1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ivoorkust moet je echt niet onderschatten hoor, ze hebben oa Drogba in de spits en zo nog wat goede en zeer goede spelers. Geen kattepis. S-M is zo'n beetje het zwaarste land wat nog als vierde land in de poul kon worden gekozen, dus ook dat zit niet erg mee. Maar ik kijk wel uit naar de wedstrijden tussen Argentinië en Nederland.

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar echt dat duitsland heeft zoveel mazzel! als ze niet door die poule heen komen betekend dat ze NOG slechter zijn dan iedereen denkt.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Was Nederland in 2000 met 6-1 niet te sterk voor S-M (toen nog Joegoslavië). Uitstekende Kluivert toen, kan ik me herinneren.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het verleden zegt niet altijd wat, wij hebben een beetje problemen met het vinden van de juiste spits in grote vorm met een groot scorend vermogen. Van Nistelrooy is leuk enzo, maar vaak scoren doet ie niet. Op 6-1 zou ik dus ook maar niet rekenen. Bovendien heeft S-M zich sindsdien wat ontwikkeld wat betreft de spelers, een voorbeeld daarvan is natuurlijk Kezman die daar speelt. Nee, echt geen gunstige loting.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij kan Kluivert misschien weer es proberen, en dan niet op het WK (dan is het te laat) maar in de oefeninterland tegen Mexico. Hij is niet voor niets topscorer aller tijden, en zo kun je zien of het begrijpelijk is dat hij niet meer opgeroepen is of niet.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Laat Kluivert eerst maar eens een wedstrijd of 10 goed spelen voor Valencia.

Vind het een beetje jammer dat duitsland-costa rica de openingswedstrijd is. Niet de meest aantrekelijke wedstrijd maar ik hoop wel dat Costa Rica net zo gaat stunten als Senegal 4 jaar geleden tegen Frankrijk :)

7. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    De pouleindeling is gemanipuleerd;

Nederland moeilijkste poule
    Duitsland makkelijkste poule

Hoe duidelijk wil je het hebben.

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je nog geen eens Koné genoemd of kalou

9. mars15

mars15 Guest

kluivert is na barca al over zn top

10. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ga er maar niet van uit :mad:

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    "en zo nog wat goede en zeer goede spelers."

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Betwijfel ik. Als ik de doelpunten zie die hij gemaakt heeft voor Valencia of voor Newcastle, zie ik geen speler die aan het afbouwen is. Zoals deze;
    http://www.patrick-kluivert.com/download.php?id=59

Ik weet; het zijn moment opnamen, maar Kluivert kan heus nog wel een doelpunt maken.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, als ik dit zo zie valt dat me ook alles mee. Misschien moet van Basten dat inderdaad eens proberen. Kijken hoe dat bevalt.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Laat hem joh, hij wou alleen laten zien dat hij voetbalkennis heeft door nog 2 spelers op te noemen

@Elgee; Kluivert zal best nog wel z'n goede momenten hebben maar ik vind het nu nog niet gerechtvaarigd dat hij weer voor nederland zou spelen

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Is that an offense?

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat bedoel ik ook niet. Hij zou gewoon weer een kans mogen krijgen. Gewoon voor een oefeninterland.
    Kan me ook wel bedenken dat het niet eerlijk zou zijn, zo veel speelt ie niet. Het is gewoon jammer dat hij afgeschreven is.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind niet dat hij nu een kans moet krijgen.Als hij in Valencia niet goed speelt waarom zou hij dat bij het Nederlandse elftal wel doen?Laat hem eerst maar eens een goal of 10 maken voor Valencia.

En afgeschreven is hij voor v.Basten zeker nog niet.Zelfde als met Davids, ze moeten eerst goed spelen en dan krijgen ze hun kans echt wel. Maar ik denk dat het WK voor het niet meer haalbaar is, aangezien te tijd van het "experimenteren" wel over is en zich zo langzaam wel een duidelijk 1ste elftal laat herkennen

edit//beetje vaag verwoord maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel ;)
    Maybe

Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    21 december;)

19. trickbox

trickbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha Ajax word afgemaakt zelfs van NEC verliezen ze nog met 1-0