1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    w00t!:
    Bron: Voetbalzone.nl

Verheug me er nu al op.:9

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je in 1985 geboren bent kun je toch al 22 jaar zijn tijdens het toernooi ?

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, klopt inderdaad. Ik denk dat dat 1986 moet zijn.:)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja maar als je dan weer in oktober/november/december 1985 geboren bent ben je ook nog maar 21 maar je mag dan niet deelnemen (uitgaande dat het EK in de zomermaanden plaatsvind)

Makkelijkst is gewoon dat je bij het begin van het toernooi niet ouder mag zijn de 21 :)

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat nieuwtjes

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Laat Ron Vlaar maar komen. :cool:

Maar alstublieft laat die Niedzielan lekker in Nijmegen!
    Wat bezielt Ajax om uberhaubt intresse in die knul te hebben, wat heeft hij nou gepresteerd zodat hij in beeld komt bij Ajax :confused:

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp er ook niks van
    1. We hebben al 5 spitsen
    2. Hij speelt bagger.

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja, echt onmogelijk....

Dat aankoop belied daar af en toe ook :{

Babel -> Goed.
    Rosenberg -> Verwacht ik wel wat van!
    Anastasiou -> _0/
    Charisteas -> _0/

Uuuh wie zijn die andere 8)

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Manchuryan

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oeh:9 Ron Vlaar misschien naar Ajax:) Das mooi nieuws:) Maarre dat van Niedzielan begrijp ik niet. Vind hem eigenlijk niet zo goed. En dan steeds die interesses in aanvallers. Koop gewoon een linksback om de langdurig geblesseerde Maxwell te vervangen. Of gewoon wat andere verdedigers. Dan is de selectie wel compleet vind ik zo:)

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, Niedzielan is nog slechter als Charisteas als je het mij vraagt. 5x gescoord afgelopen seizoen, 3 daarvoor, en 4 daar weer voor. Niet echt een doelpunten maker als je het mij vraagt.

Vlaar mag komen, goede speler. En die aanvaller uit een of ander afrikaans land mogen ze ook achterwegen laten. Hebben ze het over groter clubs, nou dat zijn me toch grote clubs die interesse hebben... Niet dat dat er toe doet, maar probeer niet op die manier aan te geven dat ie wat zou kunnen.

12. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Charisteas kan ajax beter verkopen, hij scoort gewoon niet omdat hji totaal niet in het systeem past. Hij zou beter spelen bij een club als heereveen of groningen.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Niedzielan???? What the fock moeten we met die loser??? Haal dan die spits van groningen, kut kan niet op zijn naam komen. Die noor die vroeger bij Man u gespeeld heeft. Maar Niedzielan??? Rot toch op joh!!!

Edit: Nevland!!!

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar harry moeten we misschien ook geduld mee hebben
    Ik zeg duidelijk niet dat hij een ster is/wordt maar zlatan was het 1ste seizoen ook kut.
    Dus we zien het wel weer over een maandje :).

Ik heb alweer te zin in het seizoen.

//Kut nieuws

Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Jeuzus dat meen je toch niet? Wat een bullcrap is dat zeg:mad: Ik wil geen Tiesto als de spelers het veld opkomen. Ik wil gewoon lekker meezingen met de Ajax Marsch wanneer 'Ons aller Ajax' het veld betreedt.

In Liverpool gaan ze toch ook niet het You'll never walk alone afschaffen omdat de FA plotseling de Spice Girls ofzo willen draaien aan het begin van de wedstrijd :confused:

Kut KNVB ook altijd:mad: Eerst die play-offs en nu ook nog dit:mad:

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oke dit wist ik dus niet, wl dat tiesto een hyme had gemaakt maar niet dat daarmee de clubliederen ook niet gespeeld mochten worden!!! Dat is echt weer bullshit joh.

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel net gehoord dat de clubs het zelf mogen beslissen maar dat weet ik niet zeker.

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dat zal mooi zijn:) (Mits ons bestuur zich laat leiden door het grote geld....)

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Straks krijgen we nog dat de KNVB gaan bepalen hoe de spelers een doelpunt moeten vieren.

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Doet de FIFA wel...shirtjes uittrekken enzo:mad: Laat ze gewoon maar juichen:) Die regel is duidelijk bedacht door mannetjes die nog nooit in hun leven een goal hebben gemaakt en er na 30 jaar nog zo getraumatiseert zijn dat ze alles doen om juichen te boycotten:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina