuis zal aantreden tegen ajax.
    Heerenveen thuis zal spelen tegen RBC en NEC thuis tegen WillemII.
    Kortom als alle clubs presteren naar verwachting dan staat ajax na ronde 13 op de respectabele 9e plaats.

vr 25/11 NAC Breda FC Groningen 20.30 vb
    za 26/11 NEC Willem II 20.00 vb
    za 26/11 FC Twente Sparta Rotterdam 20.00 vb
    za 26/11 Vitesse RKC Waalwijk 20.00 vb
    zo 27/11 Feyenoord Heracles Almelo 14.30 vb
    zo 27/11 AZ Roda JC 14.30 vb
    zo 27/11 SC Heerenveen RBC Roosendaal 14.30 vb
    zo 27/11 FC Utrecht Ajax 12.30 vb
    zo 27/11 PSV ADO Den Haag 14.30 vb

17. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laten we het hopen;) , al hoewel ik dit Ajax toch wel in staat acht Utrecht te verslaan. Als dat niet lukt horen ze toch niet in het linkerrijtje thuis.

18. mars15

mars15 Guest

owja als groningen wint van nac en dit gebeurd hier boven... dan staat ajax rechter rijtje

19. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Maar Groningen wint niet van NAC :D

Wordt wel een lastige wedstrijd voor NAC. Laatste thuiszege is vandaag precies twee maanden terug (tegen AZ, 2-1 :)) en vorig jaar met 1-4 verloren :confused:. Maar goed Groningen pakte nog geen enkel uitpunt dit seizoen. Ik hoop dat ze dat na vanavond nog steeds niet hebben

20. mars15

mars15 Guest

Ik hoop van wel :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina