1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    By the way, mooi foto's. Zelf aanwezig?

2. mars15

mars15 Guest

Nee helaas niet...

morgen dit prachtige boek kopen voor 20 euro

Het boek is er!

Gisteravond was het dan eindelijk zover, het boek Feyenoord, Ons Verhaal is eindelijk af en hebben wij het eerste exemplaar in ontvangst mogen nemen.

Over het eindresultaat zijn wij heel erg tevreden en wij denken dat de kopers van het boek dat ook zullen zijn.

Zondag 27 november 2005 zal voor en na de wedstrijd tegen Heracles de verkoop plaats vinden van het boek. Dit boek is een terugblik op zeven seizoenen Lunatic News/Feyenoord. Het boek, volledig in kleur, zal uit 404 pagina’s bestaan en bevat tevens vele foto’s/illustraties uit die periode.

Wilt u verzekerd zijn van dit boek en liever thuisgezonden krijgen dan kunt u 23 euro (inclusief verzendkosten) overmaken op rekeningnummer 8165359, t.n.v. Lunatic News te Rotterdam, o.v.v. LN Boek. Vergeet uiteraard niet uw adresgegevens te vermelden. Als het bedrag voor zaterdag op onze rekening staat wordt u boek nog met de verzendingen van dinsdag meegestuurd.

De komende dagen zullen wij de verzendingen van de boeken in orde gaan maken. De bestelde boeken zullen worden verzonden op dinsdag 22 november 2005.

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, je zegt nu wel dat het laf is. Maar, stel je eens voor dat iemand Dirk Kuyt van jouw feyenoord onderuit schopt, waardoor hij een zware knieblessure oploopt. En dan maakt die speler ook nog eens een doelpunt in de volgende wedstrijd tegen feyenoord. Dan kan ik me niet voorstellen dat jij die speler een hand gaat geven en hem gaat feliciteren met zijn doelpunt. Dus wat dat betreft kan ik de reactie van die MVV suppoters wel begrijpen, dat is de emotie.

Nu ik dit heb getypt realiseer ik me dat ik net de suporters van MVV heb verdedigt, dus dan wordt het echt tijd dat ik naar bed ga, weltrusten:p

*Slaat zich zelf.

Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Emotie is niet je woede op iemand richten en hem een beetje gaan slaan, daar heb ik echt geen respect voor. Die 'supporters' kunnen het toch ook gewoon bij uitfluiten houden, dat is nog een enigszinds volwassen manier om je te uiten.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Iemand al wat gehoord of er vandaag ook wedstrijden worden afgelast?

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Op teletekst staat dat de velden geinspecteerd worden zo rond kwart over twaalf. Dus dan zullen we het weten.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zag vanochtend die wedstrijd van Arsenal, damn wat een prachtige goal van van Persie. Zoals die gast speeld, dan dwing je gewoon een basisplaats af imo.

8. mars15

mars15 Guest

Feyenoord - Heracles Almelo zal vanmiddag om 14.30 uur gewoon doorgang vinden. Alleen de voorwedstrijd is afgelast in verband met het behoud van het speelveld. Er zijn aan de loketten van het stadion voldoende kaarten beschikbaar in diverse prijscategorieën. U heeft geen clubkaart nodig.

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je in het Nederlands elftal?
    De beste spelers allemaal bij elkaar hoeven nog niet het beste team te zijn. Kijk maar naar Real Madrid als voorbeeld.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bij Real Madrid spelen ook een aantal flut spelers hoor, of iig mensen die nog geen echte naam hebben ofzo. Bovendien ligt zoiets ook vaak aan een trainer, moet je maar eens kijken wat Co bijvoorbeeld met AZ gedaan heeft. Ze hebben gewoon iemand nodig die die spelers op de juiste manier kan stimuleren. Niet dat ik hoop dat dat nog gebeurd... Barça for life :cool:

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wedstrijden gaan gelukkig allemaal door vandaag (tenminste zo ziet het er nu uit, FC Utrecht-Ajax iig wel).

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Uitslag Ajax:

Ajax heeft met 1-0 van Utrecht verloren door een goal van Tiendalli in de 60ste minuut

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De Belgische scheidsrechter Verbist keurde in blessuretijd een doelpunt van Ajacied Anastasiou af. De Jong zou even voor het doelpunt een verdediger van FC Utrecht hebben geduwd.

Ajax heeft slechts één van de laatste zes competitiewedstrijden winnend afgesloten. De Amsterdammers hebben in dertien duels alweer 21 verliespunten geïncasseerd. In de laatste 553 minuten competitievoetbal trof van alle Ajacieden slechts Rosenberg eenmaal doel.

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej, nu ben ik die ajacieden echt ff zat.
    Ze denken daar dat ze heel wat zijn:mad: , het is leuk dat ze zoveel spelers een kans willen geven en die spelers willen ook vast wat betekenen voor de (nu nog) kansloze ploeg van Blind. Maar ajax probeert op zo´n verkeerde manier aan zijn nieuwe spelers te komen imo. Ze wachten af tot dat een contractje afgelopen is en dan slaan ze toe, wel slim maar gemeen.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    @Timmeh:

Zo doet elke club het, hoe is Arveladze anders naar AZ gekomen :{

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Danny _0/

Je hebt lang genoeg rondgekloot, je bent de zwakste schakel. Tot ziens_0/

17. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. mars15

mars15 Guest

Are you watching Amsterdam ?

In de laatste 553 minuten competitievoetbal trof van alle Ajacieden alleen Rosenberg eenmaal doel

Het ajax rechter rij weekend krijgt komende week een mooi gevolg

alleen groningen hoeft te winnen van nac
    en nec van willem II

en ajax staat in de rechter rij

Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2005
  19. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar verliespunten kijkt staan ze daar al:)
    http://www.vi.nl/vi/show/id=40063/dbid=3804/statid=44/typeofpage=40433/view=107615/sc=934680

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nou gvd niet een keer ff wachten met wat je typed hoef nou iig niet meer te kijken :mad: als je gvd die spoiler tags niet kan vinden typ dan na dat het uitgezonden is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina