1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Precies.
    Tegen RBC mag het dan een buitenspel goal zijn geweest, ze hebben het daarna wel gewoon verder kunnen afmaken. Dat mis ik nu bij Ajax, wel zeuren over een scheids, maar iets zeggen over het spel dat kut was blijft uit. Ajax moet gewoon vanaf het begin voor de winst gaan, en niet nog in de laatste minuten zich herinneren dat er ook nog gescoord moet worden, want dat zie je de laatste wedstrijden steeds; is de nood hoog (laatse 5 minuten achterstaan of nog 0-0) dan wel ineens kunnen aanvallen en druk bij de goal kunnen houden...Doe dat dan wat eerder verdomme!

Helemaal waar.

Whahaha, ze wachten af? Ik ben blij dat ze dat juist niet doen, want anders kwamen de eerste aankopen pas over een jaar of 2. Ze kijken gewoon slim naar goede spelers die misschien toe zijn aan een andere club. Wat zou jij doen? Speler gratis, of speler duur moeten overkopen? Jonge, waar heb je het over? En welke spelers doel je op? Die van RKC; die wat eerst van Ajax al was, en welke nog?

En als een club dringend nieuwe spelers nodig hebt, wordt er meestal eerst gekeken welke goede spelers het makkelijkst (of het goedkoopst) zijn te krijgen, is wel zo logisch.

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax zit gewoon in de hoek waar de klappen vallen. Heel simpel. Blind zei het straks ook nog op tv. Een aantal verliespunten heb je aan jezelf te danken en een aantal door dwalingen van scheidsrechters.

Ik kan me herinneren dat Feyenoord en AZ vorig jaar ook zo'n periode hadden (misschien niet zo extreem). Het valt alleen nu op bij Ajax, omdat er nog niet zoveel wedstrijden gespeeld zijn. Dus sta je eerder in de middenmoot. Ajax staat maar 3 punten achter op de nummer 5.

3. mars15

mars15 Guest

cafe de sport was een rot uitzending... zaten alleen maar ajax mensen aan tafel...

dan nog zo rot boek... 1e vraag wat is het mooiste...

winnen in de kuip
    gebeurd helaas maar 1x in het jaar

nog van een forum

Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2005
  4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ehm, het is Je moeder is je moeder niet, je vader is een travestiet, Sneijder, Hoerenjong. :p

En hij verdiende het, gefrustreerd mannetje die Wesley, net als zijn maatje Nigel, DIEProod verdiende die, en wel 2 keer ook....

Fantastische sfeer in ieder geval gisteren, ouderwetse intimidatie, en Ajax weet daar na al die jaren nog steeds geen antwoord op.

5. mars15

mars15 Guest

hehe hulde was zeker nog lang feest na afloop

thuis gewonnen van ajax en feyenoord

6. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat voor moraal jullie 2 hierboven hebben, maar het lijkt nergens op. Sissende geluiden maken, mensen uitmaken voor hoerenjong of wat dan ook.

Trieste zaak en als dat de goede sfeer is in het stadion waar jullie het altijd over hebben, dan ben ik liever een nepsupporter dan dat ik me met dat soort praktijken bezig houd.

btw. er was ook nog een andere "de jong" die een rode kaart verdiende.

7. mars15

mars15 Guest

dat is voetbal jongen.. haat tussen sommige clubs... zoals mtthz al eerst zei hier.. hij ging ook op in de haat tussen ajax en feyenoord met de aankomst van de treinen

en rood voor de jong kon die geven ja was duidellijk te laat

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Blijft jammer dat dit het geval is imo. Jammer dat het voor veel mensen belangrijker is om tegen een andere club te zingen i.p.v. voor je eigen club..

Ben zelf Feyenoorder, en vind het op zich wel grappig dat het ff klote met Ajax gaat, omdat veel vrienden van mij voor de Amsterdammers zijn.. Dat zijn dus altijd wel leuke gesprekjes dan op maandag :cool:

Maar dat uitschelden/rellen omdat mensen voor een andere club zijn.... Suf.

9. mars15

mars15 Guest

Als je vaak in de kuip komt hoor je van zelf dat er nog veel meer gezongen word pro feyenoord

mooie actie van de ajax spelers

Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2005
  10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Bij FC Utrecht - Ajax is alles geoorloofd. O-)

11. mars15

mars15 Guest

Aanklager KNVB start vooronderzoek FC Utrecht-Ajax

Uitgegeven: 28 november 2005 13:10
    Laatst gewijzigd: 28 november 2005 13:13

ZEIST - De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek begonnen naar de incidenten die zondag hebben plaatsgevonden tijdens de wedstrijd FC Utrecht - Ajax. Dat heeft een woordvoerder van de voetbalbond maandag bevestigd.

Publiek scandeerde tijdens de wedstrijd racistische en beledigende spreekkoren. De Belgische scheidsrechter Verbist heeft daar in het geheel niet tegen opgetreden. Volgens de spelregels van de KNVB, die anderhalf jaar geleden zijn opgesteld, had hij de wedstrijd tijdelijk kunnen onderbreken of zelfs helemaal kunnen staken.

Niet alleen supporters van FC Utrecht hebben zich tijdens het beladen duel, door hun club met 1-0 gewonnen, misdragen. Fans van Ajax vernielden in het 'uitvak' talloze stoeltjes. De schadepost zou volgens FC Utrechts voorzitter Van Dop tienduizenden euro's kunnen bedragen. FC Utrecht zal de schade verhalen op de Amsterdamse club.

12. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    jij zegt dat het bij voetbal hoort. Ik vind het simpele zielen met een iq van een visstick.

Ik heb net trouwens de wedstrijd gezien in de herhaling van Versatel (had het gisteren niet gezien). Wat is Ajax weer bestolen. Zuiver doelpunt. Dieprood voor de beide "De Jongs" (waarvan die van Utrecht eerder waardoor de wedstrijd anders loopt) en een penalty. Althans Schalke kreeg er van de week wel een voor tegen PSV.

Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  13. mars15

mars15 Guest

waarom doen mensen zo kk gierig... om een kaart voor 200 procent door te kunnen verkopen :mad:

wil een kaart voor rbc-feyenoord maar heb nog niks tot nu toe

zowiezo 15 euro aan trein

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Als je weet dat mensen daar vaak/soms niet aan denken, plus het feit dat je mensen moeilijk kan gaan verplichten spoilers te gebruiken voor voetbaluitslagen, dan lijkt het mij logischer dat je dan gewoon nog niet in dit topic kijkt.

Maar goed, back to 'het voetbalspelletje'.

Ik heb in ieder geval weer genoten dit weekend qua voetbal. Ajax laat wederom zien dat het alles behalve in vorm is, Heracles eindelijk weer terug op de aardbodem en PSV zoekt ook nog even door.

Mooi weekendje, op uitzondering van de sneeuw dan...

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    'HSV maakt zich sterk voor Huntelaar'

EXCLUSIEF - Na de successen met Rafael van der Vaart maakt Hamburger SV zich sterk voor het aantrekken van Klaas Jan Huntelaar.
    Verschillende clubs uit binnen- en buitenland hebben meer dan gemiddelde belangstelling voor Klaas Jan Huntelaar, die bij SC Heerenveen nog onder contract staat tot medio 2007. Maar de Nederlandse spits staat er zo goed op bij Hamburger SV dat die club er veel aan gelegen is Huntelaar naar het noorden van Duitsland te halen.

Hamburger SV heeft Huntelaar verschillende keren bekeken. De scoutingrapporten laten zien dat de spits van Jong Oranje past 'in de toekomstplannen'.

Bron, Vi

16. mars15

mars15 Guest

wtf !

FC Utrecht-speler Di Tommaso overleden

Uitgegeven: 29 november 2005 11:24
    Laatst gewijzigd: 29 november 2005 11:47

AMSTERDAM - FC Utrecht-verdediger David di Tommaso is dinsdagochtend in zijn slaap overleden. De Fransman is 26 jaar geworden. Nadere bijzonderheden over de doodsoorzaak ontbreken.

Di Tommaso kwam vorig seizoen naar FC Utrecht. In zijn debuutjaar bij de club uit de Domstad werd Di Tomasso door de supporters uitgeroepen tot speler van het jaar. De Fransman was vaste basisspeler in de selectie van trainer Foeke Booy.

Hij begon zijn loopbaan bij AS Monaco en speelde daarna vier seizoenen voor Sedan.

17. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Idd WTF zeg :{

Daar wordt je wel weer stil.....

18. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, kan 't echt niet geloven. :mad:

19. mars15

mars15 Guest

goede speler

R.I.P

20. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    erg zonde. goede speler. te jong gestorven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina