1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat Nederland zaterdag huilde omdat hun jonge voetbalhelden werden uitgeschakeld, moeten we misschien maar gelukkig zijn met de uitschakeling van deze jonge generatie. Wat als ze wel wereldkampioen waren geworden?

    De afgelopen weken verbaasde ik me over het grote aantal interviews dat de jonge internationals hebben afgegeven. Achter elkaar, stond de ene na de andere interview in een dagblad, zowel landelijk als regionaal.

    Helden waren het, stuk voor stuk. 'Ze' zouden wel wereldkampioen worden. Ik hoor het Maduro nog zeggen. Toch opmerkelijk dat juist hij, in de wedstrijd tegen Nigeria, kapseisde. Juist de man, die de kar zou trekken, die altijd rustig blijft, juist hij faalde opzichtig.

    Het gezicht van Maduro stond op onweer tijdens de wedstrijd. Hij voelde ongetwijfeld zelf dat hij niet in de wedstrijd zat, maar wel de druk van Nederland op zijn schouders. De druk, die de media de afgelopen weken creerde.

    Maar wat als ze wel verder waren gegaan? Dan waren de Ajacieden Babel, Vermeer, Maduro en Emanuelson plots volkshelden. Hun status binnen de club zou zich weer uitbetaald moeten worden, ze zouden misschien naast hun schoenen gaan lopen, interesse uit het buitenland krijgen etc.

    Nee, het is prima zo. Het was voor Nederland een mooi toernooi,en voor de jongens. Ze hebben veel geleerd en komen gewoon weer als dezelfde Maduro, als dezelfde Babel, weer terug in de A-selectie. Gelukkig maar!

    In ajax opzicht dan :).
    Geldt ook voor andere clubs.
    Maar daar zitten natuurlijk niet zulke goeie ;).

    ///Dit is BTW het hele tenue:
    [​IMG]
    Ik vind hem mooi lekker losjes en goed de ajax kleuren gebruikt en geen onnodige prul.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou Maxwell weer hersteld zijn?;)

    Mooi tenue, al is er natuurlijk niet zo gek veel verandert volgens mij. Denk ik me deze maar eens ga halen.

    En over WK tot 20. Ik ben er zeer tevreden over. Men verwachtte gewoon te veel van dit nog groeiende team, dat volgens mij nog hele goede spelers met zich meebrengt.
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook halen.
    Ben met mijn stomme kop vergeten om het shirt van vorig seizoen voor 30,- te bestellen dus ik neem deze maar :).
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan dat niet meer? Damn balen...
    Ach ja, voor die 25€ kan ik het eigenlijk niet laten. Heb allang geen Ajax-shirt meer gehad.:+
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is welliswaar nieuws van een paar dagen oud maar ik vind het te gek voor woorden dat Chelsea 10-15 miljoen euro betaald voor Frank Arnesen (Technisch directeur Tottenhem) die bij Chelsea een soort superscout/hulpje Peter Kenyon wordt.

    Ze hebben echt te veel geld bij de Rusland-mafia ;)
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat sowieso.;)

    Hier de foto van Rosales met nieuwe shirt:
    [​IMG]
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Tja zie eerlijk gezegd geen verschil met het tenue van vorig seizoen
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel.
    Ze zijn minder modern en een andere stof. :).
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet veel verandert idd, maar verandering is er zeker.
    Het rode overheerst nu meer dan het witte, volgens mij was dat vorig jaar iets anders.
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Lekkere eerste goal van Messi net zeg:) Mozes kriebel _O_ Alleen jammer dat ik de rest heb gemist omdat ik moest werken:)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Timmy Simons naar PSV!
    Hij heeft een 4jarige verbintenis getekend.
     
  12. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,das wel een goede aankoop. Nu hebben ze wel een goed middenveld met Cocu, Simmons, Affelay, Ferreyra, De Jong.
     
  13. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    jah en waarschijnlijke ruil van kalou en lucius+geldbedrag.
    ik weet niet wat ik ervan moet zeggen als feyenoorder, kalou is zeer goed, maarja lucius kunne we ook aardig gebruiken. ik zeg lucius en 4 miljoen mogen ze kalou meenemen
     
  14. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel goed dat PSV eindelijk het taboe doorbreekt dat je niet met de andere topclubs in Nederland zou kunnen handelen.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kalou naar psv??? Ruilen voor lucius en 4 miljoen??? Geloof je het zelf. Lucius de oer psver gaat echt niet naar Feyenoord hoor!!! En Voor Kalou mag wel wat meer geboden worden. Wat is je bron dan???
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Telegraaf bijvoorbeeld, of www.vi.nl
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Whaha. Hij heeft net zelf gezegd wel naar Feyenoord te willen.
    Vind het overigens wel raar dat Kalou niet overeenkomt met Feyenoord voor nieuw contract...
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    //
    Klinkt zeer en zeer mooi *) .
    En V. Geel weet natuurlijk helemaal hoeveel ze moeten bieden enz.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Nou dat had ik dus echt niet van Lucius verwacht, alhoewel ik hem wel een goede speler voor F-noord vind. F-noord zou trouwens wel echt gek zijn als ze Kalou naar psv zouden laten vertrekken. Ze kunnen voor hem een veel hoger bedrag vangen dan die kleine 4 mil eurie.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    En de telegraaf neem ik al helemaal niet serieus. Altijd geruchten in die krant.

    Maar als vi het ook zegt dan moet het haast waar zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina