1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Update 13.01 uur: Op haar officiële website heeft Ajax bekendgemaakt het selectiebeleid niet zal wal worden veranderd. Danny Blind heeft nog steeds de opdracht om naar zijn inzicht het sterkste elftal op te stellen.

Bij de samenstelling van het elftal heeft de duur van het contract dus geen invloed op de keuze van de technische staf. De Amsterdammers benadrukken dat er bij iedere selectiespeler wordt beoordeeld op basis van de prestaties.

Gelukkig maar.
    Maarja, voor hoever geldt 'het sterkste elftal'. :+

En misschien weet Fotein toch nog wat af van voetbal;

Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    'Zielenpoot' Wiljan Vloet wacht onderzoek

Wiljan Vloet moet zich mogelijk verantwoorden voor zijn verbale uitbarsting na FC Twente-Sparta Rotterdam (1-0). De aanklager betaald voetbal is een onderzoek gestart naar de coach van Sparta.
    Vloet verweet scheidsrechter René Temmink op emotionele wijze maar zonder onvertogen woord dat hij Sparta had benadeeld. Temmink zou volgens de Brabander in blessuretijd telkens 'als een Pietje Precies' hebben gefloten.

Toch liet de arbiter een vrije trap voor Twente zeker tien meter van de bewuste plek nemen. En uit de aanval die volgde, maakte Twente de winnende goal.

Nog op het veld confronteerde Vloet Temmink met zijn inconsequente gedrag. 'Die bal werd snel diep gespeeld. Als wij ons hadden kunnen organiseren, dan was er niets aan de hand geweest', aldus Vloet voor de camera's van Talpa.

Temmink weigerde uitleg te geven, iets dat Vloet 'maar flauw' vond en waardoor hij bleef aandringen. Temmink maakte Vloet vervolgens uit voor 'zielenpoot' en daar wond Vloet zich weer over op. 'Jij hebt gescholden en ik niet.' Temmink was op zijn beurt niet gediend was van 'de manier waarop' Vloet bij hem kwam.

Ik vind ze bij de KNVB echt zwaar kinderachtig. Als een trainer of speler ook maar iets verkeerds doet dan krijgen ze al meteen een straf. Maar ze moesten die zielige (en als je het mij vraagd de slechtste van europa) scheidsrechters, eens bij elk foutje wat ze maken schorsen! dan houden we echt niks meer over|:-

3. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook het middenveld bij Ajax is dik in orde, maar Om te winnen moet je scoren, en daar zouden de spitsen zijn toch echt voor moeten zorgen.
    Maar wanneer het met Ajax slecht gaat vind ik dat niet erg hoor;)

4. mars15

mars15 Guest

Vr 02-12-2005 20.30 Heracles Almelo Roda Jc -
    Za 03-12-2005 19.30 Rbc Roosendaal Feyenoord -
    Za 03-12-2005 19.30 Willem II Fc Utrecht Uitg.
    Za 03-12-2005 20.00 Psv Nac Breda -
    Za 03-12-2005 20.15 Az Sc Heerenveen -
    Zo 04-12-2005 12.30 Nec Vitesse -
    Zo 04-12-2005 14.30 Sparta Ado Den Haag -
    Zo 04-12-2005 14.30 Fc Groningen Fc Twente -
    Zo 04-12-2005 14.30 ajax Rkc Waalwijk -

zaterdag ook 1 kaart halen voor ado-feyenoord _O_
    en dan 11 dec feyenoord-psv:+

5. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer voor jou het is dus niet gebeurd en zal ook niet gebeuren *)

6. mars15

mars15 Guest

bram intresse om een kaart voor rbc-roda te kopen ?

voor heel weinig...

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee natuurlijk niet, Ajax is immers in topvorm! _O_ 8)

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, nee als ik zou gaan dan zou ik samen met een vriend me een kaart kopen, bij de supportersvereniging van Roda. Maar naar RBC gingen we niet;), hadden we al afgesproken. We gaan wel ff een kaart voor Roda - Feyenoord halen:cool:, voor de Gatorade cup. Kom jij ook??

Btw, hoe kom je dan eigenlijk zo goedkoop aan die kaart?, is niet voor het uitvak neem ik aan:D

9. mars15

mars15 Guest

ja ik ga naar roda-feyenoord voor beker.. ff lekker in de avond is nice..

kaart heb ik dan over voor rbc-roda omdat ik waarschijnlijk zaterdag toch naar roosendaal afreis en daar een kaart voor 35 euro haal. dit is een kaart voor rbc-feyenoord en voor rbc-roda

dus moet ik die van roda kwijt om toch nog wat geld te krijgen

in totaal is kaart plus vervoer zaterdag 50 euro :mad:

10. mars15

mars15 Guest

ik luister nu ook via radio utrecht kippenvell

Herdenking voetballer Di Tommaso in Galgenwaard

Uitgegeven: 1 december 2005 20:42
    Laatst gewijzigd: 1 december 2005 20:49

UTRECHT - In stadion Nieuw Galgenwaard in Utrecht is donderdag om 20.30 uur de herdenking van David di Tommaso begonnen. De uit Frankrijk afkomstige voetballer van FC Utrecht overleed in de nacht van maandag op dinsdag totaal onverwacht op 26-jarige leeftijd in zijn woning in De Meern.

In het stadion zitten volgens een woordvoerder van FC Utrecht 14.000 bezoekers. De stroom belangstellenden kwam al rond 19.00 uur op gang, toen de poorten van het stadion opengingen.

Tijdens de herdenkingsbijeenkomst doen achtereenvolgens FC Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop, trainer Foeke Booy en aanvoerder Jean-Paul de Jong het woord. De Utrechtse zanger van het levenslied Martin van Doorn zingt vervolgens een lied.

De dood van Di Tommaso heeft tot veel verslagenheid en medeleven geleid, getuige de inmiddels ruim 43.000 reacties op de website condoleance.nl. Di Tommaso kwam sinds anderhalf jaar uit voor FC Utrecht en werd in zijn eerste seizoen al direct door de aanhang van zijn club uitgeroepen tot speler van het jaar. De reacties op zijn dood komen echter vanuit alle clubs in het (betaalde) voetbal.

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dan ga je toch gewoon ook naar RBC - Roda, dan zie je tenminste eens een echte topclub voetballen:+

Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  12. mars15

mars15 Guest

Rapid Boekarest inmiddels 9 uit 3. Geen schande dus om door de aanstaande winnaar van de UEFA Cup uitgeschakeld te zijn.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel erg voorbarig Mars.. lijkt me niet dat hun het gaan redden tot het einde, ook al hebben ze 9 uit drie..

14. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0

was ijskoud in het stadion,maar prachtig!!!!

foeke booy gaf het shirt aan de vrouw van david,en zei dat er niemand ooit meer met nummer 4 speelt bij utrecht.
    om kippenvel van te krijgen.
    _O_

15. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Daar wordt je inderdaad erg stil van, zag het in het jounaal gisteren.
    Zeer indrukwekkend.

16. mars15

mars15 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2005
  17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het misschien een beetje overdreven dat Utrecht nooit meer met een nummer 4 speelt..

18. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt idd wat overdreven, maar dat is denk een mooi gebaar naar de familie toe. :)

Sedan, de club waar di Tommaso speelde voordat hij naar Utrecht vertrok, heeft trouwens bekend gemaakt om nummer 29 nooit meer te gebruiken. Ook dat vind ik goed gebaar. Hij heeft er vrij kort gespeeld en was alweer een tijdje weg. En toch doen ze nog zoiets _O_

19. mars15

mars15 Guest

NAC wacht al twee maanden op zege }:]

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, RBC op 30-09-2005 was de laatste zege :confused:. Zaterdag zal NAC het lastig krijgen tegen PSV. Over twee weken thuis tegen Ajax, dat moet lukken, als je kijkt in wat voor periode Ajax zit, mja voor NAC geldt hetzelfde.

In elk geval wint NAC Breda wel op 12-02-2006. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina