1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whaha nee. Maar misschien wel als assisterende middenvelder.;)

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LAten we het hopen.Maar ik he totaal geen vertrouwen meer in het aankoopbeleid van ajax.Eerst zien dan geloven of ie er wat van bakt

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lette wel vaak op hem, omdat ik wist dat ie bij Ajax vandaan komt, maar is niet echt een geweldige speler.. Basis iig niet.. Of hij moet de laatste tijd erg verbeterd zijn..

4. mars15

mars15 Guest

FEYENOORD A1 WINT IN ARENA

Feyenoord A1 heeft de kwartfinale van het bekertoernooi bereikt. De ploeg van trainer Henk Fraser versloeg in de Arena aartsrivaal Ajax met 1-3. Royston Drenthe was de grote man aan Rotterdamse zijde. Hij scoorde tweemaal. Het andere Feyenoord doelpunt kwam op naam van Ribeiro.

Het is de derde keer dat Feyenoord de Arena met een zege verlaat. Eerder dit seizoen won het eerste elftal al met 1-2 in Amsterdam, daarna volgde een klinkende 1-5 zege van Jong Feyenoord. De A-junioren speelden in de Arena geen grootse wedstrijd, maar waren wel attent op de momenten dat het moest.

Drenthe opende nog voor rust de score. Daarna verzilverde Ribeiro op knappe wijze een vrije trap. Ajax kwam in de tweede helft nog wel terug via een strafschop, maar Drenthe bepaalde kort daarna de eindstand op 1-3.

5. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Op de bank zeker? ;) Ben bang dat dit weer een miskoop wordt voor ajax..

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ben bang van ook ja. Ach hebben we er weer een nieuwe ballenjongen bij.

7. mars15

mars15 Guest

miskoop is het niet echt... hij is gratis

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Agjeh, hij is toch maar transfervrij. Misschien wordt het nog wat, als het niks is.

9. mars15

mars15 Guest

twente-sparta is afgelast

10. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat het een slimme zet is van Ajax want hij is bij RKC dit seizoen vrij goed bezig heeft een paar goals gescoord.

11. mars15

mars15 Guest

stuk of 10 :+

Dit seizoen kwam de 22-jarige Krohn-Dehli nog niet in actie vanwege een knieblessure._0/

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk kan dit oplossing bieden.

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat ajax 442 moet spelen, maar het aankoopbeleid moet op 433 gericht zijn. Nu zijn er niet echt 433 aanvallers, dus dat moet maar even wachten tot de selectie verbeterd wordt.

PS Ajax moet vlaar en huntelaar echt wel kopen! het is misschien nú niet wat ajax nodig heeft, maar over een paar jaar zijn die spelers onbetaalbaar!

Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  14. mars15

mars15 Guest

zal wel mee vallen

15. mars15

mars15 Guest

Dat waren nog eens tijden _O_ prachtige foto's
    Ongeveer 8000 man mee naar Inter - Feyenoord 2001-2002

16. mars15

mars15 Guest

vitesse-rkc afgelast

Het duel tussen HFC Haarlem en MVV (1-2) heeft vrijdagavond nog een staartje gekregen. Een aantal Maastrichtse fans deelde rake klappen uit aan spelers van de thuisploeg.
    Doelwit was voor de relschoppers Haarlem-speler Arnoud van Toor. De middenvelder, die in de tweede helft scoorde, moest het ontgelden vanwege een in januari gemaakte overtreding waarbij MVV´er Michel Kruijer een zware knieblessure opliep. De verdediger stond afgelopen weekend voor het eerst weer op het veld.

Nadat de groep supporters Van Toor negentig minuten lang had uitgejouwd, werden de Haarlemmers na afloop nog getrakteerd op enkele klappen toen zij de spelersbus in wilden stappen.

LAF

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Alle wedstrijden van vanovond zijn inmiddels afgelast

18. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    WTF wa ijl ik dan. Het zal wel een of andere middenverlder van RKC zijn dan.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond Drenthe al een kutprovincie:cool:

20. mars15

mars15 Guest

hehe

bedoelde je hoogendorp niet ofzo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina