1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
  2. mars15

mars15 Guest

yes ik ga morgen toch

kan aan een kaartje komen _O_

3. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten ze tegen Ajax dan? , denk niet dat ze dat winnen Ajax wint wel :)

4. mars15

mars15 Guest

Zo. 12 feb 06: NAC Breda - Feyenoord 14:30u

altijd winnen in breda...
    altijd winnen in breda...

leuk om die kopjes van vak g na afloop te zien naast het uitvak en het bedrijventerrein met de bussen op te gaan

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Afscheid van DiTo was kippenvel....Prachtig

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Straks Roda op Tv, er moet vandaag echt gewonnen worden!

7. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ook wel dat Roda JC wint. Volgende week weer Roda JC op TV, maar ja dan zit jij zeker in het stadion :D

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt;) , naja, als ik dan weer beter ben zit ik in het stadion:{ (heb namelijk de griep:mad:)

Die snor bij RTL 5 zei trouwens dat kone verkocht is aan PSV, voor 9 miljoen + 25% van de doorverkoop.

Edit:// 1-0 voor Roda. De wedstrijd is bagger voor de neurale toeschouwer:{ , maar als roda straks met 3 punten naar huis zou gaan, dan maakt me dat geen moer uit_0/

Maarjah, zover is het nog lang niet

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  9. mars15

mars15 Guest

Feyenoord sprak met Klaas Jan Huntelaar

2/12/2005 11:25

Feyenoord en Klaas Jan Huntelaar hebben met elkaar gesproken. Vorige maand meldde Voetbal International al dat de Rotterdammers de topscorer van SC Heerenveen zien als dé nieuwe aanvaller indien Dirk Kuijt of Salomon Kalou vertrekt.
    Het Algemeen Dagblad bericht vrijdag dat Huntelaar onlangs sprak met coach Erwin Koeman en technisch directeur Mark Wotte. Feyenoord had daarvoor toestemming gevraagd en gekregen van Heerenveen, waar de jeugdinternational nog tot de zomer van 2007 onder contract staat.

Dat Feyenoord met Huntelaar praat is tevens een teken dat de Rotterdamse clubleiding er van uit lijkt te gaan dat ofwel Kuijt danwel Kalou de Kuip gaat verlaten. Afgelopen zomer stond Kuijt al in de belangstelling van een handvol Engelse clubs, terwijl PSV aan Kalou trok.

Feyenoord is niet de enige club die dingt naar de gunsten van Huntelaar. Ook Ajax, AZ en Hamburger SV zijn meer dan geïnteresseerd in de spits. Waarschijnlijk zal de hoogte van de door Heerenveen verlangde transfersom een grote rol spelen. De Friezen vroegen afgelopen zomer al zes miljoen euro aan AZ. En sindsdien zou de vraagprijs zijn gestegen, gezien de populariteit van Huntelaar.

10. mars15

mars15 Guest

wat een lul die vink 3 minuten laat lekker door spelen
    en kut CO'S

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha, was idd belachelijk. Maarjah, 3 heel belangrijke punten, maar het voetbal.................ERBARMLIJK.

Maargoed, volgend week thuis tegen NEC, dan zal het allemaal beter worden;)

12. mars15

mars15 Guest

NEC moet winnen staan ze nog boven ajax _O_

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nec mag van mij best winnen, maar niet tegen Roda:cool:

En dat zal ook niet gebeuren}:]

BTW, dat commentaar bij RTL 5 is wel zwaar ANTI - Roda zeg, Stelletje piemels:mad:

PSV neemt Koné definitief over van Roda
    PSV heeft de optie tot koop op Arouna Koné gelicht en de Ivoriaan definitief overgenomen van Roda JC, meldt VI. Met de transfer is een bedrag van negen miljoen euro gemoeid.

Koné speelt op dit moment al op huurbasis voor de Eindhovense club. PSV betaalde Roda een huursom van een miljoen euro en maakt nu nog eens negen miljoen over om de Ivoriaan definitief in te lijven.

In Eindhoven zijn ze te spreken over de prestaties van Koné. De 22-jarige aanvaller verdrong Jan Vennegoor of Hesselink uit de basis en scoorde vijf doelpunten in tien wedstrijden.
    Bron : VI

Dat is dus 10 miljoen euro, daar krijg je heel wat nieuwe xboxen voor:D

Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, in de AD staat een heel groot bericht over Kuijt en zn zeer goede conditie. Het komt omdat zn paragnost hem voor wedstrijden bestraald :+ Hij zal niet de enige voetballer zijn die aan dat soort dingen doet, maar ik blijf het een beetje vaag vinden. Stel dat Kuijt nou in Engeland gaat spelen, zal hij dan zn paragnost ook in Engeland laten wonen of zoekt hij er daar één?

15. mars15

mars15 Guest

160 wed achter elkaar spelen _O_

16. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond AZ-Heerenveen, toch wel de match of the week:) En ik zit in het stadion.

17. mars15

mars15 Guest

ik ga zo naar roosendaal rbc-feyenoord

wat mooi

http://www.aldegro.nl/david.wmv

Wat zijn de overeenkomsten tussen Sinterklaas en ajax??

Ze dragen allebij rood en wit

Ze hebben allebij negers in dienst

Niemand gelooft in ze.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hahahahaha... :{

Verander Ajax in Feyenoord, en je hebt hetzelfde antwoord... [​IMG]

Overigens, mooi gebaar van Feyenoord aan Ajax;
    Zo hoort dat.[​IMG]

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar...
    Maar kijk nou eens beide ploegen hebben van die straat-voetballertjes in dienst. Individueel kunnen sommigen wel het één en ander. Maar sámen, nee samen zijn ze niks.

Bij AZ staan trouwens altijd wel ongeveer 8 Nederlanders in de basis bij ajax en feyenoord niet.

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Feyenoord: een topclub, die de laatste 30 jaar maar liefst 3 keer landskampioen is geworden :+

Maak je daar eerst maar eens druk over :p

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina