1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

yup maar klopt ook niet dit jaar hebben ze een nieuwe

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Paar stukjes eruit gelicht.
    Nog niet echt veel van gezien nee. Affelay doet het aardig, en doet goed mee. Aissatti is erg overschat, is zeker niet slecht, maar als hij niet in een goed team meeloopt, stelt het niet zo veel voor.
    _O_ Een goed clublied hoor je niet idd.
    Das idd erg kut.
    Moehahaha.
    Koné is nog niet gekocht, maar die zal nog wel komen. Hoe het lukt steeds schulden te behouden vind ik ook maar dom. Stadion is niet eens van hun, moet gehuurd worden.
    Meesterlijk. Ronald KOEMAN! (uh onee, dat is Waterreus natuurlijk).
    Liever andersom, maar je hebt gelijk.;)
    Idioot idee inderdaad.
    _O_

Jammer dat De Jong niet meer verder wil met Ajax. Was toch zeker een belangrijke speler, ookal speelde hij jammergenoeg niet mee. Ik hoop wel voor hem dat hij bij zijn nieuwe keuze een basisplaats weet te winnen, want anders heeft het bar weinig nut.

Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  3. mars15

mars15 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2005
  4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Aissati overschat? Dat snap ik niet helemaal. Dat is meer jaloersheid dat Ajax talenten heeft die er niet uit komen en PSV wel. Ik ben zelf Ajacied hoor, maar Aissati is echt erg goed. Volgens mij was het tegen Milan, had 'ie 40-50 balcontacten die wedstrijden en 1 keer balverlies. 1 keer! Jongen van de toekomst, absoluut...

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eindelijk zijn we het een keer met elkaar eens mars15_O_

Wij staan ook bekend van 'Only sing when you're winning', maar in Eindhoven zijn ze geen haar beter.

6. mars15

mars15 Guest

hehe ja..
    en dan die co gister de psv supporters echt de 12e man van psv.. ongeloofijk wat een gezang jaja :{

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Vooral dat EYYYYYYYYYYY HOWWWWWWWWWW & BOEREHHHHH is echt van een te laag niveau. Niet dat 'en wie niet springt'een topper is maar ok. Btw, die deed PSV gisteren ook. Ik vind ook dat de media PSV ophemelt.
    Als Ajax of Feyenoord iets fout doen word het groot uitgelicht en overdreven in de media. Als Ajax de 2de ronde berijkt, staat dat niet eens op tt 101, terwijl PSV's overwinning hoofdnieuws is op telekest en bovenaan op tt 101 staat.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg ook niet dat hij slecht is, maar hij wordt beter gezien dan dat hij is, door de media. Doordat PSV zo goed draait, kan een talent als hij, goed meedoen. Als Aissati in een minder goed draaiend elftal mee moest spelen, zou hij veel minder goed lijken dan nu (ook al heeft hij dan dezelfde kwaliteiten). Dat het een groot talent is, en een jongen voor de toekomst is, kan ik niet ontkennen.

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind hem ook niet uitzonderlijk. Hij doet wat hij moet doen en maakt daarbij weinig fouten, maar scoren, een beslissende paas geven, een bal erin koppen, een vrije trap erin schieten, corners nemen, etc: ik zie het hem allemaal niet doen.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    _O_
    Eindelijk, iemand die het ook ziet en zegt. Ik wordt hier al maanden (!) ziek van.
    Die commentator van gister is zo pro-PSV, ongelofelijk, elke bal die een PSV-er aanraakt is geweldig.

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    @ Ruttyx:
    Daar is ie ook niet voor. Controleren, verdelen. Hard werken en zorgvuldig voetballen. Hij laat het team draaien en dat is echt knap op die leeftijd. Maar goed, sommige vinden hem niet bijzonder, kan ik me wat voorstellen. Hij wordt alleen wel heel erg goed en gewild, denk ik.

12. mars15

mars15 Guest

maar wat denken we van zondag

feyenoord - psv

1,2,3

denk een 1,
    2-1 overwinning

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Saaie 0-0. PSV gaat verdedigen, Feyenoord krijgt kansen maar kan die jammergenoeg niet benutten.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik gok zelf op een gelijkspel 1-1

15. mars15

mars15 Guest

}:] Van der Vaart succesvol geopereerd
    ze heet nu Rafaella...

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 denk ik zondag. Ik weet niet waarom. Maar PSV heeft zoals ze gisteren al zeiden aardig wat blessures nu. Veel pijntjes na gisteren. Feyenoord heeft Europees niks te doen, dus die zijn er klaar voor zou ik zeggen.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik denk ook dat dit een van de betere spelers op de nederlandse velden kan worden.

Enige nadeel wat hij heeft is dat hij niet voor Ajax speelt, dus het zal wat langer duren voordat hij bij het nederlandse elftal zit ;)

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Toegegeven: Van Basten houdt nogal veel van Ajax.

Wat me ook opvalt bij de media die PSV verheerlijkt; er worden, ook al winnen ze, soort van nadelen gezocht die in de afgelopen week hebben plaatsgevonden. Is ook zo bij AZ (ze winnen in het weekend, ''Knap hoor! Europees gevoetbalt afgelopen donderdag, lange reis achter de rug, en dan toch nog kunnen winnen!''). Ze winnen, is goed, maar door dit soort dingen lijkt het nog geweldiger dan het is.

19. mars15

mars15 Guest

Heracles Almelo en Anderlecht zijn akkoord over van Walter Baseggio. De 26-jarige middenvelder is ongelukkig in de Belgische hoofdstad Brussel en moet zelf nog een akkoord zien te bereiken met de Almeloërs.

Baseggio mag vertrekken bij Paars-Wit. Heracles zou hem eveneens kunnen kopen, maar de club van trainer Peter Bosz vindt de vraagprijs te hoog. "Daarom willen wij hem huren. Ik hoop hem te kunnen overtuigen dat het voor zijn carrière goed is als hij een tijdje in Nederland komt spelen."

"Hij kan ons zeker helpen, want we komen voetballend vermogen tekort en die jongen kan gewoon heel goed voetballen. Baseggio kan als verdedigende middenvelder maar ook links op het middenveld prima uit de voeten."

die moet naar Feyenoord man de top speler van anderlecht

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Raar maar waar; deze, zogeheette, topper ken ik totaal niet. Nog nóóit van gehoord. Heeft iemand een filmpje van hem?
    Zelfs mijn 2 jaar jonger broertje kende hem.:eek:

En dan vindt Wilhelmsson Ajax geen vooruitgang, Heracles volgens Baseggio wel.:confused:

Laatst bewerkt: 7 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina