1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

hehe kut voor je :+

die megra nog wat ook dan :p

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Jij doet het constant iedere ronde weer fuck toch is op man is het zo moeilijk die spoiler tags aan te klikken ? |:- En megramons reageert op jou en heeft een link die je kan aanklikken of niet.

3. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Rotterdam kijkt tv met de CL _0/

Maar goed dit is al de 5e keer dat Ajax WEER ten onrechte wordt benadeeld door de scheidsrechter

Ajax-Ado
    PSV-Ajax
    Ajax-Heracles
    Ajax-Heerenveen

en nu FC Utrecht - Ajax dit is toch gvd niet te geloven? als iemand nu nog het lef heeft om Ajax lucky te noemen hoek ik em neer , zo dat moest er ff uit O-)

Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2005
  4. mars15

mars15 Guest

Ajax-Ado wat was er dan ?
    Psv - ajax eens
    Ajax - heracles wat was er dan ?
    ajax-heerenveen was buitenspel hoor _0/

en vandaag was het terrecht dat die was afgekeurd 2 keer... op het laatst zag je de jong zijn tegenstander omver halen...

die zelfde nigel de jong had een paar minuten daar voor Terol van Utrecht heel smerig in zijn nek/hoofd getrapt.... keeper kon met brancard er van af...

echt smerig die de jong... kijk maar zo naar talpa

dus ajax is niet benadeeld door de scheids

5. mars15

mars15 Guest

Het is na afloop aardig los gegaan... van een maat die voor ajax is en in het ajax vak zat... paar fotos

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het gebruikelijke tafareel in Utrecht:cool: Ik maak me er geen zorgen over.

Maar zeuren of scheidsrechters heeft geen zin. Als je er 3 inknalt en er wordt 1 doelpunt afgekeurt, of de scheids geeft een ontrechte strafschop hoor je niemand. Laat ze eerst maar even voetballen en winnen. We staan in het rechterrijtje. Dat is nu de keiharde realiteit. Dat het Europees aardig gaat, doet me nu geen flikker. Straks lopen we de play-offs (waar ik overigens nog steeds een groot tegenstander van ben) ook mis en hebben we al helemaal niks.

Achja, ik zal dit seizoen met lede ogen aan moeten zien hoe de rest van de wedstrijden gaat verlopen. Binnenkort maar even kaartjes kopen voor een thuiswedstrijd om ze toch nog te steunen. Maar Blind moet zeker weg.

EDIT/

@ mars15: Is die kerel van de Ajax Foto Side een maat van je? (Foto's komen daar vandaan)

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mars, wil je er nu aub een keer opletten dat je niet van alles post wat sommige mensen nog niet willen weten?

Laatste waarschuwing.

//edit; toch nog maar de tags toegevoegd..

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    010 kijkt nu nog wel CL op de TV, maar volgend jaar zijn wij aan de beurt. En tuurlijk is Ajax niet lucky anders hadden ze toch wel gewonnen.

9. mars15

mars15 Guest

euhm nee stond beetje verkeerd in me post maar mail die gast van afs alleen voor links met ajax-feyenoord ofzo.. op zich fout maar geeft wel veel bezoekers hehe

maar zo gast die ik ken is voor ajax en was er heen.. ze hebben geprobeerd om uit het vak te breken maar is ze niet gelukt

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zelf eens geprobeert?:cool:

Ik wel, maarja dat is ook zo makkelijk als je alleen bij thuiswedstrijden bent:+

11. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0

Ajax-Ado 3 meter buitenspel van Seijs of hoe die gast ook heet.

Ajax - heerenveen , was GEEN Buitenspel

Ajax-Heracles onterecht afgekeurd doelpunt

12. mars15

mars15 Guest

tegen heerenveen was wel buitenspel zag je toch duidelijk in de herhaling

13. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Was volgens mij inderdaad zo ja.

Daarbij de ene keer heb je de scheidsrechter mee en de andere keer tegen. Ik kan me bijvoorbeeld nog herinneren dat Ajax onterecht op voorsprong kwam bij RBC, die goal was buitenspel. Ajax heeft en gaat de scheids nog vaak genoeg meekrijgen.

Daarbij kun je de scheids niet altijd de schuld geven als een ploeg verliest. Ook arbiters maken fouten. Als je eerlijk voetbal wilt en dus zonder fouten, moet je maar gebruik gaan maken va TV-Beelden in het stadion.

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ach, als ik eens moest gaan tellen hoevaak Roda is bezeikt door de scheidsrechters:{ , daar wordt je echt niet vrolijk van.

15. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    NAC is ook al vaak bestolen door de scheids:

2002/03 NAC - PSV: PSV maakt 2-2, terwijl de blessuretijd allang om is.
    2002/03 PSV - NAC: NAC had in del aatste minuut een penalty moeten krijgen wegens hands, maar Braamhaar weigert te fluiten
    2002/03: Feyenoord - NAC: NAC had tot twee keer toe een penalty moeten krijgen een keer wegens hands en de andere keer wegens een overtreding.
    2005/05 Sparta - NAC. Sikora maakt 0-1, maar wordt onterecht afgekeurd wegens buitenspel...

Zo kan ik nog wel doorgaan, maar ik weet ook wel dat NAC wel eens goals heeft gemaakt, die onterecht waren.

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Slim? Gemeen? Geen van beide. Gewoon standaard procedure.

Volgende week RBC en daarna PSV. Ben benieuwd of we de eerste plaats kunnen pakken. :)

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  17. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heel vreemd, maar voor de mensen die zo'n last hebben van de uitslagen, die kunnen toch ook gewoon dit topic even niet lezen?

Of is dat zo raar...

18. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    het werd al eens eerder voorgesteld, maar is het niet gewoon beter om twee aparte topics te openen? een voor uitslagen en de ander voor de discussie.

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    of je drukt 2 x het spoiler knopje in..Net zo makkelijk lijkt me.En een beetje rekening houden met elkaar in een topic als deze lijkt me toch moetne kunnen

20. mars15

mars15 Guest

weinig stoelen meer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina