1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

geen uitslagen vermelden :p ik doe is mee

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    hoe veel is het eigenlijk geworden? Want ik ben pas net thuis uit mijn werk en heb het niet kunnen zien. Zo te lezen was het een kut wedstrijd dus!

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat je Ajax bedoelt? Die speelden 0-0, maar zo een slechte wedstrijd was het nu ook weer niet. Ik vond dat Ajax wel redelijk goed speelde, maar Arsenal speelde natuurlijk ook niet voluit.

Wel jammer dat Benfica door is, nu loopt Portugal weer punten uit op het Nederlands Voetbal in de Uefa Country Ranking :mad:

4. mars15

mars15 Guest

ja dat is zonde. toch vind ik dat ruud weg moet bij man utd. ze brengen niks meer daar.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waar moet hij dan naar toe gaan? De enige clubs die echt een verbetering voor hem zouden zijn, zijn Chelsea,Real Madrid,Barcelona,Ac Milan en Juventus. En al die clubs hebben al topspitsen, misschien Chelsea niet echt maar daar zou ik niet naar toe gaan.

Dus heel veel clubs blijven voor Ruud niet over

6. mars15

mars15 Guest

Temmink zal worden vervangen door Ruud Bossen. De KNVB besloot daartoe omdat Temmink vrijwel zeker mikpunt zou worden van kwetsende spreekkoren van supporters. Feyenoord en PSV trappen zondag om 12.30 uur af in De Kuip.

bossen bossen je moeder is een hoer !
    zal die bossen nooit vergeten :mad:

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap wel dat Ajax hem niet wilde hebben, vooral als hij zo speelt. Gaat voor eigen succes, kapbeweging, nog een truc: bal kwijt :confused:. Hleb is wel een goede speler, alleen die actie op Maduro was zeer vekeerd. Zag er er pijnlijk uit.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Slecht Quincy speelde erg slecht. Robin ''je blijft een kakkerlak'' van Persie viel opzicht wel redelijk in, had ook nog een grote kans. Achja staat wel mooi, maar 1 nederlaag in de Champions League:cool:

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, en ondanks dat Arsenal niet top en met z'n topspelers speelde is een 0-0 toch een hele nette uitslag.

Btw, iemand de goal van Del Pierro nog gezien? Een beauty _O_

:)

Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  10. mars15

mars15 Guest

kut naam zeg dat stadion...

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt mooi nieuws, Tegen z'n oude cluppie z'n afscheidswedstrijd spelen.

Als het ff kan, ga ik heen :D

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja vind ik ook :) Ajax heeft Bergkamp toch altijd nog is terug willen hebben en nu is hij in ze laatste wedstrijd en Arsenal en een beetje Ajax. En die naam: Tsja, sponsor=geld. Maar was Fly Emirates niet eerst sponsor van Chelsea?

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, niet nu nog??

Maar goed, Phillips heeft ook een groot aandeel in de Arena toch?

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. Ik ben er 2 maanden geleden nog geweest. Het is een kort stukje van Highbury af, is een groot en patserig stadion, met inderdaad een kutnaam.

Ik kan het zeker begrijpen dat de Arsenal fans het zeer moeilijk gaan krijgen om Highbury te verlaten.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lang leve de commercie :{

Maarja, kan het me wel voorstellen.Ze hebben bij Arsenal geen geldboom zoals Chelsea dat heeft dus ze moeten wel proberen om op een of andere manier aan wat extra centjes te verkopen.

Volgens mij heeft straks tijdens het Wk bijna elk stadion een sponsor-naam

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, het viel aardig tegen. Quincy was gewoon slecht. Na die ene wedstrijd tegen Japan op WK -20 is er weinig overgebleven van de dribbelaar.

17. mars15

mars15 Guest

stadion is van binnen niet zo, zit een sintelbaan om heen he :{

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Meen je niet? Dus de Engelse sfeer van dicht op het veld verdwijnt hier mee:{
    Wat zonde

Nog altijd even geliefd in Amsterdam

Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grappige foto. Zou dat ook in 1 beweging zijn gegaan met z'n allen?:+

Commentator zei wel dat V. Persie werd toegezongen door de Ajax-aanhang.:confused:

Over middelvingers gesproken, die van C. Ronaldo was ook mooi, tegen de Benfica-aanhang.

20. mars15

mars15 Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina