1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eintracht Frankfurt heeft dinsdag in de strijd om de DFB-Pokal voor een stunt gezorgd door Schalke 04 met liefst 6-0 te verslaan. Dat gebeurde in de tweede ronde van het Duitse bekertoernooi en betekende de uitschakeling van de verliezend finalist van het afgelopen seizoen.

2. mars15

mars15 Guest

25/10/2005 - Jong Ajax wint van AGOVV in beker
    (Gepost door P., met dank aan forumlid Daina)

In een matige wedstrijd waarin een verlenging nodig was heeft Jong Ajax gewonnen van AGOVV. Jong Ajax speelde met verschillende spelers uit het eerste. Rosenberg had een paar kansen, net als Boukhari en Lindenbergh. Een speler van AGOVV kreeg ook nog eens rood toen hij een doorgebroken speler van Jong Ajax neerhaalde. Escudé kreeg geel. Ongeveer vijf minuten voor het einde van de verlenging maakte Olaf Lindenbergh de 1-0, waardoor Jong Ajax verder gaat bekeren. Bij Jong Ajax deden de eerste elftal spelers Hans Vonk, John Heitinga, Thomas Vermaelen, Julien Escude, Olaf Lindenbergh, Nourdin Boukhari en Markus Rosenberg mee.

hahaha

rosenberg kan niet scoren tegen agovv haha

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Iemand al iets meer gehoord over de blessure van Opdam?

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ja hij schijnt er niet content mee te zijn, maar wil verder geen uitlatingen doen :D

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kun je nagaan hoe erg het gesteld is met Ajax op het moment. De oudste moet het weer doen, en dan ook nog in de allerlaatste minuten.:{

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn 8 spelers, dat kun je toch geen JONG Ajax meer noemen:{

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik weet ook niet echt waar die benaming voor is. Lindenbergh is toch niet echt de jongste. Net als Vonk. De rest kan ik me nog wel in vinden.

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee maar er staan maar liefst 8 spelers van het eerste elftal op:{. Dat zijn dan dus 3 spelers die niet afkomstig zijn uit het eerste elftal. Ik vind dat eigenlijk een beetje onzin. Ik bedoel, als je dan met jong Ajax in de gatorade cup gaat spelen, doe dat dan ook met jong ajax spelers.

Of staan deze 8 spelers normaal ook in de basis van jong Ajax?? Dan is het een ander verhaal.

9. mars15

mars15 Guest

zometeen loting voor 1/8 finale gatorade cup

hoop ajax-feyenoord of jong ajax - feyenoord

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Ik op MVV - Roda JC:D

11. mars15

mars15 Guest

dat is haat en nijd toch :+

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yep:cool:

13. mars15

mars15 Guest

1 groot FC LIMBURG }:]

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2

NOOIT! ! ! !:mad: :mad: :mad:

15. mars15

mars15 Guest

zo is het ;)

16. mars15

mars15 Guest

bram ik kom naar je toe

Gisteravond is geloot voor de achtste finales van de Gatorade Cup. Feyenoord treft Roda JC, terwijl PSV uitkomt tegen FC Twente.

Ajax mag wederom naar Eindhoven, de stad waar het afgelopen weekeinde met 1-0 verloor van PSV. De Amsterdammers komen ditmaal uit tegen FC Eindhoven. AZ speelt wel een thuiswedstrijd. De ploeg van trainer Louis van Gaal komt uit tegen NEC.

De volledige loting:

FC Groningen - FC Volendam

FC Eindhoven - Ajax

SC Heerenveen - VVV Venlo

AZ - NEC

MVV - Willem II

PSV - FC Twente

Roda JC - Feyenoord

Helmond Sport - Jong-Ajax

Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2005
  17. mars15

mars15 Guest

verwijder

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    behoorlijk gunstige loting voor ajax.. ik hoop alleen wel dat ze dit gaan halen.. Ook jong ajax heeft niet slecht geloot.. ze hadden ook psv of feyenoord kunnen treffen!

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Roda is zo'n beetje de enige club uit de eredivisie, die een zware tegenstander treft.

Zo, zeg ik ook eens wat goeds over Rotterdam :+

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    nu je het zegt.. dat is wel een mooie wedstrijd.. PSV treft weer fc twente.. dat is in het verleden niet helemaal goed gegaan.. Hopen dat fc twente wederom voor een verrassing kan gaan zorgen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina