zou het niet zo zijn dat clubliedren gedraaid worden voor de wedstrijd, en alleen wanneer men opkomt tiesto? Want is het echt cultuurvernietiging. Anders beginnen we een protestactie, stichting Laat Lee Towers in de Kuip. iets anders gister op het nieuws gezien dat de zonen van Glazer (die dikke amerikaan die geld teveel had en besluit manchester over te nemen) in politiebusjes ontzet moesten worden. omdat ze belaagd werden door 100-den machesterfans, leuk nieuws vin ik dat. Zijn ten minste holligens die echt vechten voor hun club
Damn, dat is niet zo fijn. Al zijn niet alle clubliederen zo geweldig, Tiësto kan er niet aan tippen. Oplossing lijkt me simpel, gewoon het publiek de muziek laten overstemmen met het clublied. BTW Wessiej, wat zijn eigenlijk je bronnen? Wil die site ook wel eens zien.
SALOMON KALOU: ‘MIJN HART LIGT BIJ FEYENOORD’ Terwijl Nederland in rep en roer was over een mogelijke transfer van Salomon Kalou, genoot de aanvaller in Ivoorkust van een welverdiende vakantie. Onwetend van het geruchtencircuit dat op volle toeren draaide. De revelatie van vorig seizoen was dan ook verrast toen hij vrijdagochtend na aankomst op Schiphol de ochtendkranten inzag. ‘Ik heb met niemand gesproken. Bizar dat ik dan uitspraken van mezelf teruglees.’ Salomon Kalou is niet makkelijk van de wijs te brengen. De Feyenoorder maakte een stormachtige ontwikkeling door, scoorde liefst 20 goals, werd het middelpunt van een politieke discussie en zag zijn naam nu in alle kranten terug als doelwit van PSV. Maar de Feyenoorder raakt er niet door van de kook. ‘Er is helemaal geen verhaal. Ik was op vakantie in Abidjan, was weg van het nieuws en weet niet wat er hier gebeurd is. Wat ik altijd gezegd heb, geldt nog steeds: ik heb nog twee jaar contract bij Feyenoord en zo lang Feyenoord niet besluit mij te transfereren blijf ik Feyenoorder. Dat er uitspraken van mij in de kranten staan, vind ik bizar. Ik heb geen enkel interview gedaan sinds ik een maand geleden op vakantie ben gegaan. Ik ben vanmorgen om vijf uur teruggekomen, dus ik zou niet eens weten hoe dat zou kunnen.’ ‘Het gekke is dat ik vorig jaar nog een nobody was, maar nu blijkbaar iedereen het over mij heeft’, aldus Kalou. ‘Maar ik ben niet blij met deze publiciteit. Als ik ooit weg ga hier, dan moet dat door de voordeur zijn, niet geforceerd.’ Over zijn directe toekomst is Kalou helder. ‘Als Feyenoord mij wil houden, dan blijf ik. In ieder geval tot 2007. Contractverlenging? Daar gaan we over praten. In het voetbal is niets uitgesloten. En als we met Feyenoord Champions League halen, is het wellicht heel interessant om nog langer te blijven. Eén ding: zolang ik speler van Feyenoord ben, zal ik altijd het allerbeste van mezelf geven. Fans steunen me en ik mag hen niet teleurstellen. Zolang ik Feyenoorder ben, concentreer ik me honderd procent op mijn prestaties hier. Deze hele geschiedenis zal me dan ook niet beïnvloeden. Die garantie geef ik de supporters bij deze. Mijn hart ligt bij Feyenoord.’
Rosales was volgens mij pas hersteld hoor. Hij is iig weer terug in Nederland. Dank voor de site Wessiej. En ik zie dat Kalou toch wel slim is, ik vind dat ie moet blijven.
Klopt! Ik had het inderdaad over centrumspitsen! Anders had ik Boukhari *probeert lach in te houden* etc. ook wel kunnen noemen
Babel is niet van origine een centrumspits.. bij NL elftal staat ie ook op de flank. Dus ik d8, ach, ik gooi mijn kennis er ook ff in
Leuk voor Davids.Ik denk dat hij bij Real een grote kans heeft om basisspeler te worden.Op zijn positie heeft Real eigenlijk alleen Gravesen en dat is geen speler die veel beter is dan Davids En Figo........die heeft zijn beste tijd wel gehad _0/
Er waren idd geruchten dat Ajax en AZ interesse in hem hadden maar ik neem aan dat Davids voor een nederlandse club onbetaalbaar is wat betreft het salaris