[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Beetje gefrustreerd:{

Cocu trouwens net wel geluk gehad dat hij alleen geel kreeg

2. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    zo... het xboxworld forum is dus verkracht met voetbal :confused:

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, maar de tijd dat voetballers nog clubliefde hadden in plaats dat ze de bal als een euroteken zien en als ze hem erin trappen alleen maar denken: ''W00t bijna extra geld'' in plaats van ''Hier help ik mijn club mee!''.
    Daar word ik wel een beetje gek van ja :).

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar dit zijn moffen aan de juiste kant van de grensO-)

5. mars15

mars15 Guest

dat we het ooit nog eens waren joh :9

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind farfan een minder misselijk mannetje dan kalou eerlijk gezegd.. En ik vind jou nog misselijker dan kalou.. Iedereen wordt er een beetje ziek van dat je alles maar dan ook echt alles loopt af te kraken zolang het niet van feyenoord is! Kap daar nou eens mee.. Je wordt er echt niet populairder op!

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Voelt liefde [​IMG]

8. mars15

mars15 Guest

Man ik leef ten minste met het voetbal mee.. Waarom zou Kalou een misselijk mannetje zijn ?

paar redens voor ?

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    WK-loting: Duitsers nu al bang van Nederland

6/12/2005 18:27

De alarmbellen zijn gaan rinkelen in Duitsland. Tenminste, bij sensatieblad Bild. 'Al in de groepsfase stuiten we op Nederland', kopte het boulevardblad direct nadat de indeling voor de WK-loting bekend was geworden.
    'Als we vrijdag tijdens de WK-loting pech hebben, dan loten we in de voorronde al de beresterke Nederlanders.' Bild stelde een Hammergruppe samen, een zogenaamde groep des doods, waarin naast Duitsland en Nederland ook plaats is voor Zuid-Korea en Ivoorkust.

Liever ziet Bild het anders, zo blijkt uit de gewenste Jubelgruppe waarin Zwitserland, Togo en Trinidad en Tobago de opponenten zijn.

'Na het EK van 2004 moet Die Nationalelf misschien weer tegen Holland strijden om door te komen. Dat zal niet makkelijk worden: onder nieuwe bondscoach Marco van Basten hebben de Hollanders pas één keer verloren, met sterren zoals HSV-regisseur Rafael van der Vaart en ManU-spits Ruud van Nistelrooy. Dus: duimen draaien bij de loting om te voorkomen dat de groepsfase niet Käse wordt: in het honderd loopt.'

:p

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, zijky, is dat jou probleem?

Oh, die "i" en die "j" in je naam, even laten veranderen in een "e" en een "i"? en dan ipv de "y" een "erd"? Dan snapt iedereen meteen wat je bedoelt _0/

Wel netjes van PSV trouwens dat ze gewonnen hebben van Fener..
    Heb het niet gezien, had er niet zo'n zin in vandaag..

Btw.

Snap het dik gedrukte niet helemaal.. wat bedoelen ze ermee?

Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die voetballers van tegenwoordig niet, dat ze al zo vroeg weg gaan bij de club waar ze zijn opgeleid. Dat een Vlaar weg wil bij AZ naar Ajax is logisch, want dat betekent een grotere internationale club. Dat AZ het de laatste 2 seizoenen leuk doet verandert daar niets aan.

Ajax is de top in Nederland (samen met PSV en Feyenoord, voordat anderen beginnen te blaaten). Dan is het raar dat je op je 21e al "toe denkt te zijn" aan een nieuwe uitdaging. Enige loyaliteit is de voetballer van tegenwoordig vreemd en het geld heeft alles kapot gemaakt.

Kijk bijvoorbeeld maar naar het bericht dat het voor PSV financieel aantrekkelijker is om de UEFA cup te spelen dan de CL. De clubs uit de grote landen krijgen meer geld dan bijvoorbeeld een PSV. Wat is dat voor beleid? Hoe houd je de grote clubs groot en de kleine clubs klein.

Laat De Jong maar lekker rotten bij een club waar hij nog niet aan toe is en zijn hele carriere verknallen. Leuke voetballer hoor die De Jong, maar er zijn er 13 van in een dozijn. De situatie met een Van Persie is bijvoorbeeld heel anders, want zijn positie bij Feyenoord was een uitzichtloze. Komt bij dat hij een natuurtalent is met bijzondere kwaliteiten en een De Jong is dat niet.

12. mars15

mars15 Guest

dat die van de totale wedstrijden van brazilie binnen zoveel tijd hebben moeten spelen

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij moet over de afgelopen weet ik veel hoeveel jaar inhalen, om een werkvergunning te krijgen? :confused: (*Snapt het nog steeds niet :+ )

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, er zijn sterke regels in Engeland omtrend het binnenhalen van spelers in de Engelse competitie. Dit waarschijnlijk om de kwaliteit hoog te houden, de preciese reden weet ik ook niet. Maar 1 van die regels is dat een speler minstens 75% van alle door zn eigen land gespeelde internationals moet hebben gespeeld voor dat land, om toegelaten te worden in Engeland, en dan te mogen spelen voor een Engelse club. Kortom, Chelsea heeft pech, want Alex heeft dit jaar nog niet aan die eis voldaan(en zal dat ook niet meer kunnen doen) dus zal hij denk nog wel even bij PSV blijven.

15. mars15

mars15 Guest

nog 2.500 kaarten te koop voor feyenoord-psv

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik was het nooit eens met de term Mickey-Mouse competitie als het om Nederland ging, maar nu is wel zo bedroevend slecht qua kwaliteit.. dat ik het er nu wel mee eens ben. :{

het niveau was al laag, maar nu rennen ze al helemaal beetje achter bal aan.
    Ik ga me maar richten op de engelse competitie ofzo, daar zijn zelfs wedstrijden van de laagste ploegjes nog spannend om naar te kijken :)

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kan me nog herinneren dat je nogal pissig was op Kalou toen hij aan het flirten was met Eindhoven:cool:

@God's Gamer: In Engeland hanteren ze de regel dat als een Engelse club een speler van buiten de EU wilt halen, die betreffende speler minstens 75% van de interlands van zijn thuisland heeft moeten spelen afgelopen twee jaar. Daar voldoet die Alex niet aan. Om dezelfde reden was een transfer van Trabelsi naar Arsenal een paar jaar geleden misgelopen, aangezien hij minder dan 75% van de wedstrijden van Tunesië had gespeelt.

Om die regel mag een Engelse club Salomon Kalou ook niet kopen, zolang hij geen Nederlands paspoort heeft.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    hèhè, nu snap ik het ;) Ik vond het steeds vreemd, 75% van 100 jaar voetbal geschiedenis? 8)

19. mars15

mars15 Guest

vond dit nog ergens

redenen waarom psv kut is.....

- Farfan alleen maar schwalbes maakt

- ze kunnen zelf geen spelers opleiden

- zonder geld van philips is niets meer dan een roda of twente voorstellen

- ze een lomp publiek hebben dat alleen maar "Boeren! Boeren!" kan roepen

- ze gewoon kut spelen maar toch steeds winnen

- ze denken dat ze beter dan Ajax en Feyenoord zijn

- ze een jaarlijks tekort van 10 miljoen euro hebben en dus Koné en Simons helemaal niet hadden kúnnen kopen

- Jan Vennegoor of Hesselink gewoon een sukkel is

- Eindhoven gewoon een boerengehucht is

- er bij het kampioensfeest maar 5000 man staan

- ze geen eigen traditie hebben

- er bij een doelpunt zeer foute muziek door dat stadion galt

- "Simply the best" gewoon een kutnummer is

- ze niet eens een behoorlijke stadionspeaker kunnen aannemen die een beetje slim is

- er maar één klassiek in Nederland is: Feyenoord - Ajax

- Rob Westerhof moet ophoepelen met zijn idee voor maar 16 clubs in de Eredivisie

- Guus Meeuwis en Pieter van den Hoogenband fan van PSV zijn

- de jeugd van PSV alleen maar marocs voortbrengt

- ze altijd geluk hebben: penalty tegen Ajax, penalty tegen NAC Breda (Farfan = duitser)

- ze met 3-0 van Fenerbahce en Schalke 04 verliezen

- hun kidsclub de Foxyclub heet: wat is dat nou weer voor naam? Meer een naam voor een hoerentent...

- ze ook al een trieste naam voor hun magazine hebben: PSV inside... lekker origineel

- ze al 5 jaar hetzelfdee uitshirt hebben

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geen nadeel vind ik. Elk jaar een nieuw shirt is puur en alleen voor de commercie, een term met een negatieve bijklank als het om voetbal gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina