1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heras

Heras Hackwerk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eigenlijk dat ie naar Ajax gaat, die weten alle goede spitsen om te scholen tot een kansloos eerste divisie niveau...

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die was er, maar die is al gesloten;)

David Di Tommaso is de nacht van maandag op dinsdag overleden. De Franse verdediger van FC Utrecht kwam aan zijn einde door een hartstilstand en werd 26 jaar.
    Di Tomasso kwam in de zomer van 2004 van Sedan naar FC Utrecht. Hij groeide direct uit tot een vaste waarde en werd vorig seizoen door de supporters van FC Utrecht uitgeroepen tot speler van het jaar.

De linksbenige Fransman speelde voordat hij naar Utrecht kwam zeven jaar in eigen land. Hij begon bij AS Monaco, waar hij bijna drie seizoenen meemaakte en verkaste tijdens het seizoen 2000/01 naar Sedan, waar hij uitgroeide tot een gewaardeerde kracht.

En dit dan:{

RBC draait ontslag Roks terug onder druk spelers

29/11/2005 14:11

RBC Roosendaal heeft er een opmerkelijke ochtend op zitten. Coach Dolf Roks werd ontslagen maar kreeg even later dankzij de steun van de spelersgroep, die verhaal haalde bij voorzitter Jan Pollemans, zijn baan weer terug.
    Roks nam dinsdagmorgen afscheid van zijn spelers met de mededeling dat hij was ontslagen door RBC en dat technisch directeur Rob Meppelink, die ook als assistent-trainer fungeert, zijn taken zou overnemen. De spelers van RBC kwamen in verzet en overtuigden Pollemans ervan het nog even aan te zien.

Ondanks de steunbetuiging is het nog maar de vraag hoe lang Roks nog te handhaven is. Alleen als hij met de nummer laatst van de Eredivisie snel resultaten gaat halen, lijkt de Zeeuw nog toekomst te hebben in Roosendaal.

RBC sprokkelde in dertien competitieduels tot nog toe drie schamele puntjes bijeen. Alleen tegen RKC Waalwijk, Sparta Rotterdam en Willem II verloor het niet. RBC staat dan ook muurvast op de laatste plaats. Het gat met Willem II, dat een wedstrijd minder speelde, bedraagt vijf punten. ADO Den Haag heeft zes punten meer.

Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  3. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    En dan besef je pas hoe snel het gebeurt kan zijn met je......

RIP voor deze talentvolle fransman

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig maar, dat het niet Ajax Supporters zijn geweest.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig maar, dat het niet Ajax Supporters zijn geweest.

6. mars15

mars15 Guest

vanavond staat ajax in het rechter rijtje :+ 10e dus _O_

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eerste van het rechterrijtje, krijgen we daar wel een schaal voor?

Misschien moeten we de KNVB maar lief aankijken ofzo:cool:

8. mars15

mars15 Guest

zal je net zien spelen ze gelijk :mad:

Ajax gaat spelers zoals Pienaar de Jong niet meer opstellen
    bron nos

Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2005
  9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hebben ze er ook een reden bij gegeven of iets? Ik vind dit namelijk nogal raar.. Als ze goed spelen op de trainingen kan je ze toch gewoon opstellen!

10. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Reden is, omdat ze het contract niet verlengen. Opzich vind ik dit wel logisch. Kan je alvast een nieuw team opbouwen, want laten we eerlijk zijn, zo goed gaat het nu niet.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De Jong zal nog wel spelen, omdat hij nog niet zeker is of hij weggaat.
    Ben benieuwd wie op de plaats van Trabelsi komt, dat was toch eigenlijk wel een van de weinige zekerheidjes in het team.

12. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat De Jong of Heitinga rechts achter gaat spelen. Crygera kan daar trouwens ook wel spelen, dus keus zat.:)

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    zag trouwens net ook op teletekst dat ook maxwell zijn contract niet verlengd.. Dit vind ik dus echt jammer, omdat ik maxwell een hele goede speler vind. Het is echt een van de betere spelers van ajax!

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    waarvan je maar moet afwachten of hij weer op z'n oude niveau komt..

Kijk naar Rosales.. Speelt top, raakt geblesseerd, en komt nu niet meer aan spelen toe.. Ik weet niet wat hij nu heeft, maar volgens mij gewoon tribune toch?

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik weet ook niet wat hij precies heeft.. Maar hij speelde altijd super. Ik hoop eigenlijk dat ajax degene die hun contract niet verlengen kunnen verkopen. Want dan krijgen ze er tenminste geld voor en hebben ze nog iets!

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik snap niet waarom Ajax tegenwoordig genoegen neemt met middelmatige spelers. Rosenberg.. aardige jongen, maar of ze nou echt dachten dat ie de potentie had om een wereldspits te worden? Echte vleugels hebben we ook niet dus ja de aanvoer vanuit het middenveld is al zo miniem.. laat staan dat de kansen die de 'spitsen' ( want in mijn ogen zijn het meer aanvallende middelvelders) krijgen verprutsen ze ook nog eens..

Ajax moet iemand voorin hebben met snelheid.. die een bal kan vasthouden zodat middenveld kan aansluiten. Maargoed.. de verdediging rammelt nog het meest aan alle kanten. Individueel hebben ze nu best goede spelers..daarom spelen ze ook niet altijd slecht..maar schiet die bal er dan ook keer in.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de verdediging wel degelijk erg goed.

Emanuelson is imo elke wedstrijd de enige die zich echt inzet voor de winst, Grygera is gewoon een stabiele verdediger, en Vermaelen lijkt het ook wel te gaan halen.
    Daarnaast is Trabelsi ook een topvoetballer, waar ik echt van baal dat hij weg gaat.

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    emanuelson is idd heel goed. Grygera laat nogweleens steekje vallen, maar ja het zijn goede spelers. Toch zit er ergens iets niet goed, misschien in de hoofden, anders zouden ze wel hoger staan. Naja de spitsen zijn gewoon crap, denk dat daar geen twijfel over is. En als dat slecht gaat..gaat alles slecht.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    idd.. als je geen goede aanvoer hebt van goals vanuit het middenveld, en je spitsen zijn ook nog crap, dan kan je het wel vergeten..
    (kijk naar PSV vorig jaar, VoH is niet echt veel beter dan een rosenberg, en hij scoorde ook niet, maar het middenveld wel, waardoor PSV kampioen werd.)

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Met de verdediging is qua verdedigen niks mis, Ajax heeft weinig tegendoelpunten. De opbouw kan mssn wel beter. Het probleem zit gewoon vooral in de aanval en in hun hoofden (heeft de media ook voor gezorgd)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina