1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ik moet nog maar zien of Feyenoord wint van AZ en PSV

2. mars15

mars15 Guest

Ik ook helaas,

Maar als Feyenoord zondag wint van PSV, zie ik ze de week er op al helemaal onderuit gaan in Den Haag

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb jij even geluk dat Feyenoord niet van PSV gaat winnen :cool:

4. mars15

mars15 Guest

Real Madrid zet trainer Luxemburgo op straat

4/12/2005 21:53

Hij zat al een tijdje op de schopstoel bij Real Madrid, maar na het teleurstellende optreden tegen Getafe is het doek gevallen voor Vanderlei Luxemburgo.
    Luxemburgo wordt verweten de Madrileense sterrenformatie niet aan het voetballen te krijgen. Verschillende pijnlijke nederlagen, waaronder die tegen rivaal Barcelona, deden de positie van de Braziliaanse coach verder wankelen.

Na het optreden tegen Getafe achtte de leiding van Madrid de tijd rijp voor een trainerswissel. Het thuisduel werd weliswaar gewonnen met 1-0, maar tegenstander Getafe was in Bernabeu heer en meester.

Het vertrek van Luxemburgo volgde op een overleg dat voorzitter Florentino Perez had met de technische directeur Arrigo Sacchi en vice-preses Emilio Butragueño over de onhoudbare positie van de Braziliaanse coach. Zondagochtend had het duo een onderhoud met Luxemburgo.

Juán Ramón López Caro is aangesteld als tijdelijke eindverantwoordelijke. De trainer van de reserves van Real Madrid neemt de honneurs waar totdat er komende zomer een grote naam aan de slag gaat in Madrid. De namen van Fabio Capello, Rafael Benítez en Mourinho worden daarbij genoemd.

5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoorde ik ja.. was wel te verwachten. Dat mourinho trainer van real wordt vind ikzelf eigenlijk niet zo realistisch, maar goed. Hoop dat de volgende trainer real weer aan het voetballen krijgt:)

6. mars15

mars15 Guest

was de 5e trainer in 2.5 jaar tijd :confused:

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    het is daar nog erger dan bij Ajax :+

8. mars15

mars15 Guest

Binnenkort een referendum of we Limburg nu aan de moffen of de Belgen terug moeten geven.

ben op stage dan moet paar uur vrij vragen 2 denk maar zal wel niet mogen

AANGEPASTE VERVOERSREGELING VOOR RODA JC – FEYENOORD

Feyenoord-supporters die op woensdag 21 december aanstaande de bekerwedstrijd Roda JC-Feyenoord willen bezoeken krijgen te maken met een aangepaste vervoersregeling. Om verschillende redenen kon en wilde de Gemeente Kerkrade niet akkoord gaan met de regeling zoals deze al een aantal jaren bij de competitiewedstrijden geldt. Dit heeft geleid tot een regeling waarbij Feyenoord-supporters op eigen vervoer naar Limburg kunnen afreizen en het laatste traject per bus afleggen.

Het Parkstad Limburg Stadion ligt in een druk winkelgebied. Omdat de wedstrijd in de week voor kerst wordt gespeeld wordt veel drukte van winkelend publiek verwacht. Op zoveel drukte (geopende winkels én een voetbalwedstrijd) is de omgeving van het stadion niet berekend. Aanpassingen zijn noodzakelijk om te voorkomen dat er een grote verkeerschaos ontstaat. Andere argumenten om voor deze wedstrijd een aangepaste regeling te hanteren vormen het feit dat het hier een bekerwedstrijd betreft (verhoogd spanningsveld) en er niet bij daglicht wordt gespeeld.

De Gemeente Kerkrade wilde in eerste instantie een volledige buscombiregeling voor Feyenoord-supporters verplicht stellen. Daarmee ging de delegatie van Feyenoord (club en supportersvereniging) niet akkoord. Echter, vanwege het feit dat zowel de Gemeente Kerkrade en Roda JC zich al jarenlang opstellen als een uitstekend gastheer voor de Feyenoord-supporters was Feyenoord uiteraard wel bereid mee te denken. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een regeling waarbij Feyenoord-supporters op eigen vervoer naar Limburg kunnen afreizen en het laatste traject per bus afleggen. De bussen vertrekken vanaf parkeerplaatsen bij Nedcar in Born. Daar worden toilet- en cateringvoorzieningen getroffen, en zal de toegangscontrole voor het stadion worden uitgevoerd door veiligheidspersoneel van Feyenoord Als de toegangscontrole naar wens verloopt, kan deze bij het stadion achterwege blijven. De Feyenoord Supportersvereniging organiseert vanuit Rotterdam een busreis naar de wedstrijd. Meer informatie hierover op www.FeyenoordNet.nl.

Zowel Roda JC als de Gemeente Kerkrade wenst te benadrukken dat deze regeling absoluut niets te maken heeft met het gedrag van de Feyenoord-supporters. Daarover is men in Kerkrade zeer te spreken. De bijzondere omstandigheden waaronder deze wedstrijd gespeeld wordt maken de aanpassingen echter noodzakelijk. Feyenoord beseft dat haar supporters worden opgezadeld met extra ongemak maar hoopt op begrip voor de situatie.

De kaartverkoop voor Feyenoord-supporters start op woensdag 7 december aanstaande.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :{

Waar slaat dat nou weer op?:confused:

10. mars15

mars15 Guest

weet je hoever het is om te reizen naar kerkrade 3 uur in de bus pff

maar voor de rest een grapje maar word middennacht thuis :mad:

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Feyenoord heeft het de laatste twee jaar flink moeilijk gehad in de Hofstad

2003-2004 ADO Den Haag - Feyenoord 2-2
    2004-2005 ADO Den Haag - Feyenoord 2-0

Ik zal me niet aan een voorspelling wagen voor de Feyenoord tegen PSV. De ene keer winnen onze Rotterdamse 'vrinden' en daarna onze 'makkers' van PSV.

12. mars15

mars15 Guest

:: Last Matches ::
    12-12-04Fey PSV 3-3
    21-09-03Fey-PSV 1-3
    18-05-03Fey-PSV 3-1
    16-12-01Fey-PSV 0-0
    25-02-01Fey-PSV 1-2
    28-11-99Fey-PSV 1-0

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah zo.:p
    Tjah, het zal denk ik wel een mooie wedstrijd worden, dus je moet er toch iets voor doen.;)

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Heel wisselend. Was overigens nog een spectaculaire wedstrijd vorig jaar

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wacht maar marsje:mad:

Wij (MOFFEN:cool:) maken jullie echt af 21 december_0/

16. mars15

mars15 Guest

alweer :+

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehehe, ja alweer:p

18. mars15

mars15 Guest

van de week arsenal-ajax

Ik ken nog wel iemand, die een stuk of 380 kaarten te koop heeft, muhahahahahaha! }:]

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Jammer dat ik niet zo snel naar Londen kan:cool:

Verwacht zelf 3-1 voor Arsenal.
    Een van mijn favoriete buitenlandse clubs. Ben er een keer geweest, was al een tijd geleden. Arsenal-Portsmouth. Wat een tijden_O_

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Arsenal is ook 1 van mijn favoriete clubs. Ben er zo'n 5 jaar geleden ook geweest. Arsenal - Newcastle United! Echt een mooi stadion daar, middenin een woonwijk. Echt een mooie sfeer!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina