1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar het is wel een schwalbe... Maar wat heeft het voor zin om op die scheids te kutten. Als wij er gewoon 2 inschieten hoor je er niemand over. Het is natuurlijk kut om zo een wedstrijd te verliezen, maar schiet er verdomme gewoon eens 2 in, ipv zitten zeuren van ja scheids dit en ja scheids dat. Het heeft gewoon geen zin, denk je nou echt dat we door gezeur en zielig doen uit solidariteit toch nog 3 punten krijgen? Ga toch weg, ga eerst maar weer wedstrijden winnen in plaats van iedereen de schuld te geven behalve jullie zelf. Ik wil mijn rood-wit weer zien...

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Amen brother. Amen _O_

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wel, dat is samen met Kalou kwalitatief bij Feyenoord de enige speler, zo simpel is het. Je kunt het willen of niet, maar de rest van dat elftal stelt maar weinig voor.

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Ik denk niet dat als je met je tshirts tegen elkaar komt al uit evenwicht wordt gebract en daardoor een overtreding begaat |:-

[Edit] Vrijdagavond live.. _O_ SC Heerenveen - Ajax _O_ (ik ben natuurlijk voor SC Heerenveen :9

Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  5. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ helemaal meet eens, vol van achter, gewoon rood moeten zijn

6. mars15

mars15 Guest

ajax - heerenveen ...

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei 'ie :{

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jij zij Heerenveen-Ajax.

Is nogal een klein verschil ;)

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je je nou niet 1x in houden?.Dat het niet kan is 1.Maar het taalgebruik waarmee je je weer kenbaar maakt is stront vervelend :{
    En zoals eerder aangegeven pienaar zal heus wel aangeklaagt worden met zulke duidelijke beelden.

Ik ben het trouwens niet geheel eens met je mtthz.Idd ze hadden gewoon moeten scoren.Maar zon beslissing zo vroeg in de wedstrijd drukt (mentaal?) een zware stempel op de wedstrijd.Een gelijk spel was imo terecht geweest aangezien zowel psv als ajax der niks van brouwde

10. mars15

mars15 Guest

ook smerig

kijk eens naar emanuelsons rechterhand bij het ingaan van duel er is wel degelijk een duwtje of het een strafschop is laat ik in de midden

Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2005
  11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ben je nou alleen maar bezig met het zoeken wat wel of niet smerig is van ajax?, sterk hoor:{ .Over die hand:Uit andere camera standpunten bleek dat er duidelijk geen contact was.

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Uit de andere camera positie zie je dat dat niet het geval was en dan lijkt het weer alsof ze met de benen tegen elkaar aan komen.

Anyways het was een fucking saaie wedstrijd met weinig hoogstandjes...

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt maar ik mag wel verwachten dat voetballers die bij Ajax spelen zich wel over enige veerkracht beschikken. Tuurlijk is PSV ook een goeie ploeg, maar ook zij maken fouten en dat moet Ajax zeker benutten, maar dat doen ze niet.

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk maar psv benutte die kansen net zo min.Er werden een paar grote kansen gemist (aan beide kanten).Kortom dan is 0-0 terecht en het zeer zuur dat psv er vandoor gaat met 3 punten

15. mars15

mars15 Guest

en terrecht amsterdamse ''vrienden''

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik dus zei en kan je nou is nokken met je stront vervelende post gedrag?.

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja, alstublieft! We weten dat je voor Feyenoord bent en alles wat ook maar iets met Ajax te maken heeft kraak je af of vind je op voorhand al kut. En het ergste is dat je alles zonder duidelijk uitleg van jou kant hier neerzet. Dus stop met dat vervelende post gedrag!

Edit: Ik negeer je zinloze post vanaf nu maar gewoon..

Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  18. mars15

mars15 Guest

man man het is toch terrecht geef hem maar een wedstrijd of 4/5

niet de eerste keer dat zoiets gebeurd rond pienaar he ?

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Noem eens wat andere keren dan?

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nu echt het iq van een holbewoner ? of heb je nooit leren lezen ?.Ik heb nu al 2/3 gezegt dat het idd terecht was en dat er vast en zeker ook wel een onderzoek zou komen.En wat boeit het nou of het wel of niet de eerste keer is ?.Als of er bij feyenoord allemaal van die heiligeboontjes voetballen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina