1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie geen sintelbaan bij het nieuwe stadion van Arsenal hoor... Kijk zelf maar

Alhoewel je wel, net zoals in de Arena, zo'n lelijk veldje achter het doel hebt.

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0

Toegezongen? :+
    Dat was dus gister, lekker toezingen :D.

3. mars15

mars15 Guest

ja die van gelder is dom joh

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whahaha inderdaad. Kon het me al niet voorstellen. De commentator ziet het verschil tussen de Arsenal- en Ajax-aanhang niet.

5. mars15

mars15 Guest

Rechtbank geeft Salomon Kalou gelijk

De rechtbank van Rotterdam heeft het beroep van Salomon Kalou tegen de beslissing van minister Verdonk om hem niet in aanmerking te laten komen voor de versnelde procedure tot naturalisatie gegrond verklaard. Daarmee is het besluit vernietigd en komt Kalou alsnog in aanmerking voor de versnelde procedure.

Gepubliceerd op: 9 december 2005
    Bron: Feyenoord

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat zijn het toch een leuke allemaal mensen he? :D

|:-

Ik zeg dit trouwens niet omdat ik voor Feyenoord ben hoor. Andersom vind ik het net zo suf. Ook daar is dat domme vee te vinden.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja dat je nou achter je club staat ok, maar om nou masaal een beetje als een meute geestelijk gehandicapten iemand op die manier gaat bestoken dan vraag me ik me af en toe wel af waar hun verstand zit...

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij een verkeerde conclusie. Verdonk moet de zaak opnieuw bekijken en bepalen of hij in aanmerking komt voor een versnelde procedure.

M.a.w. nog geen uitsluitsel.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Amoah van Vitesse gaat in de winterstop naar Dortmund en v. Persie heeft bij Arsenal bijgetekend tot 2011

Ben benieuwd naar de loting van vanavond, ik hoop nog steeds dat Nederland-Duitsland de openingswedstrijd wordt _O_

10. mars15

mars15 Guest

was bij de training vanochtend

kk veel media, ook sier de vos van talpa
    nog geinterviewd door omroep brabant stelletje boeren

maar werd niks gezegd door feyenoorders, alleen lodewijks gewoon voor zich zelf niks over kalou

11. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Laat Kalou maar lekker bij zn broer voetballen waar ie hoort juist ja IVOORKUST en geen NEDERLAND!

We hebben van Persie al en Dirkie Kuyt en evt nog Castelen.

Opstelling Nederlands Elftal WK 2006

Van der Sar

Kromkamp Boulahrouz Mathijsen Gio

Davids Van Bommel Vd Vaart

Kuyt Van Nistelrooij Robben

Van bommel kan gewisseld worden met Maduro hangt van het soort wedstrijd af
    Kuyt harde werker , van der Vaart overzichtelijk , Van Nistelrooij goaltjesdief, Robben snelheid en scharen ;)
    Van der Sar ervaren betrouwbare goalie
    Centrum met Boula en Mathijsen kan ook B.Obdam spelen

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfbedacht?
    Ik denk dat Sneijder meer kans maakt dan Davids én Van Bommel..
    En dat baseer ik niet zozeer op kwaliteiten, puur op meneer van Basten's keuzes

13. mars15

mars15 Guest

zelf geschreven

Column nummer 3 : Guus Hiddink [09-12-05]

Column nr 3 thema Feyenoord - PSV

Deze column is ter afsluiting van het thema van Fr-Fotopage over de wedstrijd Feyenoord - PSV. Zondag is het dan zover dan spelen de nummer 1 en 2 tegen elkaar in Rotterdam. Er is veel te doen over deze wedstrijd maar daar gaat het in dit stukje niet over. Hier onder vind u een stukje dat gaat over de trainer van PSV, Guus Hiddink. Iedereen of ze nou voor PSV zijn of juist tegen PSV zijn, iedereen is het er over eens dat Guus Hiddink eigenlijk wel de beste Nederlandse trainer is op dit moment. En zeker ook 1 van de beste trainers van Europa, het zou daarom niet gek zijn als Hiddink aan het einde van het seizoen de vacature in Madrid op zich neemt en trainer van het grote Real Madrid zou worden. Hiddink was ooit al trainer in Madrid, dus waarom niet ?

De vraag is natuurlijk hoe komt het dat Hiddink toch altijd succes haalt. Bijna nooit gaat Hiddink onder uit. Het lukt hem om van een kleine ploeg/land een succes formatie te krijgen. Met het WK in 2002 was het Hiddink die al daar voor bezig was met Zuid-Korea om een goed elftal op te been te krijgen met onder andere voormalig Feyenoord speler Song. Dit ging goed en Zuid-Korea verloor pas in de halve finale met 1-0 van Duitsland. Het succes was toen over want er werd ook verloren met 2-3 van Turkije. Hiddink had sinds die tijd geen nationale ploeg meer onder zijn hoede. Maar een paar maanden geleden koos Hiddink er voor om toch weer een uitdaging aan te nemen. Deze keer werd het Australië voor hem. En ook dit lijkt weer goed uit te pakken. Australië heeft zich geplaatst voor het WK komende zomer in Duitsland. Met voormalig Feyenoord speler Brett Emerton.

Ook als trainer van een club kan Hiddink het nog altijd. Vorig jaar werd er onder zijn leiding, de halve finale van de Champions ? League gehaald. Tergelijke tijd werd PSV ook weer kampioen van Nederland. En won het als toetje ook nog eens de Amstel Cup van Willem II. Ook dit jaar ligt PSV weer op schema. In de Poule met AC Milan, Fenerbache en Schalke 04 werd er overwinterd, ondanks dat ze verloren in Turkije en Duitsland. Zit PSV in de 2e ronde van de CL. In deak competitie staat PSV nu boven aan. Met 3 punten verschil van AZ en ons Feyenoord. Hopelijk weet Feyenoord zondag te winnen van PSV zodat de stand weer gelijk is. En kan Feyenoord misschien dit seizoen PSV nog verassen door kampioen van Nederland te worden. Maar hiervoor moeten we eerst zondag niet verliezen van PSV. En de lastige maand december goed door komen met veel wedstrijden, PSV thuis, Ado uit, AZ thuis, Willem II thuis.

:: Marcel ::

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Netjes:cool:

Alleen jullie hebben toch meestal geen moeite met Willem II thuis (*denkt aan vorig jaar*)

15. mars15

mars15 Guest

Klopt,
    maar meer ook psv, ado en az

16. mars15

mars15 Guest

aardig gek

Maduro mist decemberwedstrijden

Amsterdam, 9 december 2005
    Ajax moet het zeker drie tot vier weken stellen zonder Hedwiges Maduro. De middenvelder raakte woensdag in de Champions Leaguewedstrijd tegen Arsenal (0-0) geblesseerd aan zijn rechterenkel. Onderzoek in het ziekenhuis leerde vrijdag dat de banden in het gewricht zijn verrekt.

We didn't won the most prices in the land.
    We don't have the most money in the land.
    We don't have a roof on our stadium.

We have the best supporters in the land.
    We have the most fanatic.
    We have the hardest.
    We have the best grass in our stadium.
    We won as first the Europe and World Cup in the land.

Don't tell us what is more important, we already know it.
    And we are proud of it too.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2005
  17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    HE-LE-MAAL mee eens!!!

Ik ben geen racist, maar ik hoef echt geen buitenlanders in het nederlandselftal:mad:

Ik bedoel waar staat dat woord nederland dan nog voor, in nederlandselftal. Als we iedereen maar ff gaan nateuraliseren.:confused:

18. mars15

mars15 Guest

en kalou _O_

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Overdrijven is ook een vak.

Het gaat maar om 1 speler.

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind ook dat Kalou lekker met Ivoorkust moet spelen.

1) NL heeft al genoeg goede spitsen
    2) Dennis Bergkamp woont toch ook al zeker 10 jaar in Engeland, maar doet toch ook niet mee in het Engelse efltal :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina