1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    kleenexje nodig ?:{

2. mars15

mars15 Guest

tja voetbal is oorlog... leuk wel of iedereen alle clubs hier goed vind in dit topic. ze komen duidelijk zelf haast nooit in een stadion... en kennen heel die voetbalsfeer niet man ( en de haat die er bij komt )

3. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    En sinds wanneer delen ze de CL aan het begin van het seizoen in? _0/ _0/

Feyenoord gaat echt nog wel op z'n bek, Kuyt gaat ook nog wel weg denk ik zo. Bovendien maakt het allemaal weinig uit, want er zijn play-offs dit jaar. Dus voorlopig is het een stuk belangrijker dat Ajax nog in de CL zit. Ajax heeft gewoon een mindere periode, maar weet je Feyenoord vorig jaar nog? Dat komt nog wel goed voor Ajax, te beginnen met een 2-1 overwinning vanavond :)

4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een stadion ? neeh.Die haat loos je maar lekker op je boksbal ofzo maar ik geloof dat je 99% van de lezers van dit topic irriteert met je kinderachte gedoe

Om ontopic te blijven: ajax wint met 1-0 denk ik.In de laatste 20 min dat wel.En ajax zal wel geluk hebben ..

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  5. mars15

mars15 Guest

heel zielig dat je als ajax een play off systeem moet hebben om toch nog cl te spelen. maar ik vind het helemaal lachen dat veel gasten van dit forum die hier ook posten zo rond de supercup al avatars hadden met ajax landskampioen seizoen 2005-2006 en deze gasten staan nu echt voor lul.... maar we zien het wel vanavond

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Is het seizoen dan al over? En hoezo is het zielig dat ajax een play off nodig heeft om in de champions leaugue te spelen? Feyenoord speelt helemaal niet!

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah haat kan wel en optimisme niet ?...Lekker bezig joh:{

8. mars15

mars15 Guest

net of de Champions ? league alles is. Ik win liever eens in de zoveel tijd een UEFA CUP dan dat ik telkens na 1 of 2 ronde's in de CL uitgeschakeld worden. Over paar jaar weet niemand dat meer . 8-5-2002 zal altijd nog worden herinnert als de uefa cup van Feyenoord.

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor jou een grote 'val dood'.
    Altijd dat o kijk feyenoord eens goed zijn en o welke manier om ajax af te zijken heb ik nou weer.
    Pleur op uit dit voetbaltopic en ga lekker spammen op feyenoord.nl

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik sluit me bij Wessiej aan: Ik begin het nu echt zat te worden.

Moedg je eigen club maar positief, niet andere clubs negatief. En ga anders lekker naar Feyenoordforum.nl oid. :confused:

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kerel, hoor je wel wat je zegt? ''Eens in de zoveel tijd'', kom op hey. Feyenoord heeft 2x de Uefa Cup gewonnen, '74 en '02. Het Ajax van '95 staat zelfs bij een Feyenoorder in het geheugen gebeiteld.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    En gelijk hebben ze: Wie zit er nou te wachten op een half leeg stadion. Bovendien: Ik vind de Kuip een mooi stadion, waarom een nieuwe bouwen? En wil Feyenoord net zo;n kutte grasmat als de ArenA?

13. mars15

mars15 Guest

en geluisterd word er weer naar de supporters waarschijnlijk. net als met de verkoop van Kalou toen dat is toen ook niet door gegaan omdat de supporters het niet accepteren en terrecht.

Dag Datum Tijd Thuis Uit Uitslag
    Vr 28-10-2005 20.30 ajax Sc Heerenveen -
    Za 29-10-2005 19.30 Ado Den Haag Az -
    Za 29-10-2005 20.00 Fc Twente Psv -
    Za 29-10-2005 20.00 Rkc Waalwijk Nac Breda -
    Za 29-10-2005 20.00 Vitesse Heracles Almelo -
    Zo 30-10-2005 14.30 Willem II Feyenoord -
    Zo 30-10-2005 14.30 Nec Sparta -
    Zo 30-10-2005 14.30 Fc Groningen Roda Jc -
    Zo 30-10-2005 14.30 Fc Utrecht Rbc Roosendaal -

hopelijk zondag weer op 1

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als wij zondag maar van Groningen winnen vind ik alles goedO-)

Ow ja, en op 21 december van feyenoord:cool:

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat dan weer nergens op... Ze spelen toch Champions League?

16. mars15

mars15 Guest

Zondag 20 november: Roda JC - Feyenoord
    Zondag 27 november: Feyenoord - Heracles
    Zondag 4 december: RBC - Feyenoord
    Zondag 11 december: Feyenoord - PSV
    Zondag 18 december: ADO Den Haag - Feyenoord
    Maandag 26 december: Feyenoord - AZ
    Donderdag 29 december: Feyenoord - Willem II

Zondag 15 januari: Vitesse - Feyenoord
    Zondag 22 januari: Feyenoord - Roda JC

in november en januari dus ook nog

Zondag 5 februari: Feyenoord - ajax_O_

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, maar 21 december is voor de Gatorade cup:)

KERKRADE (ANP) - Roda JC kan zes tot negen weken niet beschikken over aanvaller Sonko. De 25-jarige Gambiaan heeft tijdens de training een flinke knieblessure opgelopen. Onderzoek wees uit dat er scheurtje zit in de mediale band.

En ik hoorde net dat er ook al iets is met onze keeper, begois

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor, maar als je dit seizoen in 9 wedstrijden al 7 punten achter staat op Feyenoord en je thuis nog verloren hebt van die ploeg ook, en je Feyenoord vervolgens een lachertje noemt, dan ben je gewoon niet realistisch. Ja, misschien krijgt Feyenoord wel een dip, dat krijgen ze nou eenmaal vaak. Maar dat is nog niet gebeurd, dus tot die tijd slaat het nergens op Feyenoord een lachertje te noemen. :{

19. mars15

mars15 Guest

Ajax – SC Heerenveen
    Het tobbende Ajax van Danny Blind krijgt vrijdagavond bezoek van sc Heerenveen. De thuisploeg verloor afgelopen week de topper van PSV. Het was een wedstrijd waar nog lange tijd over nagepraat zal worden. Scheidsrechter Pieter Vink gaf PSV onterecht een penalty, na een duidelijke schwalbe van Jefferson Farfán. Daarentegen ontsnapte Steven Pienaar nog aan een rode kaart toen hij Afellay in de tweede helft natrapte. Ajax zal moeten winnen om de aansluiting met de top niet te verliezen, de club staat al acht punten achter op lijstaanvoerder PSV.

De bezoekers speelden vorige week met 1-1 gelijk tegen FC Utrecht, maar over de uitslag mocht men niet klagen. Pas in de slotminuut zorgde Tarvajärvi voor de gelijkmaker, na een opzichtige blunder van Utrecht-doelman Grandel. In de rest van de wedstrijd maakte de ploeg van trainer Gertjan Verbeek weinig klaar. In de competitie staat Heerenveen op een gedeelde tiende plaats.

Afgelopen seizoen won Heerenveen in de ArenA. Het werd 1-3 voor de Friezen. Het was een vervelende wedstrijd voor de Amsterdammers, zeker omdat de verschillende teamgenoten openlijk met elkaar ruzie maakten. De wedstrijd is vanavond vanaf 20.00 live te volgen op RTL 5.

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    man wat l*l je nou feyenoord zou waarschijnlijk nog degraderen zonder kuyt en kalou.Een team dat het moet hebben van 2 spelers is geen team meer en jah dat vind ik een lachtertje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina