1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Pienaar deed moet gewoon gestraft worden, en zwaar ook. Onsportief gedrag.
    Deze top voetballers hebben een voorbeeld functie. 5 wedstrijden om zijn minst.

En nee ik ben geen feyenoorder, mijn club heeft gewonnen van ze!! Super prestatie

2. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    En ook nog met een ongeloofelijk mooi doelpunt, wat draaide die bal mooi in de kruising zeg.
    Doelpunt van de maand zou verdiend zijn.

3. mars15

mars15 Guest

Nieuw fotomateriaal Emanuelson en Farfan

Waar de sportpers na afloop van de wedstrijd viel over de vermeende duikeling van Jefferson Farfán, blijkt uit nieuwe foto’s dat er wel degelijk even contact was tussen Urby Emanuelson en de Peruviaan.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hier kun je dus echt niet uit opmaken over er wel of geen contact was

edit..zie nu pas dat het om de hand van urby gaat. Hij raakt hem wel maar dit is nooit een penalty

Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij gebruikte zn hand nog eerder om te voorkomen dat hij farfan helemaal om zou kegelen, dan hem echt neer te drukken of uit evenwicht te brengen. Bovendien, hij zat in 't strafschopgebied dus zal er vast wel rekening mee gehouden hebben. Anyway, dit is idd nooit een strafschop.

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee is ook geen strafschop, voetbal is een contactsport, en geen ballet.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen jij bent er van overtuigd dat het een panalty was. En dat was het overduidelijk niet, hou er nou maar over op. Farfan is fysiek sterk genoeg om dan niet te vallen als hij op zijn rugje getikt wordt met een vinger. En post wat interessanter want we worden er allemaal niet vrolijker van. En dan druk ik het nog voorzichtig uit, en niet voor de eerste keer.

Ajax schijnt trouwens interesse te hebben in Jenner van NAC, lijkt mij een goede rechtsbuiten, hij speelt aardig de laatste wedstrijden en kan een man passeren en een voorzet geven.
    Renovatie is op komst bij Ajax;
    De dertigers Hans Vonk, Tomas Galasek en Yannis Anastasiou hoeven samen met Nourdin Boukhari niet meer op een contractverlenging te rekenen. Nigel de Jong, Steven Pienaar, Hatem Trabelsi en Maxwell zouden zelf de beslissing in handen hebben om langer in de Arena te verblijven.
    Ik ben benieuwd wie blijft en wie komt.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    mooi omschreven _O_

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    prachtig _O_

@berich van elgee ik vind het persoonlijk jammer dat galasek geen verlenning krijgt.Een oudere speler in het veld is nooit mis.Afwachten en zien.Het zal me benieuwen.

als ze nu ook nog een spits kunnen vinden (een echte)...

Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  10. mars15

mars15 Guest

volgende week naar jong ajax - jong feyenoord

gelukkig in de arena... 2 jaar terug konden de ajax ''fans'' zich niet gedragen door het veld op te gaan en Feyenoord spelers te slaan en te schoppen. onder andere daarom haat ik ajax :mad:

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig zijn die feyenoord fans heiligeboontjes die nooit wat doen......En als je 3x met de hakken van je schoen tegen mekaar klikt ga je weer naar huis.

12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Niveautje zeg. Iemand gaat serieus met een filmpje laten zien dat er 'wel degelijk contact was'. Nou, en een flinke gooi ook hé! Sjonge jonge. En dan zegt iemand eindelijk waar het om gaat (Bram87) en dan wordt ie hier gelijk aanbeden. Alsof er ook maar enige twijfel is dat het geen penalty is. Een scheids die achteraf zegt 'Ik kan me de twijfel wel voorstellen', hallo!

Ik vind het zeker jammer dat Galasek geen contractverlenging krijgt, een beetje raar ook wel. Ervaring?

Voor een Ajax-fan is het nu ook leuker om over de Engels competitie te praten trouwens, die penalty van Pires en Henry bijvoorbeeld :) Echt mooi.
    Het is echt jammer dat Chelsea zo superieur is daar, ok puntverlies dit weekend, maar nog steeds 11 punten ofzo voor? Het is een spannende competitie, alleen niemand kan Chelsea aan. Echt jammer...

13. mars15

mars15 Guest

UIT/THUIS-BALANS | STAND | IN VERLIESPUNTEN

VI SHOP

STAND
    Team G W G V P V T
    1 Chelsea 10 9 1 0 28 24 - 4
    2 Charlton 9 6 1 2 19 15 - 9
    3 Wigan Athletic 9 6 1 2 19 10 - 5
    4 Tottenham 10 5 4 1 19 12 - 6
    5 Man. United 9 5 3 1 18 14 - 7
    6 Man. City 10 5 2 3 17 11 - 8
    7 Bolton 10 5 2 3 17 12 - 11
    8 Arsenal 9 5 1 3 16 12 - 6
    9 West Ham 9 4 3 2 15 14 - 8
    10 Blackburn 10 4 2 4 14 9 - 10
    11 Newcastle 10 3 3 4 12 8 - 10
    12 Middlesbrough 10 3 3 4 12 11 - 14
    13 Liverpool 8 2 4 2 10 5 - 8
    14 Fulham 10 2 3 5 9 10 - 14
    15 Aston Villa 10 2 3 5 9 9 - 16
    16 West Bromwich 10 2 2 6 8 9 - 18
    17 Portsmouth 10 1 4 5 7 7 - 12
    18 Birmingham City 10 1 3 6 6 7 - 15
    19 Sunderland 10 1 2 7 5 9 - 17
    20 Everton 9 1 1 7 4 2 - 12

goed van wigan man net gepromoveerd

14. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Charlton ook. :eek:

15. mars15

mars15 Guest

Kassa rinkelt voor Champions League

Uitgegeven: 24 oktober 2005 21:01

NYON - De verkoop van de uitzendrechten van de Champions League in de periode 2006-2009 is op weg naar een record. Het bedrag dat tv-omroepen voor de populaire voetbalwedstrijden per seizoen willen neertellen, zal meer bedragen dan het huidige record van 650 miljoen euro. Dat verklaarde de Europese voetbalbond UEFA maandag.

Welk bedrag bond en clubs straks precies incasseren, maakte de UEFA nog niet bekend. De bond is echter zeer in zijn nopjes met het commerciële succes van zijn paradepaardje. Twee nieuwe, grote zendgemachtigden meldden zich bij de UEFA: Staatszender RAI in Italië en Antena 3, een Spaanse commerciële zender.

Van de zes grote sponsors van de Champions League hebben Heineken en Sony al te kennen gegeven de samenwerking te willen voortzetten.

16. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het opzich niet zo erg dat Talpa nu 'de wedstrijden' heeft. Nu wordt er ook meer aandacht besteed aan het buitenlands voetbal bij Ned2. Eerder had je op RTL5 meende ik wel het engelse voetbal en op Eurosport laten ze zo af en toe alle gespeelde wedstrijden uit zowat 'alle' landen zien. Alleen die reclame zijn we niet gewend :mad:

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad wel relax dat er buitenlands voetbal is nu, maar toch... Op Talpa duurt het tot 20.30 terwijl het echt een half uur voetbal is ofzo. Bovendien zit je echt van 19.00 tot 22.00 ofzo sport te kijken, misschien ook nog Studio Voetbal. Maar eerder 24 :) Je bent ook echt gebonden aan 20.30 want de beste wedstrijd kan ook als laatste zijn...

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Straks is er weer een nieuw gatorade cup (amstelcup) ronde. Roda moet straks naar Go Ahead Eagles, vorig jaar met 2-0 verloren, dus ze hebben wat recht te zetten straks:cool:

19. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook zo, ik kijk nu ook niet altijd meer. Eerder altijd wel, maar het duurt nu veel langer volgens mij. En die reclame's zijn toch wel strontvervelend, lig je lekker op de bank een wedstrijd te bekijken komt dr weer zo'n fucking reclame van 5 minuten. :mad:

20. mars15

mars15 Guest

Ajax spits Charisteas onwel

Uitgegeven: 25 oktober 2005 20:53
    Laatst gewijzigd: 25 oktober 2005 21:17

AMSTERDAM - De Griekse Ajax-spits Angelos Charisteas is dinsdag in een café nabij het Olympisch Stadion onwel geraakt. Charisteas viel flauw en werd naderhand per ambulance naar het ziekenhuis afgevoerd waar hij enkele onderzoeken onderging, zo bevestigde een woordvoerder van de Amsterdamse club.

Bij de onderzoeken werd geen verband gevonden tussen de hersenschudding die de Griek eind september in het duel met Arsenal opliep en zijn flauwvallen. Charisteas kwam sinds die tijd niet meer in actie voor Ajax.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina